הלוואה ללא תלושי שכר

הלוואה ללא תלושי שכר
הלוואה ללא תלושי שכר

לצערנו לעתים בחיינו נקלע למצב שבו אנו צריכים הלוואה כדי לצאת ממצב לא נעים, כדי לשלם חוב לגוף מסוים או למישהו שאנו חייבים לו, כדי לעמוד בהוצאות החודשיות, כדי לכסות כמה הלוואות קטנות ולחסוך בהוצאות החודשיות ועוד. המטרה היא ללא ספק לחסוך בהוצאות החודשיות ולהגיע למצב שאפשר לחיות חיים נורמאליים ללא הלוואות אולם לצערנו לא כך המצב וברוב המקרים נגלה שנצטרך הלוואה.

במסגרת בקשה להלוואה מגופים חוץ בנקאיים (או בנקאיים) שונים נגלה לרוב שנצטרך להציג מסמכים שונים שהצד המלווה יוכל לבחון את כושר ההחזר שלנו והאם אנו כשירים לקבלת הלוואה. כך למשל בין המסמכים השונים יהיו תלושי השכר שלנו.

כיצד תלושי השכר יכולים לפגוע באפשרות שלנו לקבל הלוואה?

תלוש שכר הוא תלוש המופק על ידי המעסיק שלכם וניתן לכם בכל חודש ביחד עם המשכורת החודשית שלכם. הוא מציג את גובה השכר שלכם, את הניכויים השונים, צבירת ימי החופש והמחלה שלכם, תאריך תחילת עבודה, סוג העבודה, משרה חלקית/מלאה ועוד.

מרבית הפרטים הללו חשובים מאוד לחברה המלווה כיוון שהיא רוצה לבדוק האם אתם מכניסים משכורת יציבה, האם היא יכולה לסמוך עליכם במתן ההלוואה והאם תוכלו לעמוד בהחזר ההלוואה החודשי שיוקצה לכם בתנאי ההלוואה. במידה ורק עכשיו התחלתם עבודה חדשה ואין לכם תלושי שכר להציג או שתלושי השכר שלכם מציגים משכורת נמוכה מדי אלו יכולים להיות אבנים בגלגלי הבקשה שלכם ולכן במקרה כזה עדיף לבקשה הלוואה ללא תלושי שכר.

אילו סוגי הלוואות נוכל לקבל ללא הצגת תלושי שכר?

מעטות הן ההלוואות מסוג זה אך הן קיימות ללא ספק. חברות חוץ בנקאיות כמו בתי הלוואות שונים, חברות אשראי וחברות מימון שונות מציעות מגוון רחב של סוגי הלוואות, כולל הלוואות קטנות באישור מיידי, הלוואות עד 10-20 אלף שח ללא ערבים ועוד. לחלק מהחברות הללו יש אפילו מחשבון זכאות אונליין מבלי שתצטרכו אפילו להגיש תלושי שכר.

הלוואה בלי תלושי שכר – איך מתחילים?

צרו עמנו קשר באתר ZIX ואנו נחסוך לכם את העבודה, נמלא אתכם את הפרטים הנדרשים לבדיקת הצעות אטרקטיביות לקבלת הלוואה ונפרוס בפניכם את האפשרויות.

נוכל להציע לכם גם את השירותים הבאים:

  • הלוואה ללא ריבית
  • הלוואה ללא בדיקה
  • הלוואה ללא כרטיס אשראי
  • עוגן הלוואה ללא ריבית
  • הלוואה ללא בדיקת זכאות
  • הלוואה ללא תלושי שכר בהוראת קבע
  • הלוואה ללא מסמכים
  • הלוואה ללא ריבית לסטודנטים
  • הלוואה ללא בדיקת bdi
  • הלוואה ללא ערבים
  • קרן הלוואה ללא ריבית
  • הלוואה ללא ריבית ירושלים
  • הלוואה ללא כרטיס

אופציות נוספות של הלוואה ללא תלושי שכר

ביצוע הלוואות ללא תלושי שכר עשוי להיראות מאתגר בהתחלה. מלווים מסורתיים רבים דורשים הוכחת הכנסה כדי להעריך אם אתה יכול להחזיר הלוואה בצורה יעילה; אבל יכולות להיות אלטרנטיבות שכדאי לחקור:

  • הלוואות אישיות ממלווים מקוונים – המלווים המקוונים נוטים להיות נעימים יותר מבנקים כאשר שוקלים הלוואות אישיות לשימוש אישי ועשויות לשקול גורמים שאינם תשלום משכורת שלך בעת קבלת החלטות – למשל היסטוריית האשראי שלך ויציבות התעסוקה שלך עשויים לכולם לשחק בהם זֶה. היו מוכנים עם תיעוד המוכיח את יכולתכם להחזיר.
  • הלוואות מאובטחות – הלוואות מאובטחות אלה, בהן נכס כמו המכונית, הבית או החזקה היקרה שלך משמש כבטוחה כנגד ההלוואה, יכול לספק פיתרון נוסף בר -קיימא לאימות הכנסה עבור מלווים מסוימים.
  • פלטפורמות הלוואות עמיתים לעמית – פלטפורמות הלוואות P2P מחברות לווים בודדים ישירות עם המלווים בודדים. לכל אחת מפלטפורמות ההלוואות P2P עשויה להיות קריטריונים שונים ולהיות מוכנים לשקול צורות הכנסה אלטרנטיביות או להעריך את אמינות האשראי שלך בדרכים לא שגרתיות.
  • הלוואות משפחתיות או חברים – במידת האפשר, שקול להלוות מחברים או משפחה שעשויים להיות גמישים יותר בעת קביעת הדרישות להלוואות שהם מספקים – אם כי וודא שכל הסכם לא פורמלי שאתה נכנס אליו בכתב כדי להימנע מתקשורת שגויה ופוטנציאל אי הבנות.
  • חברות אשראי – חברות אשראי יכולים לספק קריטריוני הלוואות גמישים יותר בהשוואה לבנקים, כאשר רבים מתמקדים בצרכים קהילתיים או באפשרות לאנשים עם מקורות הכנסה לא שגרתיים.

לפני ששוקלים לקחת הלוואה כלשהי ללא תלושי שכר, בדוק בזהירות את התנאים וההגבלות שלה – כגון שיעורי ריבית, עמלות ותנאי פירעון – בהתחשב בזהירות בנסיבות הכספיות שלך, כמו גם בכל האפשרויות המתאימות ליכולתך להחזיר אותה.

קחו בחשבון כי היעדר שכר שכר עלול לגרום לריבית גבוהה יותר או תנאי הלוואה נחשקים פחות ממלווים המסתמכים מאוד על הכנסות כמדד להערכת סיכונים. בעת חתימת הסכם הלוואה כלשהו, חכם לנקוט בזהירות יתרה, ולבקש ייעוץ פיננסי בכל עת שצריך לפני שתמשיך לחתום על מסמכים או הזנת הסכמים.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:
כרטיס אשראי עסקי חוץ בנקאי

הלוואה ללא ריבית

מהן האפשרויות הטובות ביותר שלי בשנת 2023 להבטיח הלוואה ללא ריבית ולאילו סוכנויות עלי לפנות? עד כמה מזומן ניתן לקבל הלוואה ללא ריבית? אילו סכומים בדיוק? היכן ניתן לקבל הלוואות העומדות בקריטריונים כאלה? להלן רשימה מסווגת של מוסדות וגופים. האם העלויות שוות את התועלת? זה יכול להיות נכון או לא תמיד, אז הקדישו זמן לחקור

קרא עוד »
הלוואה לשיפוץ הבית

הלוואה לשיפוץ הבית

הלוואה לשיפוץ בית נפוצה ונחמדה לזמן מאוד, מאחר שהשיפוץ יכול לשפר את תנאי המגורים ולהעלות את שווי הנכס. הנה מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון כאשר מתכננים הלוואה לשיפוץ הבית: תכנון ותקצוב – חשוב לתכנן מראש את השיפוץ ולקבוע תקציב סביר. נדרש לקחת בחשבון עלויות של חומרים, איכות ואמצעי ביצוע, ועלויות נוספות כגון עבודת שיפוץ ואבזור.

קרא עוד »
הלוואה עכשיו של 10 אלף שח עד 15 שקים

הלוואה מיידית עד 15000

מהי הלוואה מיידית עד 15000? הלוואה מיידית עד 15000 הן מוצר לטווח קצר המאפשרים ללווים לקבל כסף במהירות. בנקים או מוסדות פיננסיים אחרים מספקים לעתים קרובות הלוואות אלו, שיכולות לשמש לתשלום חשבונות או הוצאות אחרות שייתכן שאין ללווים את תזרים המזומנים עבורן כיום. רוב הבנקים והגופים הפיננסיים מציעים הלוואות מיידיות ללווים, אם כי התהליך משתנה

קרא עוד »

הלוואות לחשבונות מוגבלים

שימוש ובזבוז כספים רבים בלי הבחנה יהפכו את החיים שלכם לאחד המקומות הכלכליים הלא נעימים בכלל המורכבים והבעייתיים ביותר שקיימים בעולם הפיננסי והם: הגבלת חשבונות בנק. חשבון הבנק מגביל את הזמן בו אתה יכול לנהל את כספך, ועל פי כללי בנק ישראל, לאחר שליחת 10 קבלות, התקבלות מונפקות. בתוך אותה שנה ותוך 15 יום ממועד

קרא עוד »
הלוואת סולו

הלוואת סולו

הלוואת סולו מאפשרות ליזמים, בעלי חברות וחברות חדשות לממש את חלומותיהם. הם יכולים גם לקדם פרויקטים או עסקים חדשים. יזמים רבים אינם מצליחים לממש את היתרונות של הלוואת סולו. כאן נבחן הלוואה עסקית סולו, נלמד מה הדרישות להשיג אותה ולגלות אילו נתיבי הלוואות מומלצים ביותר על ידי יזמים בכל ענפים שונים. רוצה לקדם מיזם או

קרא עוד »
הלוואה עד 200 אלף

הלוואה מיידית ללא בדיקת bdi

הלוואה מיידית היא שירות פופולרי מאוד המעניק הלוואות לטווח קצר לאנשים שאין להם מספיק כסף להלוואה לטווח ארוך. מספר בנקים החלו להציע הלוואות מיידיות און ליין. הדבר יצר ביקוש עצום ללקוחות שלא רוצים לעבור תהליך ארוך של פניה לסניף בנק, מילוי טפסים והמתנה לאישור. מי יכול לקבל הלוואה מיידית ללא בדיקת bdi? תהליך בקשת הלוואה

קרא עוד »

קניית רכב בצקים

קניית רכב עם צ'קים ואפשרויות נוספות אחד הגורמים המכריעים ביותר בעת רכישת רכב הוא היכולת שלך לממן אותו. מזומן או שילוב של מזומן ואשראי יכולים לעזור לך להימנע מחובות מיותרים ולקבל החלטות פיננסיות שקולות. לפני ביקור בסוכנות, כדאי לקבל אישור מראש למימון. כך תדעו מה הסוכנות יכולה להציע לכם ותצטיידו טוב יותר בניהול משא ומתן.

קרא עוד »

הלוואות למחזיקי כרטיס אשראי

אפשר לקבל הלוואות למחזיקי כרטיס אשראי גם מחברות שמספקות הלוואות חוץ בנקאיות אנשים רבים נקלעים למצב בו הם נדרשים לקחת הלוואות מיידיות למגוון מטרות כגון: שיפוץ ביתי נחוץ, רכישת מכוניות ועוד. תהליך שניתן לזכות בו בדרך הרגילה בבנקים אינו פשוט ויכול להימשך זמן רב ודורש אישורים ומסמכים כאלה. ובסיום התהליך הבנק עשוי אף להשעות את

קרא עוד »
ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים