הלוואות ללא ריבית

הלוואות ללא ריבית – המדריך המלא לנטילת הלוואה

לגבי הלוואות ללא ריבית, רבים מתעניינים לגבי האפשרות להשיג מימון אטרקטיבי ומהיר ללא צורך בהחזר גבוה. כתוצאה מכך, בשנים האחרונות החלה לצבור תאוצה המגמה של נטילת הלוואות בלי לשלם ריבית. אלו הלוואות עם מספר מאפיינים ברורים. ראשית, הלוואה ללא צורך בתשלום ריבית ניתנת עד סכומים קטנים יחסית. ברוב הגופים המוסדיים הגדולים כמו הבנקים או בחברות מימון פרטיות וחוץ בנקאיות, ניתן ליטול הלוואה כזו לסכומים של עשרות אלפי שקלים בלבד. שנית, זו הלוואה פחות שכיחה מהלוואות רגילות. רק גופים מעטים מספקים את האפשרות של נטילת הלוואה או כל סוג של מימון ללא צורך בתשלום ריביות.

הלוואות ללא ריבית
הלוואות ללא ריבית

השאלה היא מתי יש צורך בנטילת הלוואות ללא ריבית ולמי זה מתאים. מתוך המאפיינים ניתן ללמוד כי משקיעים לא תמיד ימצאו בהלוואה כזו את מבוקשם. גורמים הזקוקים למאות אלפי שקלים יצטרכו לפנות לאפיק המקובל ולשלם ריבית על פי המסלול ותכנית ההחזר שנקבעים מראש. במילים אחרות, סביר להניח כי הלוואה ללא צורך בתשלום ריביות תתאים ללקוחות פרטיים.

הלוואות ללא ריבית ללקוחות פרטיים

בתוך הקטגוריה של לקוחות פרטיים ניתן לזהות בעיקר שלוש קבוצות המתעניינות לגבי האפשרות של נטילת הלוואה ללא ריבית. הקבוצה הראשונה כוללת שכירים, הזקוקים למימון מיידי עבור שורה ארוכה של מטרות. הם יכולים להשתמש בהלוואה על מנת להחליף את הרכב, לשפץ דירה או לצאת לחופשה בחו"ל. הקבוצה השנייה כוללת עצמאיים המעוניינים לעמוד בתכנית עסקים, להחזיר התחייבויות או לצאת במסע פרסום, קמפיין שיווקי ויחסי ציבור.

הלוואות ללא ריבית לסטודנטים

אי אפשר לדבר על האפשרות של נטילת הלוואות ללא ריבית מבלי להזכיר את ציבור הסטודנטים. זהו ללא ספק קהל היעד העיקרי הזקוק להלוואות אלו. סטודנטים צריכים מימון מיידי בסכומים נמוכים ולא תמיד יש להם את היכולת לשאת בהחזרי ריביות גבוהים. הסטודנטים מנצלים את מסלולי ההלוואות ומוצאים מימון המתאים למידותיהם בטווח הקצר והארוך.

יש חברות פרטיות וחוץ בנקאיות המעניקות מימון כזה במהירות. היתרון של נטילת הלוואה דרך חברה חוץ בנקאית הוא שאין צורך בהעמדת ערבויות, ביטחונות או מסמכים מיוחדים. את ההלוואה ניתן לאשר באופן טלפוני, באמצעות אתר האינטרנט או לחילופין לאתר תיאום פגישה אישית עם אחד הנציגים. בנוסף, יש אפשרות לבקש הלוואה ללא תשלומי ריבית במהלך פתיחת חשבון חדש בבנק מסוים. האינטרס של הבנק הוא לעודד פתיחת חשבונות והאמצעי לעשות זאת הוא בין היתר מתן אפשרות של נטילת הלוואות אטרקטיביות.

איך לוקחים הלוואה ללא ריבית?

לאחר שמחליטים על נטילת הלוואה, יש צורך בהשוואה וסקירה של מסלולים או גופי מימון. הלוואה היא אמצעי מצוין למימון רכישות. כדאי לקחת בסיטואציות מסוימות הלוואות ללא ריבית, אך הדבר החשוב הוא תמיד לבדוק את גובה חישוב ההלוואה ואת תנאי התשלום עבור הקרן.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

רכב בהוראת קבע ללא מימון

הפניה לשוק: נהיגה חכמה ללא עלויות – תכנית חדשנית לרכב בהוראת קבע בעולם המודרני, התחבורה האישית מהווה חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. עם זאת, הוצאות הרכב נובעות פעמים רבות מבניות שונות כמו השכרת רכבים ותשלומי הלוואות. לא נדמה כי יתכן להשגת רכב ללא מימון, עם תכנית שנועדה לאפשר נסיעה בהוראת קבע, בלבד שתכין ייעודו

קרא עוד »
הלוואות למוגבלים לא שוק אפור

הלוואה על חשבון נכס קיים

הלוואה על חשבון נכס קיים יכולה להיות פיתרון פנטסטי הזמין הן במערכת הבנקאית והן מבחוץ למגוון סוגיות. רבים מאיתנו חושבים על משכנתא כרכישת נכס חדש לגמרי, אולם רוב האנשים לא מבינים שמשכנתא זמינה במקרה של נכס קיים שיש לנו, לא רק כאשר קונים אחד חדש. מה זה הלוואה על חשבון נכס קיים? הלוואה כנגד בית

קרא עוד »

קרן הלוואות למסורבי אשראי

קרן סיוע בהלוואות למסורבי אשראי קרנות הלוואות אשראי למחדלים מתייחסות לתוכניות פיננסיות שנועדו לסייע לאלו שנדחו לקבלת אשראי עקב מימון לקוי או חוסר יכולתם להגיש בקשה. הם הוכיחו ערך רב בהזדמנויות רבות כאשר אנשים דורשים כספים במהירות עבור הוצאות כמו מקרי חירום רפואיים או תוכניות נסיעות שהם לא יכלו לצפות מראש. מה זה קרן הלוואות

קרא עוד »
כרטיס אשראי עסקי חוץ בנקאי

הלוואה עד 3000

3000 שקל אולי נראה כמו סכום לא משמעותי; עם זאת, במקרים רבים סכום זה עשוי להספיק כדי למנוע ממך לבצע רכישה חשובה או לממן פרויקט מיוחד. אם כספים הנגישים בחיסכון או בחשבון הבנק שלכם אינם מספיקים למאמץ הזה ומקור חיצוני מספק כספים בשווי שווי של כמה אלפי דולרים, אולי הלוואה עד 3000 שקלים משוק האשראי

קרא עוד »

הלוואה עד 7000

הלוואה עד 7000: אפשרות פיננסית נגישה ושימושית מתמודדים עם צרכי כספים מיידיים ופתאומיים יכולים למצוא בהלוואות סכומים שיכולים לסייע להם לפתור בעיות כלכליות זמניות. הלוואות מהוות כלי פיננסי נפוץ שמאפשר לך לקבל כספים כדי לפתור בעיות כלכליות, לשפר את עמדת הכספים שלך, או לממן רכישות חשובות עוד היום. אחת האפשרויות הנפוצות היא הלוואה עד סכום

קרא עוד »

גמ"ח הלוואות לחד הוריות

גמ"ח הלוואות לחד הוריות: מעניקים יד עזה ברגעי הצורך עם פתרונות כמו גמ"ח הלוואות לחד הוריות, ניתן להתמודד עם קושי בניית יציבות פיננסית ולהתמודד עם אתגרי התפקוד הכלכלי המוחזקים על ידי חד הוריות. אנחנו נבחן את היתרונות והאפשרויות של גמ"ח הלוואות לחד הוריות ונציע עקרונות לשימוש נכון ואחראי של המשאב הזה. התפרקות משפחתית היא אחת

קרא עוד »

הלוואה מיידית לכולם

מעבר מהיכולת לקיים: הלוואה מיידית לכולם בעולם הפיננסי, הלוואה היא כמו דמות סנדלוויץ', היכולת להוביל אותנו ממקום אחד למקום אחר במסענו הכלכלי. זהו כמו לנסות לגשת לשלט כתום אשר מצביע לכיוון אחר, על אף המשקל הפיננסי המוחמם על כתפינו. אך האם הלוואה מיידית לכולם היא רק כלי פיננסי, או שיש לה תמיד משמעות עמוקה יותר?

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים