ביטוח משכנתא לעובדי מדינה

כל המידע על ביטוח משכנתא לעובדי מדינה בישראל

אם אתה עובד מדינה בישראל, אז אולי אתה תוהה האם אתה יכול לעשות ביטוח משכנתא בישראל. ישנם כמה גורמים חשובים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחנים עניין זה, כדי שתוכלו לבחור נכון עבורכם.

עמלות התיווך מאלצות את העובדים להיכנס לחובות

עמלת התיווך היא תשלום בלתי חוקי הנגבה על ידי מהגרים סיעודיים בישראל. מדובר בהונאת "ויזה מעופפת" הכוללת הכנסת מטפלים מהגרים לישראל מבלי לעבוד. בתמורה, המטפלים המהגרים יצטרכו לשלם שכר טרחה של בין 6,000 ל-13,000 דולר, המתחלק בדרך כלל בין מגייסים במדינת המוצא של המהגר לבין מתווכים לעבודה ישראלים. עמלת תיווך שופעת זו מאלצת מהגרי עבודה לחובות. כאשר הם לא מצליחים להחזיר את חובם, הם מסתכנים באובדן מעמדם החוקי, וחייהם עלולים להיות בסכנה.

בעוד שממשלת ישראל נקטה צעדים להפסקת ההתעללות הזו, מהגרי עבודה רבים נותרו בסיכון. רבים מהמטפלים אינם דוברי אנגלית ולכן אינם יכולים לתקשר עם רוב המעסיקים. זה יוצר מצב שבו המהגר לא צפוי למצוא עבודה, ועלול להיות מוחזר הביתה או לגרש לארץ מולדתו.

ביטוח אחריות צד ג' אינו זמין בישראל

שוק הביטוח הישראלי הוא סביבה צומחת במהירות ודינמית. עם זאת, ישנן מגבלות מסוימות המוטלות על ידי חוק חוזה הביטוח (כיל) על מבטחים. מגבלות אלו כוללות הגבלה על היקף ההגנה ומגבלות על אחריות המבוטח.

בשנים האחרונות חל מעבר לבנייה מאוזנת יותר של פוליסות הביטוח. זאת על בסיס עקרון הסעד המידתי. סעד מידתי משמעו כי הניזוק אינו זכאי להחלמה גדולה מזו של המזיק.

שוק הביטוח הישראלי התמודד עם מספר אתגרים, כמו מגיפת הקורונה. כדי לסייע במאבק בבעיה, פרסם הרגולטור על הביטוח תנאים חדשים.

על המבטחים בישראל לעמוד גם במספר דרישות ביטוח נוספות. עליהם לספק למבוטחים שלהם דף הצהרה הכולל הבהרות לגבי הכיסויים. באופן דומה, עליהם לספק הוכחה לזכות לפיצוי. זאת ועוד, החוק מחייב את המבטחים להפקיד סכום כסף כנגד נזק לרכב המבוטח.

שוק הביטוח הישראלי מוסדר על ידי הממונה על שוק ההון. הוא ממונה על ידי שר האוצר ומיועץ על ידי ועדה מייעצת בת ארבעה חברים.

למרות שמבטחים זרים יכולים להגיש תביעת חלופה בישראל, הם נדרשים להתקבל לשוק הישראלי. מסיבה זו קובעת כיל כי זכויות התביעה של המבטח הזר כפופות לעקרונות ההתעשרות שלא בצדק. מלבד זכויות המבטח הזר, חוזה הביטוח כפוף לדין הישראלי.

חשוב להבין כי בישראל ייתכן שזכות התביעה של מבטח זר לא תעמוד למבוטח אם המבוטח הוא עובד מדינה. במקום זאת, על המבוטח להוכיח כי לפעילותו הייתה סיכון מופחת או שהפרת החובה הייתה מהותית. במידה וההפרה מהותית, אזי בית המשפט יקבע האם לנפגע תביעה תקפה ואם כן, כמה יש להשיבה.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

הלוואות עכשיו ומיד

לקיחת הלוואות עכשיו ומיד אם אתה מתמודד עם קושי כלכלי, הלוואות עכשיו ומיד יכולה להיות הפתרון האידיאלי שלך. הלוואות אלו קלות להגשת בקשה וממומנות במהירות. בניגוד להלוואות משכורת והלוואות רכב, הלוואות מסוג זה לא ישפיעו לרעה על האשראי שלך. בנוסף, הם מגיעים בדרך כלל עם שיעורי ריבית נמוכים יותר מאשר סוגי הלוואות אחרים. תהליך הגשת

קרא עוד »
הלוואות למוגבלים לא שוק אפור

הלוואה מבנק הדואר הוראת קבע

אילו הלוואות ניתן לקבל מבנק הדואר? הלוואה מבנק הדואר הוראת קבע הן הלוואות במזומן הזמינות דרך בנק זה, הכרוכות בתשלומים חודשיים קבועים ו/או משתנים לאורך שנתיים לפחות, לפעמים חמש. עומדות לרשותך אפשרויות תשלום שונות לרבות החזרים חודשיים קבועים וכן אפשרויות לטווח ארוך או ארוכות יותר העומדות לרשותך בעת בחירת חוזה הלוואה מסוג זה. הלוואה מבנק

קרא עוד »
הלוואה ללא בדיקת נתוני אשראי

הלוואה ללא בדיקת נתוני אשראי

הלוואות אשראי חוץ בנקאיות מספקות פתרונות מהירים ופשוטים למי שמחפש הלוואה ללא בדיקת נתוני אשראי או דרישות בטחונות. אישורים להלוואות כאלה מתרחשים בדרך כלל במהירות מבלי להזדקק לערובות בטחונות ממקור אחר וכן לקיים איתם אשראי ישירות. מה זה הלוואה ללא בדיקת נתוני אשראי? לפני כשנה, רבים מאיתנו הניחו שחברות כרטיסי האשראי הציעו לנו כרטיסי אשראי

קרא עוד »

הלוואות ללא הכנסה

כיצד להתמודד עם תקופות פיננסיות ללא הכנסה קבועה ברגעים בהם ההכנסה היא לא קבועה או נמוכה, גישה להלוואה יכולה להיות מפתח להתמודדות יעילה עם צרכי הכספים היומיומיים והחירום. הלוואות ללא הכנסה קבועה הן כלי פיננסי חשוב, אך יש לשים לב למגבלות ולאופציות הקיימות. במאמר זה, נביא לכם טיפים והמלצות להתמודדות עם תקופות פיננסיות ללא הכנסה

קרא עוד »

ייעוץ משכנתא למסורבים

הכל על ייעוץ משכנתא למסורבים האם אתה בעל בית המתמודד עם קושי כלכלי? שקול לבחון אפשרויות לייעוץ משכנתאות. יועצי דיור מוסמכים של HUD יכולים לסייע בקביעה אילו תוכניות זמינות ולספק עצות כיצד להימנע מעיקול או לשמור על הבית שלך. לפעמים בקשת ההלוואה שלך עשויה להידחות מסיבה מסוימת. כאשר זה מתרחש, הקדישו זמן להבין מדוע ולטפל

קרא עוד »

הלוואות ברמת גן

הלוואות ברמת גן: הפתרון הפיננסי האידיאלי לצרכיך בעידן המודרני שבו אנו חיים, צרכי הכספים שלנו יכולים להשתנות מהר במיוחד. לפתע מתגלה צורך בהוצאה פתאומית, בעוד בפעם הבאה יתגלה חוסר במזומן לתשלום חשבון מחודש. בעיר דינמית כמו רמת גן, החיים זורמים מהר ונמצאים בתנועה תמידית. לכן, חשוב להיות מוכן לכל צרכי הכספים שיכולים להתעורר במהלך החיים.

קרא עוד »

הלוואות לעסקים קטנים

מהי השיטה לקבלת הלוואות לעסקים קטנים? יש לא מעט בעלי עסקים קטנים בישראל, או כאלו שחולמים להקים עסק קטן, אשר תוהים האם הם יוכלו לקבל הלוואה מתאימה. הנושא של הלוואות לעסקים קטנים נחשב לרגיש ומורכב, אף כי בשנים האחרונות  הוא עבר מקצה שיפורים משמעותי מאד. עד לפני כעשור, היה קשה מאד לעסק קטן לשדרג את

קרא עוד »

הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים

הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים האפשרות הכי נורמלית שכירים בארץ ובעולם הם החלק הגדול מאוכלוסיה העובדת, שיודעת במדויק מה סכום הכסף שהיא מרוויחה בכל חודש וחודש (רוב הפעמים סכום זה קבוע ומשתנה רק פעם אחת בשנה) ובגלל זה הם עלולים להגיע למצב של קשיים כספיים במשך הזמן ולהגיע לבסוף למצב שאין שברשותכם נזילות של מזומנים ולא תוכלו

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים