הלוואות לעסקים ללא ריבית

הלוואות לעסקים ללא ריבית
הלוואות לעסקים ללא ריבית

קבלת הלוואות לעסקים ללא ריבית

הלוואות לעסקים ללא ריבית מספקות דרך נוחה להפחית את כמות המזומנים שאתה צריך ללוות. עם זאת, לסוגי הלוואות אלו יש כמה חסרונות שיש לקחת בחשבון לפני שמתקדמים איתן.

הלוואות עסקיות לתקופות ולריבית בלבד הן שתי אפשרויות מימון פופולריות לעסקים קטנים, המציעות תעריפים תחרותיים עם תנאים גמישים.

תשלומים נמוכים יותר

אחד היתרונות העיקריים להלוואות לעסקים ללא ריבית הוא התשלומים הנמוכים יותר בהשוואה לצורות מימון אחרות. המשמעות היא שתחסוך כסף בתשלומים חודשיים ותפחית את החוב הכולל שלך לאורך זמן. הקפד לבדוק אם יש עמלות אחרות בנוסף לשיעור הריבית; אלה יכולים לכלול עמלות מוצא, עמלות איחור או קנסות על תשלום מראש. על ידי שימת לב לעלויות אלו תוכל לבחור את מוצר ההלוואה המועיל ביותר לצרכי העסק שלך ולמנוע קשיים כלכליים שעלולים להשפיע לרעה על הצלחת המיזם.

תשלומים גבוהים יותר בסוף התקופה

בניגוד למה שנהוג לחשוב, הלוואות לעסקים ללא ריבית הן למעשה די יקרות. המלווים גובים בדרך כלל עמלת הקמה או שתיים, בתוספת עמלות עבור מימון מחדש ופירעון מוקדם. למרבה המזל, מלווים רבים מציעים תעריפים תחרותיים ויעבדו איתך כדי להשיג לך את ההלוואה בעת הצורך. בחירת הסוג הנכון של הלוואה לעסק יכולה לעזור לחזור למסלול ולשמור על זרימת מזומנים בצורה חלקה; כדי לעשות זאת ביעילות, השוו בין שיעורי הלוואות ממספר מלווים לפני קבלת החלטה סופית; זה יחסוך זמן וכסף בטווח הארוך ובמקביל גם יעזור לקבוע איזה מלווה מתאים ביותר לצרכים האישיים שלך.

אישור הלוואות לעסקים ללא ריבית

מלווים רבים דורשים מבעלי עסקים היסטוריית אשראי מסוימת, זמן בעסקים והכנסות שנתיות לפני אישור המימון. כישורים אלו נועדו להבטיח שעסקים יחזירו את ההלוואה; עם זאת, הם עשויים להקשות על חלק מהסטארט-אפים לגשת להון.

לבנקים, למלווים באישור ולמלווים פרטיים יש בדרך כלל תקני אישור מחמירים עבור הלוואות לעסקים קטנים. כאשר מעריכים סיכון הם לוקחים בחשבון גורמים כמו ציוני אשראי אישיים ועסקיים, שנים בעסק, נתוני מכירות שנתיים ותזרים מזומנים חזוי.

למלווים אלטרנטיביים, לעומת זאת, יש סטנדרטים רגועים יותר של זכאות, אך עשויים לגבות ריביות גבוהות יותר כדי לכסות את שיטות ההלוואות המסוכנות יותר שלהם. הם עשויים לספק מגוון רחב יותר של מוצרי מימון כמו הון חוזר, מקדמות במזומן סוחר והלוואות לתקופה.

בדרך כלל הם משתמשים בטכנולוגיה כדי לפשט את תהליך האישור, לצמצם את זמני ההמתנה ולהפקיד כספים לחשבון העסקי שלך מהר יותר. יתר על כן, הם יכולים להעריך את הנתונים העסקיים שלך ולקשר אותם עם פרטי חשבון בנק כך שלא תצטרך למלא טפסים או לענות על הרבה שאלות.

יתר על כן, לפעמים הם לא משתמשים באפריל כדי לחשב ריבית. במקום זאת, הם מעסיקים שיעור פקטור שעשוי להיות נמוך או גבוה מהריבית הנגבית על הלוואות עסקיות מסורתיות.

שיעורי הגורמים מחושבים על ידי חלוקת יחס כיסוי שירות החוב של העסק שלך  בסך ההכנסה התפעולית, הכוללת רווח נקי ופחת.

עסקים שלא יכולים להחזיר את הלוואתם לאורך כל חיי החוב עלולים להתמודד עם ריביות גבוהות יותר. זה נכון במיוחד אם העסק שלך פועל בתעשייה בסיכון גבוה.

למרבה המזל, יש מספר הולך וגדל של מלווים מקוונים וטכנולוגיים המציעים הלוואות לעסקים קטנים במחירים זולים יותר מאשר בנקים מסורתיים או איגודי אשראי. למלווים אלה, המכונה לעתים קרובות מלווים אלטרנטיביים או מקוונים, יש בדרך כלל פחות קריטריונים לזכאות מאשר לבנקים מסורתיים, והם גם מספקים תהליכי חיתום מהירים יותר עם החלטות אשראי המוחזרות תוך שעות.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

הלוואה בצ'יינג

הלוואה בצ'יינג: הפתרון החדש לצרכי המימון שלך מבוסס על רעיונות היצירתיות של הדיגיטל, ועוצמת המשאבים הקיימים בסביבת האינטרנט, הלוואה בצ'יינג מגיעה לך עם פתרון חדשני לצרכי המימון שלך. בעידן שבו הפיננסים המסורתיים נחושים וחסמים, הצ'יינג מציעה לך אפשרות שונה, גמישה ומהירה לקבלת הלוואה. איך זה עובד? 1. קהילת ספרים מאוחדת: הצ'יינג היא קהילה מאוחדת של

קרא עוד »

הלוואה בצ'קים בצפון

הלוואה בצ'קים בצפון: פתרון פיננסי פופולרי בקרב האוכלוסייה בצפון ישראל, השימוש בצ'קים ככלי להלוואות הוא תופעה נפוצה ומקובלת בעיקר בקרב אנשים המחפשים פתרונות פיננסיים מהירים ונוחים. במאמר זה נתאר את תהליך ההלוואה בצ'קים, את היתרונות והאתגרים שבשיטה זו, ונסקור כמה נקודות מהותיות בנושא. כיצד פועלת הלוואה בצ'קים? ההלוואה בצ'קים היא תהליך שבו הלווה נותן ללווה

קרא עוד »

הלוואה עם ריבית נמוכה

הלוואה עם ריבית נמוכה – האם זה אפשרי? שוק ההלוואות של ימינו ישנם לא מעט כללים ותקנות הקשורים בנטילת הלוואה מהבנק או מחברה אחרת למתן הלוואה. נאמר שכשנותנים הלוואה, אסור לקחת אינטרס זה כדי לעודד את המצב לחברה בריאה ונורמלית. חברות הבנקאות ומקורות ההלוואות השונים גובות למעשה ריבית על מסירת ההלוואה, ברשות הלכתי לבנקים כדי

קרא עוד »
הלוואה מיידית למסורבי בנקים

הלוואה מהירה לכל מטרה

קבלת הלוואה מהירה לכל מטרה אם אתה צריך מזומן חירום, ישנן אפשרויות הלוואה שונות שכדאי לשקול. הקפד להשוות תעריפים, עמלות ותנאים לפני הגשת בקשה לכל אחד מהם. הלוואה מהירה לכל מטרה הן אופציה פופולרית שאינה דורשת בטחונות. זה הופך אותם לאידיאליים עבור אנשים עם אשראי גרוע שרוצים ללוות כסף מבלי לסכן את רכושם. מקדמה במזומן

קרא עוד »
הלוואה עכשיו של 10 אלף שח עד 15 שקים

הלוואה מיידית עד 15000

כמו שמכירים הרבה, חיי יום-יום יכולים להביא לצורך פתאום ובלתי צפוי בכסף נוסף. מכשיר החשבון שלך מתגלה בידיים, או אולי הרכב שלך דורש תיקון בדחיפות. רגעים כאלה דורשים פתרון מהיר ויעיל. אם אתה בדרך ונתקלת בהוצאה גדולה מהרגיל, אל תדאג! הלוואה מיידית בסכום עד 15,000 ₪ זמינה כעת עבורך. אין צורך לעמוד בתורים ארוכים בבנק

קרא עוד »
כרטיס אשראי חוץ בנקאי מומלץ

הלוואה בריבית נמוכה

חשיבות הריביות של הלוואה בריבית נמוכה חשוב להיות מודעים היכן ניתן להשיג ריבית נמוכה יותר. הבנקים הם האפשרות הראשונה והטובה ביותר. הם מוסד ענק ומפוקח שיספק בדרך כלל את שיעורי הריבית הנמוכים ביותר על הלוואות. אבל מה השלב הבא אחרי הבנק? מה קורה אחרי הבנק? למי פונים ראשון, ומי בא אחר כך ומהן הריביות הכי

קרא עוד »
הלוואה ללא בדיקת נתוני אשראי

הלוואה ללא בדיקת נתוני אשראי

הלוואות אשראי חוץ בנקאיות מספקות פתרונות מהירים ופשוטים למי שמחפש הלוואה ללא בדיקת נתוני אשראי או דרישות בטחונות. אישורים להלוואות כאלה מתרחשים בדרך כלל במהירות מבלי להזדקק לערובות בטחונות ממקור אחר וכן לקיים איתם אשראי ישירות. מה זה הלוואה ללא בדיקת נתוני אשראי? לפני כשנה, רבים מאיתנו הניחו שחברות כרטיסי האשראי הציעו לנו כרטיסי אשראי

קרא עוד »

הלוואה מהירה חוץ בנקאית

אתה צריך כסף מיד בגלל בעיה רצינית ונתפסת עם המכנסיים באוויר. אם אתה צריך סכום כסף גדול וממהר, סביר להניח שתסתכל על מקורות אחרים מלבד בנקאות כדי לתת הלוואות חד פעמיות כי התהליך של הבנקים לוקח הרבה זמן ואין לך כמה שבועות או חודש לפני שתוכל לקבל את הכסף. הלוואה מהירה חוץ בנקאית שאינן מונפקות

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים