גמ"ח כספים

הכירו את הגמ"ח – גידול מסחרי להשקעות נבונות

כשמדובר בניהול כספים, חשוב למצוא כלי פיננסי שיספקו לך את התשובות המתאימות לצרכי ההשקעה שלך. הגמ"ח (גלובלי נכסים מנהלי כספים) הוא פתרון מתקדם וחדשני המאפשר למשקיעים להרחיב את תיק ההשקעות שלהם באופן חכם ומשתלם.

מה זה בעצם גמ"ח?

הגמ"ח הוא קרן או תיק השקעות המנוהל על ידי מנהל נכסים מקצועי, אשר משקיע בסל של נכסים פיננסיים שונים באופן דינמי וניהולי. התיק כולל מגוון רחב של נכסים כגון מניות, אג"ח, נכסים נדל"ן, ועוד.

יתרונות הגמ"ח ככלי פיננסי:

  • היעילות של הניהול המקצועי – הגמ"ח מאפשר לך ליהנות מניהול מקצועי ומתמקד, תוך כדי פיזור הסיכונים והצבעות ההשקעות המבוצעים על ידי מנהל נכסים מנוסה.
  • נגישות למשקיעים פרטיים – הגמ"ח מציע אפשרות למשקיעים פרטיים להשקיע בנכסים מובילים וליהנות מהיעילות של ניהול ההשקעות המקצועי.
  • שליטה וגמישות – הגמ"ח מאפשר לך לשלוט ברמת הסיכון שבהשקעה, ולבצע שינויים בתיק ההשקעות בהתאם לצרכיך הפיננסיים ולמצב השוק.

קדימה לשינויים חיוביים בניהול הכספים שלך

כאשר אתה מבין את היתרונות של הגמ"ח ככלי פיננסי, אתה פותח את דלתות ההשקעה לעולם של ניהול כספים מקצועי וחכם. נצא לדרך ונשפר את תיק ההשקעות שלך בצורה חדשנית ומתוחכמת יותר עם הגמ"ח.

מה עוד צריך להכיר?

האם אתה מודע לכך שההלוואות הרווחיות ביותר בשוק הן הלוואות? אתה יודע שאנחנו לא? זה המקום להיות בו! אתה יכול לגלות את כל מה שאתה רוצה לדעת על גמ"ח כספים תוך 2.5 שניות בלבד.

מהי ריבית ההלוואה?

גמ"ח הוא קיצור של גמילות חסדים. מוסד פיננסי שאינו שייך לבנק ומשרת את השוק היהודי המסורתי. המוסד לווה כסף מתורמים וקרנות ללא חיוב בריבית. אתה צודק! מה שקראת היה נכון.

מאיפה מקבלים את גמ"ח כספים?

למעלה מ-2,000 חברות עוסקות בהלוואות בריבית. עבור הלוואות תבואה, עדיף לפנות לייעוץ של מומחים כדי למצוא ארגון מפוקח. תביעה משפטית ושוק אפור אפשריים אם לא תתייעצו עם מומחים.

אילו תנאים קיימים לקבלת הלוואה?

רוב ההלוואות הללו ניתנות על ידי קרנות משפחתיות וקהילתיות. אולם רוב ההלוואות ניתנות למגזר החרדי. אחרים ניתנים למגזרים דתיים אחרים ומעטים מאוד למגזר החילוני.

שאלות נפוצות

מאיפה קיבלת את ההלוואה?

כמעט כל אחד יכול כעת להגיש בקשה להלוואה אישית. אם אתה מתקשה למצוא אחד כזה, עליך לפנות למרכז להחלמה כספית.

תנאים לקבלת הלוואות

בקשת הלוואה דרך גוף חוץ בנקאי או בנקאי אינה שונה מכל סוג אחר של הלוואה. בקשת ההלוואה מחייבת הגשת כל המסמכים, החתימות והמשתמע.

איך מגישים בקשה להלוואת תבואה?

לתעשייה אין גוף רגולטורי. ניתן לפנות לגופים וחברות המתמחים בשיווק הלוואות. או שתוכלו לפנות למומחים, שיוכלו לסייע לכם לעבור את תהליך ההלוואה בצורה הולמת וחוקית.

האם אתם מציעים ייעוץ וסיוע חינם למי שלוקח הלוואת דירה?

המרכז להחלמה פיננסית ישמח לספק לכל לקוח ייעוץ חינם, ופיצוי משולם רק אם הלקוח מגיע להצלחה!

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:
מימון לרכב למסורבים

מימון לרכב למסורבים

תנאי מימון לרכב למסורבים גופי מימון חוץ בנקאיים מעניקים למסורבות האשראי הזדמנות נוספת לרכוש את רכב החלומות שלהם. גלה אם אתה זכאי, השווה מסלולי מימון מול ליסינג ובחר אחד בעל עלויות נמוכות על ידי פנייה מימון רכב למסורבים מגופים חוץ בנקאיים! אחת הדרכים למימון רכישת רכב היא בניית הון עצמי והצבתו אצל אדם פרטי, יבואן

קרא עוד »

הלוואה עד 150 אלף

הלוואות בסכומים גבוהים: התועלת והאתגרים הלוואה עד 150 אלף שקל הם כלי פיננסי חשוב לאנשים ועסקים שמחפשים תמיכה פיננסית בסכומים נמוכים. אנחנו נפרט לכם את היתרונות והאתגרים של הלוואות בסכומים נמוכים עד 150,000 שקל ומביא דוגמאות מהשוק הפיננסי הישראלי. בימים אלה, נכסים וחסכונות כבר אינם היחידים הנחוצים לעשיית השקעות חכמות או למטרות פיננסיות אחרות. ההלוואה

קרא עוד »
הלוואה בכרטיס אשראי

בדיקת bdi לפי תעודת זהות חינם

בדיקת bdi לפי תעודת זהות חינם הוא כלי המאפשר למשתמשים לבצע בדיקת BDI ללא צורך בתעודת זהות. הוא נועד לאפשר לאנשים שאינם רשאים על פי חוק לשאת איתם את תעודות הזהות שלהם, כמו ילדים ובני נוער, עדיין להיות מסוגלים לבצע בדיקת BDI. הרעיון של הכלי הזה פשוט – הוא מאפשר לאנשים שאין להם תעודת זהות

קרא עוד »

הלוואות לעסק חדש

איזה סוגי הלוואות לעסק חדש אם אתם רוצים לפתוח עסק חדש אתם תהיו חייבים לקבל הלוואה. אולי אם חסכתם סכום עתק בזמן שהייתם שכירים או שקיבלתם ירושה גדול, לא באמת תצטרכו הלוואה אך אלו מקרים נדירים במיוחד. ממי אפשר לקבל הלוואות לעסק חדש ומה מומלץ? זה הזמן לחשוף את כל האפשרויות. המימון הגדול עוד ללא

קרא עוד »
הלוואה 250 אלף שקל

הלוואה מיידית לחשבון הבנק

הלוואה מיידית לחשבון הבנק – מה שצריך לדעת בין אם אתה צריך הלוואה כדי לעבור תקופה קשה, או שאתה צריך מזומן כדי לשלם עבור כמה חשבונות בלתי צפויים, קבלת הלוואה מיידית בישראל יכולה לעזור לך. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לזכור לפני שאתה מגיש בקשה לאחד. אתה רוצה לוודא שאתה יודע איך התהליך עובד,

קרא עוד »

הלוואה מיידית למסורבי בנקים

מסורבים בבנק? הלוואה מיידית למסורבי בנקים הוא פתרון מעולה במקרה של מצוקת מזומנים זה יכול לגרום לבעיה רצינית. כאשר אנו נמצאים במצב שבו יש לנו פערים בחשבונות שלנו בבנק והחוב בכרטיס האשראי שלנו ממשיך לגדול ולהתגדל, כך שהכספים שלנו תקועים יותר ויותר. הבנק לא מסוגל לכסות הרבה החזרי חשבונות, הטלפון שלנו, החשמל וכל מיני שירותים

קרא עוד »
הלוואות עד 300 אלף

הלוואות עד 300 אלף

הלוואות עד 300,000 ש"ח: המקור למימון פיננסי גמיש ונגיש הלוואות הן כלי פיננסי מרכזי המאפשר לאנשים ולעסקים לקבל מימון לצורך פעילותם הפיננסית. הלוואות עד 300,000 ש"ח מהוות אחת מהאפשרויות הנפוצות ביותר למימון צרכים אישיים או עסקיים, והן זמינות ממגוון רחב של מקורות, כולל בנקים, חברות פיננסיות, ופלטפורמות מימון מקוונות. יתרונות של הלוואות עד 300 אלף:

קרא עוד »

הלוואות ללא ריבית וללא ערבים

מחפשים הלוואה ללא ריבית וללא בטוחות? הצוות שלנו יעזור לכם לקבל הלוואה מתאימה ללא הצמדה ובלי ריבית משתנה וגם בלי ערבים. אנו מנהלים גיוס כספים למגוון גדול של ספקי הלוואות ממספר קרנות נדבנות אחרות. אנו מנהלים גיוס עמותות וללא ריבית – במימון מימוני סוגים אחרים כגון כבנקים מסחריים, מלווים ומשכנתאות וישויות כגון חברות ביטוח וחברות

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים