הלוואה בצקים

הלוואה בצקים
הלוואה בצקים

הלוואות בצקים

הלוואות צ'קים הן הלוואות המתבססות על המחאה לפירעון. להלוואות אלו יש לרוב הגבלה של כמה אלפי שקלים. לעתים רחוקות הם עולים על כמה עשרות או אלפי שקלים. הלוואות ניתנות תוך דקות ספורות.

היתרון העיקרי שלהם הוא בקלות הפריסה לתאריכים וסכומים שונים. עם זאת, הלוואת הצ'קים מגיעה עם יתרונות רבים נוספים כמו גם העובדה שהם אינם דורשים מקום במערכת הבנקאית.

כיצד ניתן לקבל הלוואה בצ'קים?

חשוב לציין כי הלוואה בצקים לא מובטחת היא הלוואה בטוחה ואין לקשור אותה להתנהלות ההלוואות של השוק האפור! מדובר בהלוואות מסודרות שתנאי התשלום וההחזר מסוכמים מראש. למשל, הלווה מגיע למשרדי החברה או לבנק כדי לברר את הסכום הדרוש.

בדיקה בחשבון נערכת על מנת לוודא שהצ'קים אינם סחירים ושהחשבון נפתח ובמצב תקין ולא היו עיקולים. אם הכל ילך כשורה, העסק יגדיר את תנאי העסקה עם המלווה. התנאים כוללים את הסכום הקרן, בתוספת הריבית. לאחר מכן יחולקו התשלומים באמצעות שייקים שהלווה הביא איתו למשך שנה וחצי בדרך כלל.

מהם האופציות לקבלת הלוואה בצקים?

אתה יכול לקבל כסף במזומן, המחאה או העברה בנקאית בהתאם לדרישות שלך. ישנם יתרונות רבים להלוואה זו, החל מהעובדה שהיא אינה תלויה בחשבון בבנק. זה הופך אותה לעסקה לא בנקאית. ההלוואה אינה מהווה גורם בתנאי האשראי או כרטיסי האשראי.

ידועה גם בתור הלוואה דיסקרטית, הלוואות צ'קים ידועה גם בשם. מכיוון שהמלווה לא משתתף בעסקה, הרבה אנשים לוקחים הלוואות עם צ'קים.

יתרון נוסף הוא שהמזומן זמין לכל מי שיש לו חשבון בנק פעיל כמעט בכל עת. היתרון העיקרי של הלוואה זו הוא שהכסף ניתן גם במזומן.

הלוואה בצקים לעסקים

הרבה מאוד עסקים זקוקים לכסף נזיל ולעתים קרובות, הם זקוקים לו תוך זמן קצר. ישנם מקרים רבים שעסקים דורשים מזומן על מנת לבצע עסקאות שונות ו/או לבצע רכישות במזומן על סמך הכנסות עתידיות. כפי שכולנו יודעים, ניתן להשתמש בעסקאות מזומן לרכישת מוצרים בהנחה משמעותית.

צ'קים הם דרך מצוינת ללוות כסף ללא הטרחה ללכת לבנק לקבלת הלוואה או להגדיל את מסגרת האשראי (כמה שפחות). בעלי עסקים רבים עושים חישוב קל שבו הריבית שהם ישלמו על המינוס היא גדולה ביותר בהשוואה להלוואה של אלפי שקלים באמצעות צ'קים. הם מוצאים אותה אטרקטיבית ומהירה, ומכאן שהיא נחשבת להלוואה אידיאלית.

לקוחות עסקיים יכולים לקבל הלוואות בצ'קים. זה מאפשר להם לדעת את תנאי ההלוואה לפני מועד הרכישה, כולל ריביות ותנאים אחרים. אם העסק נקלע לצרות כלכליות או שהקבלות מתעכבות, ניתן להבטיח מימון מהיר שיוכל לשמש לאורך זמן כדי לאפשר לחברה את מרחב הנשימה הנדרש.

הלוואה בצ'קים ללקוחות רגילים

למרות שהעובדים עשויים להעדיף לקחת כסף מהבנקים ונוטים להאמין שההלוואה היא אמיתית. אולם נכון שהלוואה היא פריט. הבנק נתפס בעיני רבים כמוסד אמין ומקצועי, ואין ספק שזה המצב אולם זה לא בהכרח אומר שהוא מסוגל להציע את תנאי ההלוואה הנוחים ביותר.

אם התמודדת עם קשיים או קיבלת הלוואה מבנק, אך לא מוצאת חן בעיניך את שיעורי הריבית, הגש בקשה להמחאה על מנת לוודא את התנאים. כמו כן, תמצא שזו הלוואה בטוחה המאפשרת לך להבין את התנאים וההגבלות לפני החתימה. זה יאפשר לכם לנצל ריבית נמוכה מזו שהבנק יציע, ויעניק לכם תנאי החזר גמישים שאינם מחמירים כמו הבנק.

קבלת הלוואת בצ'קים

לקוחות שרוצים לקבל הלוואה מקדימה בצ'קים עשויים ליהנות מתנאי פריסה מצוינים עד שנה וחצי ויכולים לחלק את ההלוואה בסכומים שונים בהתאם לתקופה. ניתן אפילו לקבל הלוואת גרייס באמצעות צ'קים. אתה יכול לקבל את המזומן מיד, אבל התחל להחזיר את ההלוואה לאחר תקופה של שישה חודשים.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

הלוואה חוץ בנקאית בהוראת קבע

הלוואה חוץ בנקאית בהוראת קבע בתנאים מיוחדים לגולשי האתר לא מעט אנשים משתמשים בשירות שנקרא הלוואה פעם אחת לפחות הכל תקופה חיים שלהם ויש כאלה שלוקחים עוד מספר הלוואות, ההלוואה הכי נפוצה שלוקחים בארץ ובעולם היא כמובן לקיחת הלוואה שמשמשת לרכישת דירה או בשפה המקצועית – משכנתא. את המשכנתא שלוקחים למספר גדול של שנים. הלוואות חוץ בנקאיות בהוראת קבע בתנאים סולידיים

קרא עוד »
תרומות לסגירת חובות

מי יכול לתת הלוואה

הנושא של מי יכול לתת הלוואה הוא אחד הפופולריים בעולם. עתיד ענף ההלוואות כבר נראה מזהיר, אך עדיין יש ספקות לגבי מי יוכל לקבל הלוואה בעתיד. ההערכה היא שעד 2025, 50% מכלל העסקאות הפיננסיות יבוצעו באמצעות מכשירים ניידים. המשמעות היא שיותר ויותר אנשים ישתמשו בסמארטפונים שלהם עבור אפליקציות ושירותים שונים. הלוואה היא מוצר פיננסי שיכול

קרא עוד »

הלוואה בלי מסמכים

הלוואה היא משהו שסביר להניח שכל אדם מכיר מגיל מסוים. חלק צריכים אותה ללימודים, חלק כדי לסגור את המינוס בבנק, חלק כדי לקנות רכב חדש, אחרים לצורך טיול לחו"ל ועוד. לא משנה מהי הסיבה שלכם לצורך קבלת ההלוואה הרי שאם אתם צריכים אותה כנראה שאתם זקוקים לכסף כאן ועכשיו. יתרה מכך, לא תמיד המסמכים שתגישו

קרא עוד »

הלוואות בהוראת קבע למוגבלים בבנק בהחזר נמוך

האם החשבון שלך מוגבל לאחרונה ע"י הבנק שלך? האם אתם מחפשים הלוואות בהוראת קבע למוגבלים בבנק בהחזר נמוך? חשבון הבנק שלך מוגבל לאחר שהבנק לא הסכים לכבד את עשרת הצ'קים שלך על פני תקופה של פחות משנה, עם זאת, הבנק רשאי להחליט להגביל את החשבון שלך גם אם לא ביצעת כל פקודות קבע שצפו בחשבונך

קרא עוד »
הלוואה 60 אלף שקל

הלוואות ללא ערבים

מידע על הלוואות ללא ערבים בשנים האחרונות ובעיקר אחרי הקורונה בסביבה הכלכלית שבה אנו חיים, זה ששוק ההלוואות שיהפוך עוד ועוד תחרותי. בשונה מבעבר, אז ניתן היה לקבל הלוואות רק מהבנקים, כיום ניתן לקבל הלוואות מעסקים קטנים, ואף הלוואות חברתיות. לחברות אלו יש יותר גמישות ומציעות תנאים טובים יותר להלוואות. כל שעליכם לעשות הוא לקבל

קרא עוד »

הלוואה 10 אלף

הלוואה בסכום של 10,000 שקלים: אפשרויות פיננסיות להגשמת צרכים אישיים ועסקיים המאמר הבא מציע מבט עמוק על ההלוואה בסכום של 10,000 שקלים ואת היתרונות שבה. נבחן את השימושים השונים שניתן לעשות עם ההלוואה, כולל צרכים אישיים, רכישת מוצרים, שיפור עסקים קיימים ועוד. נציין את התנאים הבסיסיים לקבלת ההלוואה ונסקור את ההתממשות הפיננסית והיעילות של השימוש

קרא עוד »

הלוואה לסגירת חובות

מחפשים הלוואה לסגירת חובות? הגעתם למקום הנכון חובות שהצטברו בגלל אוברדרפט, עסק שלא הצליח להתרומם, השקעה כלכלית לא מושכלת או לחילופין לימודים, יכולים בהחלט להעיב על החיים שלכם ואף לגרום לנזק נפשי וגופני בטווח הארוך. הרבה פעמים חובות כבדים הופכים למעין מצב של מלכוד, החוב הולך וגדל עם הזמן, אך ההכנסה נשארת קבועה ולא מספיקה לכסות

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים