הלוואות לעסקים קטנים ללא ריבית

הלוואות לעסקים קטנים ללא ריבית
הלוואות לעסקים קטנים ללא ריבית

קבלת הלוואות לעסקים קטנים ללא ריבית

אם אתה צריך לרכוש ציוד, לכסות פערי תזרים מזומנים או להגדיל את ההון החוזר, הלוואה לעסקים קטנים יכולה להיות הפתרון האידיאלי. בהתאם לסוג המימון הנבחר, זה יכול לעזור להפחית עלויות ולהציע יותר חופש ממה שמציעות קווי אשראי מסורתיים או מלווים חלופיים.

בנקים ואיגודי אשראי מציעים מגוון הלוואות לעסקים קטנים ללא ריבית ליזמים. עם זאת, כדי להיות זכאי, אתה בדרך כלל צריך ציון אשראי מצוין כמו גם הכנסות משמעותיות בעסק שלך.

הלוואות לתקופה

הלוואות לתקופות הן פתרון מימון אידיאלי לחברות הזקוקות לסכום כסף גדול למימון פרויקט או הרחבה. הלוואות אלו יכולות להינתן על ידי בנקים, חברות אשראי ומלווים מקוונים; עם זאת, לעתים קרובות הם מגיעים במספר צורות עם תנאי החזר שונים.

להלוואות לטווח עסקיות יש בדרך כלל תקופות החזר הנעות בין שש עד עשרים שנה, מה שהופך אותן לאופציה טובה עבור חברות מבוססות עם ציוני אשראי מצוינים.

אם לעסק שלך יש הכנסות משמעותיות ורקורד מבוסס, הלוואה לתקופה יכולה להיות הדרך האידיאלית להשיג את הכספים שאתה צריך. אבל הקפד לשקול היטב למה אתה מתכנן להשתמש בכסף ואיזו תשואה אתה יכול לצפות.

כאשר המלווה יעריך את הבקשה שלך, הוא ייקח בחשבון ציוני אשראי אישיים ועסקיים כאחד. נתונים אלה מסייעים להם להעריך את סיכון האשראי שלך והאם תוכל להחזיר את ההלוואה באופן אמין או לא.

הבנק גם יבחן את היסטוריית האשראי והענף של העסק שלך כדי להעריך את יציבותו. בדרך כלל, מלווים לעסקים קטנים מעדיפים עסקים שפועלים לפחות שנה ומניבים לפחות 100,000 דולר בהכנסה שנתית.

עסקים קטנים מסוימים יכולים להיות זכאים להלוואות לטווח ארוך גם ללא היסטוריית אשראי או תעשייה מבוססת. הלוואות אלו יכולות להועיל לחברות סטארטאפ או לחברות במעבר, לספק כסף לפרויקטים כמו השקת אתר חדש או התרחבות לשוק אחר.

לצורכי מימון לטווח ארוך יותר, הלוואות עשויות להיות זמינות ממלווים. בעוד שלהלוואות לעסקים קטנים אלה יש עלויות נמוכות ודרישות קפדניות, ייתכן שייקח זמן מה לעבד ולממן.

הלוואות אלו מגיעות בכמה סוגים, כגון לטווח קצר, לטווח בינוני ולטווח ארוך. למרות שהלוואות לטווח קצר נוטות להיות בעלות ריביות גבוהות יותר מאלו לטווח ארוך יותר, ייתכן שקל יותר לזכות בהן ולספק פתרון מצוין להוצאות שאינן מצריכות תשלום מיידי.

קו אשראי עסקי יכול להוות פתרון אידיאלי להוצאות חוזרות, כגון רכישת מלאי ותשלומי שכירות. זה מתפקד בדומה לכרטיס אשראי אבל מחייב אותך לשלם ריבית רק על הכסף שנשאל.

קווי אשראי

אם אתה צריך לממן את העסק שלך אבל אין לך את המזומנים בהישג יד, אשראי יכול להיות הפתרון האידיאלי. הלוואות עסקיות מסורתיות והלוואות לתקופה מספקות סכומי כסף חד פעמיים; מצד שני, הוא מעניק לעסק שלך גישה לסכום שניתן למשוך עליו לפי הצורך, לפרוע ולמשוך שוב לפי הצורך.

קו אשראי הוא כמו כרטיס אשראי מסתובב שקל לנהל אותו. אתה יכול ללוות את כל היתרה של המגבלה שלך, אבל לשלם ריבית רק על מה שאתה משתמש. מסגרת אשראי מסתובבת עוזרת לעסק שלך להימנע מתשלום ריבית על פריטים מיותרים וכן עמלות איחור ודמי תחזוקה.

לעסקים קטנים יש גישה למגוון קווי אשראי, שלכל אחד מהם מאפיינים משלו. חלקם אינם מאובטחים ואינם דורשים בטחונות בעוד שאחרים דורשים אבטחה. קווים מאובטחים כוללים בדרך כלל מגבלות הוצאות גבוהות יותר, שיעורי ריבית נמוכים יותר ופחות עמלות מאשר עמיתיהם הלא מאובטחים.

קווי אשראי לא מובטחים אינם זקוקים לביטחונות, אך עשויים לדרוש ממך ערבויות אישיות. האשראי האישי שלך יכול להיות מושפע לרעה אם אתה מחדל בהלוואה, ולכן חיוני למצוא את המלווה המתאים ולנהל משא ומתן על תנאים הוגנים.

קווי אשראי מסתובבים הם אידיאליים לעסקים צומחים שזקוקים להון נוסף כשהם מתרחבים. הם הדרך המהירה והפשוטה ביותר להשיג מימון נוסף, מכיוון שאתה יכול למשוך את היתרה שלך לפי הצורך מבלי להזדקק להגשת בקשה חוזרת לכספים חדשים.

בנוסף, קווי אשראי מסתובבים הם פתרון מימון אידיאלי לסטארטאפים שחסרים להם היסטוריית אשראי כלשהי. הם עשויים לשמש גם כקרן ליום גשום, לכסות עלויות בלתי צפויות כגון מלאי או שכר.

כדי למקסם את התועלת ממסגרת אשראי, חשוב לדעת מתי תזדקקו לו, כמה אתם דורשים וכיצד תוכלו לעמוד בהחזר. התייעצו עם רואה חשבון או מומחה פיננסי להכוונה נוספת.

הלוואות לא מובטחות לעסקים

אם יש לך עסק קטן וצריך הלוואות לעסקים קטנים ללא ריבית, הלוואה עסקית לא מובטחת עשויה להתאים. מלווים רבים מספקים הלוואות מסוג זה ליזמים; עם זאת, התנאים והריבית שלהם עשויים להיות גבוהים מאלה המוצעים עבור מימון עסקי מאובטח.

הלוואות לא מובטחות יכולות להיות גם אופציה לעסקים ותיקים בבעלותם או לעסקים בעלי צמיחה קטנה יותר שיש להם הכנסה שנתית מוגבלת או קושי לגשת למימון בנקאי מסורתי.

סוגים אלה של הלוואות יכולים להיות דרך מצוינת לממן את העסק שלך, במיוחד אם יש לך אשראי גרוע או התקשת לקבל הלוואות אחרות בעבר. על ידי שיפור דירוג האשראי של העסק שלך, תוכל לקבל הלוואות עסקיות עתידיות בתנאים נוחים יותר.

בנקים ומוסדות הלוואות אחרים מספקים לרוב הלוואות לעסקים קטנים ללא בטחון, אך חלק מהלווים האלטרנטיביים מספקים אותן גם כן.

חשוב לזכור שהלוואות לא מובטחות אינן מובטחות. אם עסק לא יצליח להחזיר את ההלוואה, למלווים יש את הזכות לעקל ולמכור נכסים הקשורים לאותו חוב כדי להחזיר את המגיע.

בנוסף, למלווים יש אפשרויות אחרות לגבות חוב. לדוגמה, הם עשויים לעטר החזרי מס או שכר בעתיד אם עסק לא יבצע תשלומים.

אם אתה מחפש מימון עסקי לא מאובטח, יכול לעזור לך להעריך במהירות את האפשרויות שלך. צוות המומחים שלנו לעסקים קטנים יעריך את המצב הפיננסי האישי שלך כדי שתוכל למצוא את ההלוואה המתאימה. הצטרף לתקופת הניסיון החינמית שלנו עכשיו והתחל לצמצם את האפשרויות שלך בתוך דקות – ככל שתתחיל מוקדם יותר, כך תהיה לך גישה לכספים הדרושים מוקדם יותר.

אופציות נוספת לקבלת הלוואות לעסקים קטנים ללא ריבית

אם העסק שלך קטן ואתה צריך כסף במהירות, קבלת הלוואה מסורתית מבנק עשויה להיות מאתגרת. אבל יש אפשרויות אחרות כגון מלווים חלופיים שיכולים לספק הקלה. הלוואות אלה נוטות להיות קלות יותר לזכות בהשוואה למקבילותיהן המסורתיות עם קריטריוני זכאות מתאימים יותר.

מלווים אלטרנטיביים מספקים לעסקים מגוון אפשרויות הלוואות, כגון הלוואות לתקופה, קווי אשראי, מימון ציוד ופקטורינג חשבוניות. יתר על כן, הם מספקים שירותים כמו יישומים מקוונים ומימון באותו יום.

המלווים הללו מוכנים לעבוד עם לווים שהבנקים המסורתיים עשויים שלא להיות מוכנים לממן בגלל היסטוריית האשראי הפחות מהממת שלהם. במקרים מסוימים, הם יכולים אפילו לממן עסק מהר יותר ממה שהבנקים המסורתיים יכולים לספק.

עם זאת, הלוואות אלו נושאות בדרך כלל ריבית גבוהה יותר ותקופות החזר קצרות יותר מאשר הלוואות מסורתיות. לכן, עליך להעריך היטב את הבריאות הפיננסית של העסק שלך לפני שתבחר מלווה חלופי.

חלופה נוספת היא מקדמה במזומן של סוחר, המספקת גישה מהירה לכספים בתמורה למכירות עתידיות של כרטיסי אשראי. אתה מחזיר את הסכום השאול עם אחוז יומי מאותן מכירות – אולם הדבר עלול להעמיד את העסק שלך במצוקה פיננסית במצב חירום.

לבסוף, מלווים עמיתים מציעים פלטפורמות מקוונות שבהן משקיעים יכולים להשקיע בפרויקט שלך.

רבות מהחברות הללו משתמשות בנתוני אשראי חלופיים כדי להעריך לווים עם היסטוריית אשראי גרועה או ללא היסטוריית אשראי. חלקם, כמו מימון לאומי, אפילו מציעים הנחה של 6% לפירעון מוקדם ללקוחות שמחזירים את ההלוואות שלהם תוך 100 ימים מרגע החתימה.

לפני הגשת בקשה לקבלת הלוואות לעסקים קטנים ללא ריבית, חשוב לבדוק את ציוני האשראי האישיים והעסקיים כאחד, יחד עם מספר השנים בעסק, מכירות שנתיות ותוכנית עסקית. בדרך כלל, מבקשי הלוואות עסקיות מסורתיות דורשים לפחות ציון אשראי הוגן/ממוצע בין 580-669 כדי להעפיל.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

הלוואות סולו חוץ בנקאיות

גלו את ההלוואה שתפתור את כל צרכי העסק שלך: הלוואות סולו חוץ בנקאיות בעולם העסקי, המימון המהיר והגמיש הוא מפתח לצמיחה ולהתפתחות של כל עסק. הלוואות סולו חוץ בנקאיות מציעות פתרון מהיר, קל ויעיל לקבלת מימון, מבלי להיקשר לתנאים קשים של בנקים רגילים. מהן הלוואה סולו חוץ בנקאיות? הלוואות סולו חוץ בנקאיות הן סוג של

קרא עוד »
גמ"ח הלוואות חרדי

גמ"ח הלוואות חרדי

גמ"ח הלוואות חרדי – ארגוני גמ"ח (גמילות חסדים) ארגוני גמ"ח או השמם המקורי – גמילות חסדי – אם חשבתם שרק הבנקים מספקים הלוואות ללא ריבית, טעיתם. כיום ניתן לפנות גם לארגוני גמ"ח, ומקובל להאמין שארגונים אלה קיימים רק בציבור החרדי, אך ארגונים אלה מוכנים להעניק לא רק הלוואות ציבוריות חרדיות מהסוג הנ"ל, אלא גם לחילונים

קרא עוד »
הלוואה עכשיו של 10 אלף שח עד 15 שקים

הלוואה עכשיו של 10 אלף שח עד 15 שקים

הלוואה עכשיו של 10 אלף שח עד 15 שקים: אלטרנטיבות וחלופות האם אתה זקוק ל 10,000 ש"ח מיידי? הלוואות צ'ק-אין יכולות להיות זמינות במהירות וביעילות. בפוסט זה נעבור על האפשרויות השונות העומדות לרשותך על מנת לקבל את סכום ההלוואה בסכום של 10,000 ש"ח עם צ'קים הכוללים: סוגים שונים של הלוואות שהם האלטרנטיבות הנוכחיות? יתרונות וחסרונות

קרא עוד »

הלוואת מזנין

הלוואת ככלי שיפור כלכלי ייחודי אנחנו מציג את האפשרויות הייחודיות של הלוואת מזנין ככלי פיננסי לשיפור כלכלי ותמיכה בתחום המזון. בעזרת תנאים והטבות מיוחדות, ההלוואה מסייעת למזנין לקדם פעילותם ולשפר את השירותים שהם מספקים. במאמר זה נסקור את היתרונות של ההלוואה ונציע לקוראים מידע מקצועי ועשוי להיות מכריע בתהליך קבלת החלטה בנושא. תעשיית המזון והמזנים

קרא עוד »
תרומות לסגירת חובות

הלוואה בנקאית ללקוחות כל הבנקים

מה נותנת הלוואה בנקאית ללקוחות כל הבנקים? ישראלים נוטים ללוות כסף מבנקים הן בשל הרגל והן בשל תנאים נוחים המוצעים. בעת ההלוואה, פנה לבנק בו מנוהל חשבון העובר ושב שלך – כשהכל מתנהל כשורה שם, עם תשלומי משכורת קבועים המבוצעים כהמחאות שלא שולמו מבלי שיתעוררו בעיות, רוב הסיכויים שתזכו להלוואה אטרקטיבית עם תעריפים נמוכים ותנאים

קרא עוד »

הלוואות לעסקים

יש לכם חלום של ממש להקמה של עסק חדש. אלא שהעסק הנ"ל, דורש מכם כמובן השקעה רצינית מאד. אתם צריכים לשכור מקום שבו העסק יפעל, צריכים לרכוש ציוד מקצוע, ואולי אפילו כבר בהתחלה לשכור כוח אדם קבוע לטובת העסק. הדבר יכול לגרוף אחריו הוצאות משמעותיות מאד של מאות אלפי שקלים. לכן, מן הסתם אתם מחפשים

קרא עוד »

הלוואה חוץ בנקאית ללא אשראי

מהו הפתרון שיכול להתאים לכם? אם נתקלת בקשיים פיננסיים ואין לך אשראי טוב, אל תיכנע! הגעת למקום הנכון. עם הלוואה חוץ בנקאית ללא אשראי, נפתחו לך שערים חדשים להתמודדות עם האתגרים הפיננסיים שלך. מה ניתן לצפות? אין צורך באשראי טוב – אנו מבינים שהחיים לא תמיד מציעים לך את המיטב, ולכן אנו מספקים פתרון פיננסי

קרא עוד »
הלוואה באישור מיידי באינטרנט ל bdi שלילי

הלוואה באישור מיידי באינטרנט ל bdi שלילי

בקצרה על הלוואה באישור מיידי באינטרנט ל bdi שלילי במספר שנים האחרונות השתנתה מערכת הבנקאות בישראל מקצה לקצה. כיום, כל מוסד פיננסי שממנו תבקש הלוואה יוכל לברר מהו דוח האשראי שלך, ובדרך אחרת, מה ההיסטוריה הפיננסית שלך. כאשר דו"ח BDI עבורך מכיל נתונים שליליים בדו"ח ח', האדם שקיבל את הדו"ח ח' עלול להיות מוגבל כלכלית

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים