כרטיס אשראי חוץ בנקאי מומלץ

איך לבחור כרטיס אשראי חוץ בנקאי מומלץ?

מה בדיוק נותן כרטיס אשראי בנקאי? מה חיוני לחפש כשאתה בוחר אחד ואילו יתרונות על כרטיס האשראי שאתה מקבל מהבנק. רמז יתרונות רבים. אמריקן אקספרס עושה סדר

המגוון הנוכחי של עולם כרטיסי האשראי יכול לפתוח הזדמנויות חדשות עם זאת, הוא מבטל אנשים רבים שרגילים לעולם ה"ישן "בו היו בנקים ברובם מורכבים מכרטיסי אשראי. מה ההבדל בין כרטיסי אשראי בנקים לבנקים? איזה סוג של כרטיסים הם ואילו יתרונות הם מספקים לך?

אם אתה לקוח של כרטיס אשראי בנקאי, הונפק על ידי הבנק שמטפל בחשבונך. כרטיס האשראי ניתן על ידי חברת האשראי שאליה נקשר הבנק תחת הסדר ההנפקה, ההפעלה וההפצה. קו האשראי של הכרטיס קשור לחשבון בחשבון העובר. המשמעות היא כאשר ברצונך להיות מסוגל לגשת לבנק, יש צורך להסיר את הכרטיס מחשבונך ואז להעביר כל עסקאות שוטפות לכרטיס האשראי החדש, שיכול לתת לך את הבנק לקבל. התהליך הוא כזה שרוב הלקוחות הנחשבים מסורבלים.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי – אופציה מסגרת אשראי חדשה

כרטיס אשראי שהונפק על ידי בנק, אולם הוא מונפק באמצעות אחת מחברות האשראי הללו או בשילוב עם מועדוני צרכנים כמו מספר רשתות שיווק. כרטיסי אשראי מאפשרים ליצור מסגרת אשראי נפרדת הדומה למסגרת הבנקאות.

כרטיסי האשראי הבינלאומיים החזקים והזולים הזמינים בשוק הישראלי ניתנים על ידי חברות האשראי הגדולות, המופרדות מהבנקים, כחלק מהרפורמה לשיפור התחרות, ולהפחית את הדומיננטיות של השוק הפיננסי והבנקאי. חוק זה בנוי על פי דו"ח ועדת סטרום, ומטרתו להוריד את עלות האשראי לצרכנים בצרכנים הישראלים.

בנוסף למערך האשראי בכרטיס אשראי חיצוני, ישנם יתרונות אחרים – כמו העובדה שכל עסקה באפליקציה של ספק האשראי נראית, ומאפשרת לך שתוכל לעקוב מקרוב אחר כל ההוצאות והתשלומים שנמצאים בכרטיס. בנוסף, עם הבחירה הטובה ביותר עבור הכרטיס, תוכל להרוויח נקודות כשאתה מוציא כסף שתוכל גם כן. בתמורה לנקודות אלה, תהיה זכאי להנחות על אגרות חוב בארגונים רבים, והטבות כמו כרטיסים לאירועים ומופעים ללא עלות וכן הלאה. יתר על כן, כרטיסים אלה אינם מחייבים את המשתמשים לבנק ספציפי אחד. אם הם רוצים לעזוב, הם לא יצטרכו לעבור מסלול ארוך כדי לבטל את הכרטיס שלך. במקום זאת, העבר את הפעילויות שלך לכרטיס האשראי החדש שלך.

מה הדרך הטובה ביותר להזמין את כרטיס אשראי חוץ בנקאי מומלץ?

האינטרנט איפשר משימות שונות, שבעבר היו זקוקות לזמן ומאמץ פשוט. ניתן להשיג גם כרטיס אשראי שאינו בנקאי בהזמנה בהווה, דרך אתר ספק האשראי או היישום או כמובן באמצעות שיחת טלפון למספר הטלפון של מחלקת התמיכה בלקוחות.

איזה סוג של כרטיסי אשראי חוץ בנקאי יש?

כבר הזכרנו כי פתיחת שווקי התחרות הרחיבה את בחירת הכרטיסים הזמינים, המאפשרת לצרכנים לבחור את הכרטיס המתאים בהתאם למטרתו והעדפותיו לקניות. הקלפים המונפקים באמצעות אמריקן אקספרס, תוכלו לגלות כמה מהפופולריות ביותר:

  • כרטיס קאשבק CashBack – עם כרטיס זה, תרוויח את ה- Cashback כשאתה קונה. איך אתה עובד את זה? פשוט: קנה כמו שאתה עושה בדרך כלל באמצעות כרטיס האשראי שלך. לאחר מכן, הרכישות מרוויחות תגמול בכרטיס האשראי. ניתן לבצע החזרים לגיפקרד שהוא דיגיטלי, ולהשתמש בהם במספר מפעלים ושרשראות.
  • פלטינה – בדרך כלל יש שיעורים טובים יחסית. מחזיקי הכרטיסים נהנים ממגוון רחב של יתרונות ייחודיים, כולל צבירת נקודות לטובת מעמד מועדף והמרה לחדרי מלון או טיסות וגישה לאזורים מפוארים בשדות תעופה ברחבי העולם, תוכניות בינלאומיות הכוללות את המלונות המתקדמים הנחשקים ביותר עם מעמד משודרג לעונת האירוח, אירועים בלעדיים הזמינים רק לחברי הכרטיסים לאורך כל השנה ועוד.
  • כרטיס הנוסע המתמיד – כרטיס זה מותאם באופן ספציפי למי שבכל הגילאים שטסים לבדר, עסקים ושניהם. זה מאפשר לך להרוויח את מרבית הנקודות לטיסות
    כרטיס אשראי חוץ בנקאי מומלץ
    כרטיס אשראי חוץ בנקאי מומלץ

    עם יתרונות באוכל, בידור ובאתר נופש כמו גם יותר.

  • כרטיס עסקים – כרטיסי ביקור כרטיסי ביקור המספקים הטבות בהתאמה אישית, כגון אפשרות לפצל את עלות התשלומים למוסדות ומדינות בשני תשלומים, ללא חיובים; להצטרף ללא עלות, שירות המסייע לפקח על זרימת המזומנים, ההוצאות וההכנסות לעסקים; יתרונות נסיעה בחו"ל, ורבים אחרים

מה הדרך הטובה ביותר לבחור כרטיס אשראי חוץ בנקאי מומלץ המתאים לצרכים שלכם?

עם הפרדת חברות כרטיסי אשראי מבנקים, שינויים אמיתיים לצרכנים התרחשו לשוק. התחרות שגדלה בשוק לאחר שהרפורמות הוכיחה חיובית בפני הצרכנים ומרחיבה את האפשרויות שלהם.

הנושא, באופן טבעי צריך לשאול הוא: מה אתה עושה כשיש לך את השפע הזה ומה עליכם לעשות כדי לבחור בכרטיס האשראי הבנקאי שיתאים לנו טוב יותר מאחרים? לבחירה מושכלת יותר, מומלץ לעבור את האזורים הבאים:

מה מקבלים ביחד עם הכרטיס?

היתרונות הם בלב המשחק עם כל כרטיס אשראי שהונפק על ידי בנקים. כדי להחליט באיזה מהם לבחור להשתמש, ראשית עליכם לקבוע איזה סוג צרכן אתם ואז מה הם נוהלי הצריכה הנוכחיים שלכם והרגלי המשפחה אילו חנויות אתם מעדיפים לקנות? האם אתה מעדיף לקנות מחנויות או באינטרנט? האם אתה משמר לגבי השימוש בתועלות?

אם התשובה לשאילתה השנייה שלך היא שאין לך מושג לגבי היתרונות שאתה מקבל עם כרטיס אשראי כלשהו, תוכל לשקול לרכוש כרטיסים המספקים תועלת חיונית הכוללת נקודות, למשל נסיעות, מה שאומר שאתה לא צריך לקחת טיפול ביתרונות של יתרונות אלה. לא תהיה מרוצה מהמצב בו אתה מנסה לנצל את היתרונות. בנוסף, התבונן על יתרת חשבונך וקבע היכן אתה מוציא את סכום הכסף הכי הרבה מוצע בכל חודש. האם עלויות העסק שלך היקרות ביותר? קניית אוכל? אולי טיסות שאתה לוקח בעסקים? ידע מדויק יותר על הרגלי ההוצאות שלך יכול לעזור לך לבחור כרטיס אשראי שיכול לספק לך את היתרונות הגדולים ביותר אם אורח החיים שלך.

היתרונות בשימוש בכרטיס מחו"ל

כאשר אתה, יחד עם בני משפחתך חיוניים כדי להפחית את עלות הנסיעות שלך במדינות אחרות, עליך לקחת בחשבון חשבון בבנק, למשל, כרטיס האשראי של כרטיס הזבוב, או כרטיסי אשראי פלטינה המציעים הטבות כמו נקודות הרווח באמצעות מועדוני נסיעות או כרטיסים קבועים המספקים יתרונות קניות בינלאומיים.

היתרונות של הכרטיס ביציאות מהבית לקניות

האם אתה מעדיף יתרונות בקולנוע או לארוחה? בחר כרטיס אשראי המציע הטבות במיקומים המועדפים עליך לבידור, כך שתוכל להוסיף קצת הנאה והתרגשות לנמלים הרגילים שאתה חולק עם זוג או חבריך. אתה יכול גם להפחית את ההוצאות שלך.

מה עליכם לחפש בבחירת כרטיס אשראי חוץ בנקאי מומלץ?

ההחלטה להשתמש בכרטיס אשראי בנקאי היא לרוב במקרים התוצאה של התוכן שאנו יוצרים. התהליך, כמו שאמרנו, דורש מאיתנו מלכתחילה, הוא אנחנו להיות עצמנו. מי אנחנו? מה האינטרסים שלנו? מה אנחנו בדרך כלל קונים ומה אנחנו אוהבים לקנות בעתיד הקרוב? כרטיס אשראי בנקאי טוב צריך לדעת לשמח את לקוחותיהם הנאמנים, כמו גם לתת להם תגמול עם יתרונות ייחודיים שאינם זמינים לכל הלקוחות. האם אתה לקוח ותיק שממוקד בעיקר בבנק אחד או שניים שאינם שניים? זה הכי טוב לגלות את היתרונות של תוכנית אמון והאם זה שווה את ההשקעה ויש לקחת בחשבון. התוכניות ההדדיות יכולות לעיתים לספק החזר של אלפי שקלס בודדים בכל שנה.

לסיום

כרטיס אשראי עם חשבון בנקאות נותן לך גישה להטבות רבות נוספות מבחינת הצטברות נקודות, תנאים שונים או אפילו יתרונות דומים. בנוסף לקלות השימוש בכרטיס האשראי של בנק הוא יכול לספק מגוון הטבות תוך הקרבת כל תועלת שתקבל מכרטיס האשראי הרגיל שמציעים בנקים.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

הלוואות חוץ בנקאיות לסטודנטים

סטודנטים יכולים להשתמש בהלוואה חוץ בנקאית לטובת שורה ארוכה של מטרות וצרכים. את ההלוואה ניתן לבקש מחברת הביטוח, חברת האשראי, מהמעסיק או מגופים פיננסיים שפועלים באישור משרד האוצר ובנק ישראל סטודנטים בטווח רחב של גילאים נזקקים לעיתים קרובות למקור מימון מיידי. אחת הדרכים להשיג מימון מן הסוג הזה היא לבקש הלוואה חוץ בנקאית מיידית. זו

קרא עוד »

קרנות השוטרים הלוואות

קרנות השוטרים הלוואות: חסכון מקצועי ואינפורמטיבי בעזרת השקעה מרובה היכולת לנהל את הכספים האישיים היא כישור חיוני בחיים היומיומיים של כל אדם. בעידן המודרני, בו הושקעה הפיננסית משחקת תפקיד מרכזי בשיקולי ההוצאה והחיסכון, התפתחות הידע והשכלה פיננסית הפכו לחיוניות עולמית. במסגרת זו, כשמדובר בהשקעות והלוואות, הכרת האפשרויות והידע בנושא נעשה רק יותר ויותר חיוני. אך

קרא עוד »
הזמנת כרטיס אשראי

הזמנת כרטיס אשראי

הטכנולוגיה הדיגיטלית של היום הפכה את הזמנת כרטיס אשראי לחלק הכרחי בניהול כספים ועסקאות מקוונות. למרבה הצער, אנשים עם מוגבלות בישראל שאינם יכולים להשתמש בכרטיסי אשראי בנקאיים המוסדיים בשל חסמים שונים, לרוב אינם יכולים להשתמש בכרטיסים מסורתיים שהונפקו בנקים בקלות; למזלינו ישנן חלופות כגון כרטיסים בבעלות חוץ בנקאית המותאמים במיוחד לדרישות של אנשים החיים עם

קרא עוד »
הלוואה לכל מטרה 300000

הלוואה בקליק

פשוט לחץ כדאי לקבל הלוואה בקליק! זה לא יכול להיות פשוט יותר! האם אתם חולמים לטייל ביחד כמשפחה או זקוקים לכספים כדי לשפץ את הבית או לשנות את המכונית שלכם? מה שלא יהיה, נצלו את ההזדמנות העומדת לרשותנו כעת של נטילת הלוואה בקליק אחת או יותר בין 150 ל-150 אלף ש"ח אשר תגיע ישירות לחשבונותינו

קרא עוד »

קניית רכב בצקים

קניית רכב עם צ'קים ואפשרויות נוספות אחד הגורמים המכריעים ביותר בעת רכישת רכב הוא היכולת שלך לממן אותו. מזומן או שילוב של מזומן ואשראי יכולים לעזור לך להימנע מחובות מיותרים ולקבל החלטות פיננסיות שקולות. לפני ביקור בסוכנות, כדאי לקבל אישור מראש למימון. כך תדעו מה הסוכנות יכולה להציע לכם ותצטיידו טוב יותר בניהול משא ומתן.

קרא עוד »

איפה הכי כדאי לקחת הלוואה

שפע פלסטי ודפוס כלכלי: איפה הכי כדאי לקחת הלוואה במאה ה-21, הקניות לא רק עניין פיזי, אלא הן מהוות גם מידע, מושגים, ובעצם, קשרים פיננסיים עמוקים. הלוואה, הכרח כלכלי ברוב המקרים, הופכת גם לפן מורכב ופוליטי יותר מאי פעם. נכון לשנת 2024, השאלות המתעוררות הן לא רק "איפה?", אלא גם "מדוע?" וכיצד כל התהליכים הללו

קרא עוד »
הלוואות לסטודנטים לרפואה

הלוואה לגיל 19

הכל על האפשרות לקבל הלוואה לגיל 19 הלוואה למי שגילו מעל גיל 19 – אין ספק כי בימינו עם כל האפשרויות העומדות לרשותכם, סביר להניח שהלוואה הזמינה לגיל 19 עשויה להיות התשובה לניהול טוב של חשבון הבנק שלך בגמר. כפי שאתה מודע, אינך מסוגל לעשות דבר עם חשבון הבנק שלך באופן טבעי. ברוב המקרים, אם

קרא עוד »

הלוואות בהוראת קבע

שמירה על החזר חודשי עם הלוואות בהוראת קבע אחת הבעיות הגדולות ביותר של נטולי הלוואות היא שמירה על החזר חודשי קבוע. הלוואה היא פתרון פיננסי אידיאלי למגוון רחב של צרכים ומטרות. אולם לא תמיד הלקוחות מצליחים לעמוד בהחזר שנקבע מראש. הפתרון במקרה כזה יכול להיות הוראת קבע. עד לפני מספר שנים לא ניתן היה ליטול

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים