הלוואות לעסקים מתחילים

הלוואות לעסקים מתחילים
הלוואות לעסקים מתחילים

כל המקומות שמציעים הלוואות לעסקים מתחילים

פתיחה של עסק חדש בכל תחום שהוא אינה עניין של מה בכך ללא כל צל של ספק. מצד אחד, אנו חשים לעתים כי אם רצינו להקים עסק – יחסית קשה לנו לקבל אשראי, וכך להתחיל בהקמת העסק שלנו. מן הצד השני, אפשר שלעתים פשוט לא חיפשנו מספיק. בפועל, יש לא מעט גופים כאלה ואחרים אשר וודאי ישמחו לתת הלוואות לעסקים מתחילים, גם אם לאנשים שרוצים להקים את העסק, אין ניסיון ממשי. כמובן שבכל המקרים יש להציג תוכנית עסקית מפורטת, אך יש סיכוי טוב מאד שלפחות גוף אחד – ישמח להעניק לכם הלוואה.

אז מי מעניק הלוואות לעסקים מתחילים?

  • הבנקים – הגוף הראשון אלו הם כמובן הבנקים, שהם אלו שיכולים להעניק הלוואות לעסקים מתחילים בסכומים הגבוהים ביותר שיש. יש לציין שכיום בחסות הקרן להקמת עסקים קטנים בערבות המדינה, אפשר לקבל הלוואה דרך הבנק של עד 500 אלף ש"ח, בערבות המדינה, בתנאים נוחים יחסית.
  • חברות האשראי – חברות האשראי נכנסו בשנים האחרונות לשוק ההלוואות, והן מוכנות להעניק גם הלוואות לעסקים מתחילים. יש לציין כי גובה ההלוואות הנ"ל לרוב מוגבל לכמה עשרות אלפי ש"ח, ויש לקחת בחשבון שאחוזי הריבית גבוהים יותר. היתרון הוא שלרוב ההלוואה היא מידית וקל יותר לקבל אותה.
  • קרנות למימון עסקים קטנים – יש בארץ מספר קרנות שונות, שעוסקות במתן הלוואות לעסקים מתחילים. לרוב הקרנות עוסקות במימון של מיזמים שונים, עבור אנשים ללא חובות פיננסיים, ורוצות לעודד מצוינות באזורים קריטיים – בעיירות פיתוח, באוכלוסיות מיעוט, במקומות בפריפריה, וכיו"ב.
  • גופי מימון עצמאיים – ישנם גם גופי מימון עצמאיים ובלתי תלויים, שמכונים להעניק הלוואות לעסקים מתחילים בתנאים שונים. גם כאן, יש לזכור שהריביות גבוהות יחסית, אבל אפשר לקבל לרוב הלוואות בסכומים נוחים מאד ועם פריסת תשלומים טובה.

הלוואות לעסקים מתחילים – אז מה מתאים לכם?

לכל אחד, יכול להתאים גוף אחר. אפשר כמובן לפנות למספר גופים במקביל, בכדי להגביר את הסיכויים לאישור ההלוואה.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:
הלוואה לשיפוץ הבית

הלוואה או משכנתא

מה עדיף משכנתא או הלוואה? אנשים רבים מתלבטים במי לעשות, בין אם מדובר בהלוואה או משכנתא. זהו תהליך טבעי. תהליך קבלת המשכנתא מסובך בתהליך רשמי. הרכבנו רשימת מידע על הנושא. אנו מקווים שהוא יכול לעזור. אז בואו נתחיל. מה הזמן הטוב ביותר לקחת הלוואת משכנתא? משכנתא היא סוג של הלוואה המסופקת להבטחת שיעבוד בנכס. ברוב

קרא עוד »

הלוואה און ליין

מהן בעצם הלוואה און ליין? כאשר חיפשו הלוואות במזומן בעבר, ביקור בבנק שלך פירושו בדרך כלל ביקור פיזי והמתנה בתורים ארוכים לפני שדיברתי עם הצוות לגבי בקשה כזו. אולם כעת, יישומים מקוונים מאפשרים ללקוחות לעקוף את כל הטרחה הזו – ולקבל הלוואות במזומן באופן מיידי באמצעות הפקדה ישירה! בקשות להלוואות נדחו לעתים קרובות, או לאחר

קרא עוד »
הלוואה בצקים

הלוואה מיידית דרך כרטיס אשראי

קבלת הלוואה באמצעות כרטיס אשראי אם אתם מחפשים הלוואה הלוואה מיידית אבל אתה לא רוצה ללכת לבנק, יש דרך נוספת להשיג את הכסף. אתה יכול לקבל הלוואה מיידית דרך כרטיס אשראי. שיעורי הריבית בהלוואות לכרטיסי אשראי הריבית היא גורם חשוב בקבלת הלוואה. שיעורי הריבית מחושבים באופן שונה בהתאם לסוג ההלוואה שאתה שוקל. לדוגמה, השיעור להלוואת

קרא עוד »

הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים

הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים האפשרות הכי נורמלית שכירים בארץ ובעולם הם החלק הגדול מאוכלוסיה העובדת, שיודעת במדויק מה סכום הכסף שהיא מרוויחה בכל חודש וחודש (רוב הפעמים סכום זה קבוע ומשתנה רק פעם אחת בשנה) ובגלל זה הם עלולים להגיע למצב של קשיים כספיים במשך הזמן ולהגיע לבסוף למצב שאין שברשותכם נזילות של מזומנים ולא תוכלו

קרא עוד »

הלוואות לפנסיונרים

הלוואות לפנסיונרים: ניהול פיננסי מתוחכם בשלב הבוגרות הלוואות הופכות לכלי פיננסי משמעותי לפנסיונרים המעוניינים לשפר את איכות חייהם, להשקיע או לסייע בחידושים בשלב הבוגר של חייהם. במאמר זה, נבחן את יתרונותיהן וחסרונותיהן של הלוואות לפנסיונרים, ונסקול את האפשרויות לניהולן בצורה משתלמת ובטוחה. שלב הבוגר של חייהם, רבים מן הפנסיונרים מוצאים עצמם במצבים פיננסיים מאתגרים. הלוואות

קרא עוד »

הלוואה מיידית עד 10000

הלוואה מיידית היא כלי פיננסי המאפשר לקבל סכום כספי ניכר במהירות ובפשטות. במאמר זה, נבצע ניתוח אקדמי של הלוואה מיידית עד 10,000 שקלים, כולל היתרונות והחסרונות שלה, הליכי מימון המובילים, וההשלכות הפיננסיות והחברתיות של השימוש בה. היתרונות של הלוואה מיידית עד 10,000 שקלים מהירות בטיפול והעברת הכספים – הלוואה מיידית מספקת פתרון מהיר לצורך בכספים.

קרא עוד »

הלוואות לנכים ללא ריבית

הדבר הנכון: הלוואות לנכים ללא ריבית בתקופה שבה עולם העסקים מתפשט ומתקדם, ובעקבות השינויים הרבים שחווים כיום החברה, ניתן לראות צעדים חדשים ומרגשים המציעים פתרונות חדשניים למגוון בעיות. בתחום הכלכלי, אנו רואים כיצד המערכת נועדה לשרת כל אחד ואחת בחברה, ללא קשר לגורלם או למצבם הכלכלי. אך עד כמה רחוקה היא באמת ממנה יכולה להגיע?

קרא עוד »

הלוואות לחשבונות מוגבלים

שימוש ובזבוז כספים רבים בלי הבחנה יהפכו את החיים שלכם לאחד המקומות הכלכליים הלא נעימים בכלל המורכבים והבעייתיים ביותר שקיימים בעולם הפיננסי והם: הגבלת חשבונות בנק. חשבון הבנק מגביל את הזמן בו אתה יכול לנהל את כספך, ועל פי כללי בנק ישראל, לאחר שליחת 10 קבלות, התקבלות מונפקות. בתוך אותה שנה ותוך 15 יום ממועד

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים