הלוואה ללא תלושי שכר

הלוואה ללא תלושי שכר
הלוואה ללא תלושי שכר

לצערנו לעתים בחיינו נקלע למצב שבו אנו צריכים הלוואה כדי לצאת ממצב לא נעים, כדי לשלם חוב לגוף מסוים או למישהו שאנו חייבים לו, כדי לעמוד בהוצאות החודשיות, כדי לכסות כמה הלוואות קטנות ולחסוך בהוצאות החודשיות ועוד. המטרה היא ללא ספק לחסוך בהוצאות החודשיות ולהגיע למצב שאפשר לחיות חיים נורמאליים ללא הלוואות אולם לצערנו לא כך המצב וברוב המקרים נגלה שנצטרך הלוואה.

במסגרת בקשה להלוואה מגופים חוץ בנקאיים (או בנקאיים) שונים נגלה לרוב שנצטרך להציג מסמכים שונים שהצד המלווה יוכל לבחון את כושר ההחזר שלנו והאם אנו כשירים לקבלת הלוואה. כך למשל בין המסמכים השונים יהיו תלושי השכר שלנו.

כיצד תלושי השכר יכולים לפגוע באפשרות שלנו לקבל הלוואה?

תלוש שכר הוא תלוש המופק על ידי המעסיק שלכם וניתן לכם בכל חודש ביחד עם המשכורת החודשית שלכם. הוא מציג את גובה השכר שלכם, את הניכויים השונים, צבירת ימי החופש והמחלה שלכם, תאריך תחילת עבודה, סוג העבודה, משרה חלקית/מלאה ועוד.

מרבית הפרטים הללו חשובים מאוד לחברה המלווה כיוון שהיא רוצה לבדוק האם אתם מכניסים משכורת יציבה, האם היא יכולה לסמוך עליכם במתן ההלוואה והאם תוכלו לעמוד בהחזר ההלוואה החודשי שיוקצה לכם בתנאי ההלוואה. במידה ורק עכשיו התחלתם עבודה חדשה ואין לכם תלושי שכר להציג או שתלושי השכר שלכם מציגים משכורת נמוכה מדי אלו יכולים להיות אבנים בגלגלי הבקשה שלכם ולכן במקרה כזה עדיף לבקשה הלוואה ללא תלושי שכר.

אילו סוגי הלוואות נוכל לקבל ללא הצגת תלושי שכר?

מעטות הן ההלוואות מסוג זה אך הן קיימות ללא ספק. חברות חוץ בנקאיות כמו בתי הלוואות שונים, חברות אשראי וחברות מימון שונות מציעות מגוון רחב של סוגי הלוואות, כולל הלוואות קטנות באישור מיידי, הלוואות עד 10-20 אלף שח ללא ערבים ועוד. לחלק מהחברות הללו יש אפילו מחשבון זכאות אונליין מבלי שתצטרכו אפילו להגיש תלושי שכר.

הלוואה בלי תלושי שכר – איך מתחילים?

צרו עמנו קשר באתר ZIX ואנו נחסוך לכם את העבודה, נמלא אתכם את הפרטים הנדרשים לבדיקת הצעות אטרקטיביות לקבלת הלוואה ונפרוס בפניכם את האפשרויות.

נוכל להציע לכם גם את השירותים הבאים:

  • הלוואה ללא ריבית
  • הלוואה ללא בדיקה
  • הלוואה ללא כרטיס אשראי
  • עוגן הלוואה ללא ריבית
  • הלוואה ללא בדיקת זכאות
  • הלוואה ללא תלושי שכר בהוראת קבע
  • הלוואה ללא מסמכים
  • הלוואה ללא ריבית לסטודנטים
  • הלוואה ללא בדיקת bdi
  • הלוואה ללא ערבים
  • קרן הלוואה ללא ריבית
  • הלוואה ללא ריבית ירושלים
  • הלוואה ללא כרטיס

אופציות נוספות של הלוואה ללא תלושי שכר

ביצוע הלוואות ללא תלושי שכר עשוי להיראות מאתגר בהתחלה. מלווים מסורתיים רבים דורשים הוכחת הכנסה כדי להעריך אם אתה יכול להחזיר הלוואה בצורה יעילה; אבל יכולות להיות אלטרנטיבות שכדאי לחקור:

  • הלוואות אישיות ממלווים מקוונים – המלווים המקוונים נוטים להיות נעימים יותר מבנקים כאשר שוקלים הלוואות אישיות לשימוש אישי ועשויות לשקול גורמים שאינם תשלום משכורת שלך בעת קבלת החלטות – למשל היסטוריית האשראי שלך ויציבות התעסוקה שלך עשויים לכולם לשחק בהם זֶה. היו מוכנים עם תיעוד המוכיח את יכולתכם להחזיר.
  • הלוואות מאובטחות – הלוואות מאובטחות אלה, בהן נכס כמו המכונית, הבית או החזקה היקרה שלך משמש כבטוחה כנגד ההלוואה, יכול לספק פיתרון נוסף בר -קיימא לאימות הכנסה עבור מלווים מסוימים.
  • פלטפורמות הלוואות עמיתים לעמית – פלטפורמות הלוואות P2P מחברות לווים בודדים ישירות עם המלווים בודדים. לכל אחת מפלטפורמות ההלוואות P2P עשויה להיות קריטריונים שונים ולהיות מוכנים לשקול צורות הכנסה אלטרנטיביות או להעריך את אמינות האשראי שלך בדרכים לא שגרתיות.
  • הלוואות משפחתיות או חברים – במידת האפשר, שקול להלוות מחברים או משפחה שעשויים להיות גמישים יותר בעת קביעת הדרישות להלוואות שהם מספקים – אם כי וודא שכל הסכם לא פורמלי שאתה נכנס אליו בכתב כדי להימנע מתקשורת שגויה ופוטנציאל אי הבנות.
  • חברות אשראי – חברות אשראי יכולים לספק קריטריוני הלוואות גמישים יותר בהשוואה לבנקים, כאשר רבים מתמקדים בצרכים קהילתיים או באפשרות לאנשים עם מקורות הכנסה לא שגרתיים.

לפני ששוקלים לקחת הלוואה כלשהי ללא תלושי שכר, בדוק בזהירות את התנאים וההגבלות שלה – כגון שיעורי ריבית, עמלות ותנאי פירעון – בהתחשב בזהירות בנסיבות הכספיות שלך, כמו גם בכל האפשרויות המתאימות ליכולתך להחזיר אותה.

קחו בחשבון כי היעדר שכר שכר עלול לגרום לריבית גבוהה יותר או תנאי הלוואה נחשקים פחות ממלווים המסתמכים מאוד על הכנסות כמדד להערכת סיכונים. בעת חתימת הסכם הלוואה כלשהו, חכם לנקוט בזהירות יתרה, ולבקש ייעוץ פיננסי בכל עת שצריך לפני שתמשיך לחתום על מסמכים או הזנת הסכמים.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

הלוואות לשכירים ללא ערבים

הלוואות לשכירים ללא ערבים בתנאים מיוחדים אתם מעוניינים לקחת הלוואה? אנו רוצים להציע לכם הלוואות לשכירים ללא ערבים בתנאים מיוחדים. נמאס לכם שהבנק מריץ אתכם ממקום למקום או שיטריד אתכם בשיחות אינסופיות! חברת ZIX בהלוואות היא הכתובת שלכם לכל פתרונות האשראי החוץ בנקאיים. הלוואות עד ל 36 תשלומים שווים. הלוואות לשכירים בכל חלקי הארץ. ריביות

קרא עוד »

הלוואות לגיל השלישי

הלוואות לגיל השלישי: פתרון פיננסי לשלב הבוגר בחיים בעידן שבו הגיל השלישי הופך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, ובו הנפילה מהחברה אינה אופציה, תכנון פיננסי הופך לזיקוק מרכזי. חשיפה לסיטואציות פיננסיות משתנות ולצרכים הכספיים המשתנים באופן קבוע דורשים מגיל השלישי גמישות ויציבות כלפי עצמו. במסגרת זו, הלוואות לגיל השלישי עומדות ככלי פיננסי יעיל ומתאים, המאפשר

קרא עוד »

הלוואה אונליין ללקוחות כל הבנקים

אישור הלוואה אונליין ללקוחות כל הבנקים אם אתם מחפשים הלוואות מהירה ונוחה שאינן דורשות בטחונות או ערבים. זה הזמן לבדוק את ההלוואה לאישור מהיר באינטרנט. מדובר בהלוואה קלה, גמישה ומהירה הניתנת ישירות דרך אתר האינטרנט של החברה ללא צורך לצאת מהבית. ניתן להחזיר עד 50,000 ₪. מה שאתה צריך להשלים זה לבקר באתר למלא טופס

קרא עוד »

הלוואה לסגירת חובות

מחפשים הלוואה לסגירת חובות? הגעתם למקום הנכון חובות שהצטברו בגלל אוברדרפט, עסק שלא הצליח להתרומם, השקעה כלכלית לא מושכלת או לחילופין לימודים, יכולים בהחלט להעיב על החיים שלכם ואף לגרום לנזק נפשי וגופני בטווח הארוך. הרבה פעמים חובות כבדים הופכים למעין מצב של מלכוד, החוב הולך וגדל עם הזמן, אך ההכנסה נשארת קבועה ולא מספיקה לכסות

קרא עוד »

משכנתא לכל מטרה

קבלת משכנתא לכל מטרה משכנתאות הן הלוואות שהלווים משתמשים בהן לרכישת בתים או נכסים אחרים. לווים בדרך כלל מחזירים את ההלוואה בתוספת ריבית על פני מספר שנים מוגדר עד שהם הבעלים של הנכס חופשי וברור. משכנתאות הן חלק בלתי נפרד מרכישת דירה, אך היא יכולה להיות מורכבת להבנה. אם תקדיש זמן ללמוד קצת מינוח משכנתא

קרא עוד »
הלוואות למוגבלים בבנק ישראל

הלוואות למוגבלים בבנק ישראל

הלוואות למוגבלים בבנק ישראל אינה דבר שכיח, אך הבנקים מציגים קשיים שונים כדי להשיג אותם, אם יש כאלה. הם לא רוצים להסתכן שלקוחות שיכולים לגשת רק לחשבונות הבנק שלהם בבנק ישראל לא יוכלו לשלם את התחייבויותיהם הכספיות. זה משאיר לך סיכון לברירת מחדל. זה ניכר כשאתה מבקש הלוואות אך ורק ממוסדות שאינם בנקים, במקרה של

קרא עוד »
הלוואה חוץ בנקאית לבעלי bdi שלילי

הלוואות למובטלים

במצב הכלכלי הנוכחי אחרי מגפת הקורונה, יש צורך רב בהלוואה. שיעור האבטלה עולה ואנשים מתקשים למצוא עבודה. חברות רבות החלו להציע הלוואות לעובדיהן. הלוואות למובטלים היא עזרה מצוינת למי שמחפש עבודה. עם זאת, זו לא משימה קלה להשיג משרה טובה. תהליך קבלת הלוואות למובטלים יכול להיות מסובך ולאורך זמן. זה דורש הרבה מאמץ וכסף כדי

קרא עוד »
הלוואות החזר בצ'קים או הוראת קבע

הלוואה 300 אלף שקל

קבלת הלוואה 300 אלף שקל ויותר מעת לעת בחיים אנו עשויים לדרוש גישה לאשראי מסיבי למטרות ספציפיות, בין אם הן כרוכות בצרכים עסקיים, רכישת נכסים להשקעה או צרכי רכישת בית או שיפוץ, שירותי בריאות ועוד רבים אחרים. כאשר הדבר מתבקש, הלוואה עשויה להיות האמצעי המהיר והיעיל ביותר לגישה לכספים – רק ודא שהיא פועלת לפי

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים