הלוואות לעסקים

הלוואות לעסקים
הלוואות לעסקים

יש לכם חלום של ממש להקמה של עסק חדש. אלא שהעסק הנ"ל, דורש מכם כמובן השקעה רצינית מאד. אתם צריכים לשכור מקום שבו העסק יפעל, צריכים לרכוש ציוד מקצוע, ואולי אפילו כבר בהתחלה לשכור כוח אדם קבוע לטובת העסק. הדבר יכול לגרוף אחריו הוצאות משמעותיות מאד של מאות אלפי שקלים. לכן, מן הסתם אתם מחפשים מידע בנוגע לנטילת הלוואות לעסקים חדשים. האם זה אפשרי? ואם כן – האם ישנם תנאים מקלים בנושא?

הלוואות לעסקים חדשים – הלוואות מיוחדות שכדאי להכיר

  • הלוואות בערבות המדינה – אלו הן ההלוואות המרכזיות, אשר אותם מחפשים אנשים שמחפשים הלוואות לעסקים חדשים. מדובר על הלוואות מיוחדות, אשר המדינה היא שערבה אליהן מול הבנקים, ואף אחראית ל75% מהביטחונות של ההלוואה. כך, הבנקים יכולים לאשר את נטילת ההלוואה, כשהסיכון מבחינתם הוא קטן מאד, כי בכל מקרה הם יקבלו בחזרה את הכסף, גם אם הלווה לא יצליח להחזיר אותו. שימו לב כמובן, כי מדובר על הלוואות לעסקים חדשים שמוגבלות לסכומים מסוימים.
  • הלוואות מטעם הבנקים – גם לאל המסלול של ערבות המדינה, הבנקים מוכנים לעתים להעניק הלוואות למי שמבקש לפתוח עסק חדש. ההלוואות הללו גם יכולות להיות בסכומים גבוהים יותר מאשר אלו שבערבות המדינה. למי המסלול מתאים? למי שמחפש הלוואות לעסקים חדשים וכבר יש לו עסק אחר קיים שמכניס לו רווח קבוע לבנק, או מי שהוכיח את עצמו לבנק כלקוח נאמן אשר החשבון שלא לא נכנס לאוברדראפט.
  • הלוואות מגופי מימון – יש לא מעט גופי מימון שונים שמוכנים להעניק הלוואות לעסקים חדשים בתנאים נוחים. מדובר גם על גופים פרטיים, וגם על קרנות ציבוריות שמוכנות לעודד פתיחת עסקים חדשים בקרב בני מיעוטים, עולים חדשים, עסקים בפריפריה, וכיו"ב.

מענה לכל מצב

לסיכום, ניתן לראות שאם החלום שלכם הוא לפתוח עסק – אתם כבר מוזמנים לקום ולהגשים אותו! יש לא מעט עסקים קטנים שאפשר לפתוח, כאשר הגופים השונים במדינה יוכלו לסייע לכם בתנאים נוחים.

הכל על קבלת הלוואות לעסקים חדשים

יש לכם חלום של ממש להקמה של עסק חדש. אלא שהעסק הנ"ל, דורש מכם כמובן השקעה רצינית מאד. אתם צריכים לשכור מקום שבו העסק יפעל, צריכים לרכוש ציוד מקצוע, ואולי אפילו כבר בהתחלה לשכור כוח אדם קבוע לטובת העסק. הדבר יכול לגרוף אחריו הוצאות משמעותיות מאד של מאות אלפי שקלים. לכן, מן הסתם אתם מחפשים מידע בנוגע לנטילת הלוואות לעסקים חדשים. האם זה אפשרי? ואם כן – האם ישנם תנאים מקלים בנושא?

הלוואות לעסקים חדשים
הלוואות לעסקים חדשים

הלוואות לעסקים חדשים – הלוואות מיוחדות שכדאי להכיר

  • הלוואות בערבות המדינה – אלו הן ההלוואות המרכזיות, אשר אותם מחפשים אנשים שמחפשים הלוואות לעסקים חדשים. מדובר על הלוואות מיוחדות, אשר המדינה היא שערבה אליהן מול הבנקים, ואף אחראית ל75% מהביטחונות של ההלוואה. כך, הבנקים יכולים לאשר את נטילת ההלוואה, כשהסיכון מבחינתם הוא קטן מאד, כי בכל מקרה הם יקבלו בחזרה את הכסף, גם אם הלווה לא יצליח להחזיר אותו. שימו לב כמובן, כי מדובר על הלוואות לעסקים חדשים שמוגבלות לסכומים מסוימים.
  • הלוואות מטעם הבנקים – גם לאל המסלול של ערבות המדינה, הבנקים מוכנים לעתים להעניק הלוואות למי שמבקש לפתוח עסק חדש. ההלוואות הללו גם יכולות להיות בסכומים גבוהים יותר מאשר אלו שבערבות המדינה. למי המסלול מתאים? למי שמחפש הלוואות לעסקים חדשים וכבר יש לו עסק אחר קיים שמכניס לו רווח קבוע לבנק, או מי שהוכיח את עצמו לבנק כלקוח נאמן אשר החשבון שלא לא נכנס לאוברדראפט.
  • הלוואות מגופי מימון – יש לא מעט גופי מימון שונים שמוכנים להעניק הלוואות לעסקים חדשים בתנאים נוחים. מדובר גם על גופים פרטיים, וגם על קרנות ציבוריות שמוכנות לעודד פתיחת עסקים חדשים בקרב בני מיעוטים, עולים חדשים, עסקים בפריפריה, וכיו"ב.

מענה לכל מצב

לסיכום, ניתן לראות שאם החלום שלכם הוא לפתוח עסק – אתם כבר מוזמנים לקום ולהגשים אותו! יש לא מעט עסקים קטנים שאפשר לפתוח, כאשר הגופים השונים במדינה יוכלו לסייע לכם בתנאים נוחים.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:
הלוואה בצקים

הלוואות חוץ בנקאיות למסורבי בנקים

האם מומלץ לקחת הלוואה חוץ בנקאית למסורבים מספקים חיצוניים? לקיחת הלוואות חוץ בנקאיות למסורבי בנקים יכולה לסייע לכם בפתרון בעיה שאתם עומדים מולה – בין אם מדובר בסילוק חובות, רכישת נכס ועוד. על מנת לפתור את הבעיה שלך ייתכן שאתה זקוק לעזרה של הלוואה. הלוואה זו תאפשר לך לשלם חובות ולרכוש נכסים. מה הם ההבדלים

קרא עוד »
הלוואה בכרטיס אשראי

הלוואה מהירה

הלוואה מהירה לכל מטרה מימון מהיר באמצעות הלוואה יכול להתאים לכל מטרה. רבים משתמשים בהלוואה מן הסוג הזה לצורך רכישת רכב יד שנייה, שיפוץ בית או נסיעה לחו"ל. ההלוואה מועברת לחשבון הבנק של הלקוח בתוך זמן קצר ולכן היא אידיאלית גם במצבי חירום רפואיים. את ההלוואה ניתן ליטול דרך גופים חוץ בנקאיים וחברות פרטיות הפועלות

קרא עוד »

הלוואה הכי מהירה

החיים הם עניין קדחתני ותזזיתי שדורש מאיתנו לבקש הלוואות מסיבות שונות, למשל לסגירת מינוס עצום או מעבר לגבול האשראי, למימון חופשה משפחתית או לימודים על מנת לסייע בתשלום העלויות. להוצאות רפואיות יקרות וכו'. כיום אין צורך לגשת לבנק ולשבת זמן ממושך לצורך אישור ההלוואה מכיוון שניתן לקחת הלוואות מראש דרך חברות מימון חוץ בנקאיות. מי

קרא עוד »
הלוואה בצקים

הלוואה מיידית דרך כרטיס אשראי

קבלת הלוואה באמצעות כרטיס אשראי אם אתם מחפשים הלוואה הלוואה מיידית אבל אתה לא רוצה ללכת לבנק, יש דרך נוספת להשיג את הכסף. אתה יכול לקבל הלוואה מיידית דרך כרטיס אשראי. שיעורי הריבית בהלוואות לכרטיסי אשראי הריבית היא גורם חשוב בקבלת הלוואה. שיעורי הריבית מחושבים באופן שונה בהתאם לסוג ההלוואה שאתה שוקל. לדוגמה, השיעור להלוואת

קרא עוד »

הלוואות לפושט רגל

הלוואות לפושט רגל במספר מסוללים ברור שאתם יכולים לקבל הלוואות לפושט רגל ללא שינוי בשיעור פשיטת הרגל מבלי להשפיע על מדד המחירים בארץ. תוכל למצוא הלוואה לנקודת כרישה בשיעור קבוע, כמו גם לגופים של בנקים זרים. היתרון העיקרי שיש הלוואה לעלייה לרגל זה הוא שאתה יודע בדיוק למה לצפות – אתה משלם אגרה חודשית שלעולם

קרא עוד »
הלוואה לעסקים

הלוואה לעסקים

מהי הלוואה לעסקים? הלוואה עסקית היא כסף שאתה לווה ממלווה כדי להתחיל או להרחיב את המיזם העסקי שלך. אתה יכול להשתמש בכספים אלה לרכישת ציוד, הצטיידות במלאי או כיסוי הוצאות בלתי צפויות. הלוואה עסקית היא דרך יעילה להשיג מימון לעסקים חדשים או מבוססים, ללא צורך בתהליך בקשה ארוך או תיעוד פיננסי מורכב. הַגדָרָה של הלוואה

קרא עוד »
הלוואות לבעלי תיקים בהוצאה לפועל

הלוואות לבעלי תיקים בהוצאה לפועל

ההלוואות לבעלי תיקים בהוצאה לפועל הן כלי מימון נפוץ שמסייע לאנשים ולעסקים להתמודד עם הוצאות מיידיות או להשקעה. כדי לקבל הלוואה כזו, עליך להגיש בקשה לבנק או למוסד אשר מעניק הלוואות. המוסד יעריך את סיכויי השוטפים להחזרת ההלוואה על פי היכרותם עם ההוצאות הנוכחיות והכנסות המשתמש, ועל פי פרמטרים נוספים כמו ניתוח אשראי והיסטוריה פיננסית.

קרא עוד »
הלוואה חוץ בנקאית בכרטיס אשראי

הלוואה חוץ בנקאית בכרטיס אשראי

אם אתה שוקל לקחת הלוואה חוץ בנקאית בכרטיס אשראי, מומלץ לבדוק את כל האפשרויות הקיימות. כיום ניתן לקבל אשראי גם מחברות פיננסיות חוץ בנקאיות, כגון ארגוני אשראי, חברות האשראי בישראל מספקות שירות הלוואות בכרטיס אשראי חוץ בנקאיות תוך ניצול מסגרת האשראי שלכם. אפשרות ההלוואה בכרטיס אשראי מתאימה לכל מי שיש לו כרטיסי אשראי שמעוניין לקבל

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים