הלוואות למוגבלים ומעוקלים

הלוואות למוגבלים ומעוקלים
הלוואות למוגבלים ומעוקלים

הבנקים השונים מחזיקים בהרבה מאוד מזומנים והם אוהבים לשמור אצלם הכל. מנגנון הקיים התהליכים שלהם להלוות כסף לאנשים שהם יודעים יחזרו וליהנות משולם ביותר עבורם. ככזה, הבנקים בודקים טוב מאוד כל פניה והם נזהרים מלהעניק הלוואות לבעלי מוגבלויות ומעוקלים, מחשש שלא יוכלו לעמוד בהתחייבויותיהם.

מה התהליך כשפונים לקחת הלוואות

אנשים שחשבונם מוגבל או מעוקל מוצאים עצמם במצב קשה. הם לא יכולים לבצע פעולות מסוימות ולא יכול לקחת הלוואות. העובדה שהם לא יכולים ליצור קשר עם הבנק עבור כספים נוספים לא אומר שהם לא צריכים את זה, וגם כי יש להם את ההזדמנות לבקש הלוואה מוגבלת ומעוקל באמצעות גוף שאינו בנקאי.

הלוואות למוגבלים ומעוקלים מבחינה משפטית

יש אנשים שבטעות לשייך גוף שאינו בנקאי עם פעולה בלתי חוקית. חשוב להבין שהגופים השונים הם גופים מאורגנים, העובדים על פי חוק ויכולים לעזור ולקבל הלוואות לבעלי מוגבלויות ומעוקלות שהבנקים לא נותנים להם תשובה. לעתים קרובות את אותן הלוואות הן התשובה האמיתית כי מי מבקש אותם צריך להיות. לכן, חשוב להיות גוף משפטי שיכול לעזור לו בעת הצורך.

תהליך בקשת הלוואות למוגבלים ומעוקלים

תהליך בקשת הלוואות למוגבלים ומעוקלים או מעוקל בגוף שאינו בנקאי הוא הליך זה יכול להיראות שונה מזה של הבנק. כמו הבנק רוצה לדעת כי הכסף שלו יחזור אליו, כך גם הזר רוצה, אבל מאז החשבון הוא בעייתי, יש צורך להוכיח כי הכספים יוחזרו. מכאן אתה יכול להבין כי לפעמים הלוואות נכים מעוקל נראה מסובך יותר. בפועל, צוות איכותי הוא כדי לסייע לבקשת הבקשה והוא יכול לענות על כל שאלה.

הוצאת כספים בצורה נכונה בלי סיכונים

ניתנת הלוואות למוגבלים ומעוקלים כדאי לאפשר למבקש לבצע מספר שינויים. בטוח שהבקשה אינה נשלחה עקב בילוי או לצורך, הלוואה ניתנת בשביל לאפשר למבקש ההלוואה לחזור לדרך הכלכלית הכי בריאה. אנו בטוחים כי הצעדים שאתם צריכי לבצע בכלל לא פשוטים, עקב העובדה כי אפשר לקבל כסף ולחזור לדרך הנכונה ולבצע שינוי גדול בחיים שלכם

 בנוסף זו רשימה של הלוואות למוגבלים שאנחנו נותנים:
  • הלוואה חוץ בנקאית למוגבלים
  • הלוואות למעוקלים
  • הלוואה למוגבלים
  • הלוואות למוגבלים בהוראת קבע
  • הלוואות למוגבלים בחשבון
  • הלוואות למוגבלים בצפון
  • הלוואות למוגבלים ומעוקלים
  • הלוואות מיידיות למוגבלים
  • הלוואות פרטיות למוגבלים בבנק
  • משכנתא למוגבלים
  • משכנתאות למוגבלים
  • הלוואה למוגבלים בבנק
  • הלוואה בהוראת קבע למוגבלים
  • הלוואה דחופה למוגבלים
  • הלוואה למוגבלים בהוראת קבע
  • הלוואה למוגבלים בחשבון
  • הלוואה מהירה למוגבלים
  • הלוואות אקספרס למוגבלים
  • הלוואות ברגע למוגבלים
  • הלוואות דחופות למוגבלים בבנק
  • הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים
  • הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים בבנק
  • הלוואות למוגבלים באמצעים
  • הלוואות למוגבלים בבנק בהוראת קבע

3 סוגים של הלוואות מבנקים עבור אנשים עם מוגבלות בבנק

רבים מלקוחותינו מתקשרים אלינו לברר כיצד לנהוג אם הם צריכים ללוות כסף אולם יש להם מגבלה על הבנק שלהם. הגבלה על חשבון הבנק שלו הופכת את הלקוח למוגבלת כמו כשמדובר בלקוח עם סיכון גבוה לסיכון פיננסי. הבנקים הם ארגונים מאוד נחשבים ושמרנים, וזו הסיבה שהם מסוגלים להגביל את ההגבלות, לא יהיו שום עדות לצמיחה כלכלית או אפילו תלוש שכר שהוא לקוחות קבועים לא מורשים להשתמש בחשבון הבנק שלהם במידה מסוימת העבר בדרך כלל מסרב לקחת בחשבון בבנק או לקבל הצעה להלוואה שאינה מניבה הטבות גם אם כן. כיום ישנן אלטרנטיבות רבות לדרכים לא בנקאות, מושכות ותחרותיות לקבלת הלוואות בנקאיות ללקוחות בנקים הנכים. שלושה סוגים של הלוואות שעשויים להתאים גם לך.

אשראי מחברות אשראי כמו גם חברות מימון פרטיות

בשנים האחרונות גדל במספר חברות פיננסיות פרטיות כמו חברות אשראי, ביטוח ועסקים המספקים הלוואות שאינן בנקאיות עם תנאים אטרקטיביים. אלה הלוואות אמיתיות והשוק מוסדר בתחום הרגולציה להלוואות שאינן בנקאיות. מסגרות אלה בדרך כלל קטנות עם מקסימום מאות מאות אלפים. בנוסף, הריבית בדרך כלל גבוהה מהשיעור שהבנקים מציעים. עם זאת, היתרון העיקרי עבור סוגים אלה של הלוואות הוא שאין צורך בביטחון משמעותי, מה שאומר שבניגוד לבנקים, רוב החברות אינן בבעיה גם אם הערעור מוגש על ידי לקוח קטן. יתרון נוסף הוא קבלת הלוואות והעברות כסף במהירות וללא ניירת מסובכת.

הלוואה כנגד קרן פנסיה או קרן גמל

זוהי אלטרנטיבה נהדרת אם אתה הבעלים של קרן גמל, קרן הכשרה או קרן פנסיה. אלה הלוואות תלויות בקשירת כספים שנצברו באף הקרן. היקף ההלוואה נקבע על ידי סוג הקרן כמו גם הנזילות שלה. ההיקף המרבי של ההלוואה נקבע מאחוז סכום הכסף שנצבר. לפיכך, לעתים קרובות הלוואות אפשריות עם שטח גדול והסדר מעוצב היטב. בחבדות הנוזלים או הקרנות, בדרך כלל אתה יכול לקבל עלייה של 70 אחוז מהסכום שצברת בהלוואה. בשנת 2017, שיעור הריבית על ההלוואות משתנה בין עד 3 אחוז, בכפוף לסוג הקרן או לנזילות. מכיוון שהסיכון של קרן הגמל או קרן ההדרכה הוא נמוך מאוד בגלל הכספת, הגופים מוכנים בדרך כלל לספק הלוואות לאלה המזוהים כלקוחות נכים על ידי הבנק.

ההלוואה מאובטחת כנגד נכס

הלוואה מכונה לעיתים בשם "משכנתא לכל מטרה". כמו בגוף המשכנתא המציע הלוואות המותנות בערך של נכס בבעלות. על הנכס להיות בעל ערך פיננסי משמעותי והסיכון הנמוך ביותר לאבד ערך לתקופת ההלוואה. לרוב, מדובר בנכסי נדל"ן, אולם במקרים מסוימים, מכונית במצב טוב עשויה להספיק. ניתן להשתמש בסוגים אלה של הלוואות מסיבות שונות ומגוונות – קניית רכב או ציוד אחר, סגירת חובות שיפוץ ואפילו נסיעה מעבר לים. ניתן להשיג את ההלוואה המובטחת על ידי נכס באמצעות מוסדות פיננסיים שאינם בנקים. עיקר ההלוואה יכול להיות עד 60 אחוז מערך הנכס. עליכם להסכים לא למכור את הנכס או לשנות את הנכס בשום דרך ללא אישור המלווה.

מלבד היתרונות הרבים שמציע הלוואות מסוג זה, עם זאת, חיוני לזכור שמדובר בנכס יקר ובעל ערך שיכול להכביד על היתרה אם לא תעמוד בתנאי ההלוואה. לכן מומלץ לפנות לייעוץ מאיש מקצוע ולברר לגבי כדאיות ההחזר וההלוואה.

בדיקת הלוואות למוגבלים ומעוקלים בבנק ישראל

נאמר כי בנק ישראל מגדיר לקוח מוגבל כאשר חשבונו מכוסה על ידי הבנק בגלל אי תואם את התחייבויותיו למגזר הפיננסי. מגבלה זו עשויה להימשך שלוש שנים ועלולה לגרום לבעיות רבות עבור הלקוח, למשל, קושי לקבל הלוואות, להתקשות בניהול חשבון בנק ועוד ועוד.

קיימת הוראה בבנק ישראל מאפשרת ללקוחות מוגבלים לקבל הלוואות בנקאיות, אך התנאים להלוואות מחמירים יותר מאלו העומדים לרשות הלקוחות שאינם מוגבלים. בנוסף, ישנו ריבית להלוואות עם מוגבלות גבוהה יותר, כמו גם הנוהל לקבלת הלוואות עשוי להימשך זמן רב ומסובך יותר.

להלן כמה אלטרנטיבות לקבלת הלוואות נכות מבנק ישראל:

  • הלוואה לכל מטרה שהלוואה זו מוצעת ללקוחות שיש להם נכסים בני ערובה כמו דירה או רכב. סכום ההלוואה יכול להיות גבוה עד 60 אחוז משווי הנכס. בנוסף, הריבית משתנה בהתאם לסוג הנכס.
  • הלוואה עסקית ההלוואה מוצעת למי שיש לו לקוחות מוגבלים ובעלי עסקים. סכום ההלוואה יכול להיות גבוה כמו 100% מההכנסות השנתיות של העסק. הריבית משתנה בהתאם לסוג העסק.
  • הלוואות נכות בתנאים קפדניים ההלוואה מוצעת לאלה שיש להם אשראי מוגבל במצבים חמורים, כמו לקוחות שהיו מוגבלים בעבר או שחשבונותיהם הוגבלו פעמיים בפרק זמן של שלוש שנים. סכום ההלוואה להלוואה מוגבל ל- 15,000 ש"ח והריבית גדולה מהלוואות האחרות עבור לקוחות נכים.

בנוסף ללקוחות הלוואות בנקאיות עם מגבלות אשראי מוגבלות יכולים לקבל הלוואות מעסקים שאינם בנקאיים. הלוואות אלה מוצעות בתנאים פחות קפדניים מאשר הלוואות בנקאיות, אולם הן גם בסיכון יותר.

לפני שתוכל לקבל הלוואה, ייתכן שתרצה לחפש המלצה פיננסית מומחית שתוכל לבחור את ההלוואה הטובה ביותר לדרישות שלך ויכולות הפיננסיות שלך. אם זה המקרה, תיצור איתך קשר ותאמת עבורך את זכאות ההלוואה.

הלוואות למוגבלים ומעוקלים ללא נכס

לקוחות המוגבלים או מסוקים אך אין להם נכסים נמצאים במצב קשה להלוואות. מצד אחד, הם נחשבים ללקוחות מסוכנים יותר מכיוון שהם נוטים יותר להיות מעורבים בחובות. עם זאת הם עשויים לדרוש הלוואות לכיסוי חירום פיננסי או הוצאות בלתי צפויות.

ישנן דרכים רבות לקבל הלוואת תשלומים ללקוחות פגומים ללא נכסים:

  • הלוואות בנקאיות – בנקים מסוימים מספקים הלוואות נכות ומאובטחות ללא נכס, עם זאת, התנאים לקבלת הלוואה אלה הם קפדניים ביותר. שיעור הריבית בהלוואות אלה גבוה למדי והנוהל השגת הלוואות יכול להיות ארוך ומסובך.
  • הלוואות חוץ בנקאיות – הלוואות חוץ בנקאיות מציעות הלוואות בתנאים חיוביים יותר מאשר בנקים, אולם הם גם מסוכנים יותר. שיעור הריבית בהלוואות אלה גבוה מהלוואות בנקאיות והתהליך לקבלת הלוואה עשוי להיות יעיל יותר ופחות מסובך.
  • הלוואת גמ"ח – ישנם רבים מארגוני צדקה שאינם מספקים הלוואות ריבית או תנאים גמישים ללקוחות קפדניים ומוגבלים. הלוואות אלה ניתנות בדרך כלל לסיבות ספציפיות לשיקום או הוצאות רפואיות.

ביצוע וקבלת הלוואה למוגבלים בהוצאה לפועל

סיוע לנכים בביצוע מתייחס להלוואה שאליו אתה עשוי להיות זכאי אם אתה מוגבל בביצוע, כלומר אם חשבון הבנק שלך מוגבל דרך בתי המשפט. ההלוואות ניתנות בדרך כלל ליישוב המקרים בביצוע, אולם ניתן להשתמש בהם למניעים שונים, כמו שיקום או הוצאות רפואיות.

יש סיכוי לקבל את ההלוואה בריבית סבירה ובמחיר סביר במיוחד.

ביצוע מתייחס להליך משפטי המשמש לגביית חובות ממישהו שלא שילם. כחלק מתהליך זה יש מגבלות שונות שניתן להציב על החייב כמו עיקול של חשבון בנק או הגבלה ביציאה מהמדינה, ואפילו הערכת רכוש.

במקרים מסוימים ניתן להשתמש בהלוואה כאפשרות הטובה ביותר לביצוע. הלוואה יכולה לאפשר לך ליישב את החוב שמשמעותה שהיא יכולה להסיר את המגבלות שהוצבו על ידי החוב ולהימנע מתהליכים נוספים.

סוגי הלוואות למוגבלים בבנק:

  • חובות ההלוואה שנועדה לסיים את כל החובות עקב החייב.
  • ההלוואה משמשת למימון תוכנית שיקום מטרת הלוואה זו היא לסייע במימון תוכנית שיקום כלכלית שתאפשר לחייב לשחרר את ההתחייבויות.
  • ההלוואה מיועדת לרכישת רכוש הלוואה זו נועדה לקנות נכס כמו דירה או רכב, שיכולים לעזור בנטל הכספי.

חשוב לזכור:

  • הלוואות הקשורות לביצוע שהם בדרך כלל יש עניין רב יותר מהלוואות רגילות.
  • החייב יכול להידרש להציג ערבים או בטחונות להלוואה.
  • הלוואה אינה מבטיחה שהחייב יוכל לשלם מהחוב.

הלוואה באישור מיידי במזומן למוגבלים ומסורבים

הלוואות מזומנים לצרכים מיידיים הם סוג של הלוואה שמכוונת לאנשים שיש להם ציון אשראי גרוע או שהוגבלו בעבר. הלוואות אלה בדרך כלל נושאות שיעורי ריבית גבוהים יותר מאשר הלוואות קונבנציונאליות, אולם הן אלטרנטיבה גדולה עבור אלה הזקוקים למזומן במהירות.

ישנם סוגים רבים ושונים של הלוואות מזומנים מיידיות כמו:

  • הלוואת המשכנתא לנכים שהם מגובים על ידי הבית שלך, ויכולה להיות אפשרות מתאימה למי שזקוק לסכום מזומן עצום.
  • הלוואות לרכב הן מגובות על ידי המכונית שלך, והן אלטרנטיבה נהדרת למי שדורש סכום שהוא פחות.
  • הלוואות ליום נכים הן קטנות, ובדרך כלל ניתנות להחזרה בתשלום אחד.

הלוואות און ליין למסורבים ומוגבלים שהם ההלוואות נגישות באמצעות מלווים מקוונים, הם יכולים להיות אלטרנטיבה ברת קיימא למי שאינו מסוגל להשיג הלוואה באמצעות המלווים המסורתיים.

לפני שהוצאת הלוואה מיידית במזומן, חשוב מאוד להעריך את המחירים והתנאים של המלווים השונים. כמו כן, חיוני להבטיח שתצליחו להחזיר את ההלוואה במסגרת מסגרת הזמן שקבעת. במקרה של אי החזרת הלוואה, זה עלול לגרום לבעיות כלכליות חמורות יותר ..

אם אתה נאבק להשיג הלוואה ליום המשכורת עשוי להיות מסוגל לקבל סיוע מסוכנות ממשלתית או עמותה.

הלוואה חוץ בנקאית למוגבלים ומסורבים בבנק

הלוואות למוגבלים ומעוקלים אינן ניתנות על ידי בנקים. בדרך כלל הם ניתנים על ידי ארגוני אשראי או חברות מימון, כמו גם חברות ביטוח. הלוואות אלה מהוות אפשרות לאנשים שאינם זכאים להלוואת הבנק, כמו אלה עם ציון אשראי גרוע או לאלה שהוגבלו בעבר.

הריבית על הלוואות זרות נוטות להיות יוקרתית, וכתוצאה מכך נלחמים על הלוואות בנקאיות. עם זאת, הם יכולים להוות אלטרנטיבה למי שדורש מזומנים במהירות ואין להם אלטרנטיבות.

סוגי הלוואות חוץ בנקאיות הקיימים:

  • ההלוואות מאובטחות על ידי רכוש. הלוואות מגובות על ידי רכוש, למשל רכב או בית.
  • ערבים הם מגובים על ידי ערבים כלומר, אלה שמוכנים להחזיר את ההלוואה אם המחזיק לא יעשה זאת.
  • הלוואות חברתיות: מוצעות על ידי אנשים פרטיים באמצעות פלטפורמות המימון ההמוני.

כיצד למצוא הלוואה חוץ בנקאית למוגבלים בבנק:

  • השוואה בין התנאים והריבית של המלווים השונים.
  • הקפידו להחזיר את ההלוואה בזמן.
  • הקפד לקרוא את תנאי ההלוואה בזהירות לפני שאתה חותם עליהם.
  • היזהר ממלווים הדורשים תשלום מקדימה או תשלום מראש.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

הלוואות בהוראת קבע למוגבלים בבנק בהחזר נמוך

האם החשבון שלך מוגבל לאחרונה ע"י הבנק שלך? האם אתם מחפשים הלוואות בהוראת קבע למוגבלים בבנק בהחזר נמוך? חשבון הבנק שלך מוגבל לאחר שהבנק לא הסכים לכבד את עשרת הצ'קים שלך על פני תקופה של פחות משנה, עם זאת, הבנק רשאי להחליט להגביל את החשבון שלך גם אם לא ביצעת כל פקודות קבע שצפו בחשבונך

קרא עוד »
הלוואה בהוראת קבע למקבלי קצבאות

הלוואה בהוראת קבע למקבלי קצבאות

ההלוואה בהוראת קבע (גם נקראת "הלוואה בהוראת קבע למקבלי קצבאות") היא סוג של הלוואה שבה המלווה מסכים להעביר סכום קבוע מתקופת ההלוואה לחשבון הבנק של המלווה, באופן קבוע, כל חודש או בתדירות אחרת, וזאת למשך תקופת ההלוואה. הסכום הקבוע שנעביר לחשבון הבנק של המלווה כולל את הריבית וההחזר הקרן (החזר הון) של ההלוואה. תנאי ההלוואה,

קרא עוד »

הסכם הלוואה

הסכם הלוואה בין הורים לילדים הלוואה לבן משפחה עלולה להעמיד בסיכון את מערכת היחסים האישית והאוהבת. הלוואה מן הסוג הזה ניתנת בדרך כלל לקראת רכישה משמעותית של דירה או נכס נדל"ן, ולרוב היא כוללת התנהלות חוזית בין הורים לילדים. אך למרות הקרבה הברורה בין הגורמים השונים מאוד רצוי לבדוק את אופן גיבוש הסכם הלוואה ואת

קרא עוד »
הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת

הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת

אם אתה זקוק להלוואה בכרטיס האשראי שלא תתפוס לך מהמסגרת, אתה חייב הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת. עם הלוואה בכרטיס אשראי תוכל ליהנות ממסגרת פנויה שתאפשר לך לנצל את ההלוואה שלקחת וליהנות ממנה ללא דאגות או כאבי ראש מיותרים לגבי המינוס. מהי הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת? הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת

קרא עוד »

הלוואות מיידיות

מהן הלוואות מיידיות ואיך הן ניתנות? מעוניינים לקבל הלוואה בהקדם האפשרי? אין לכם זמן לחכות עד אשר ההלוואה תאושר לכם מטעם הבנק? נראה שאתם זקוקים להלוואות מיידיות. הלוואות מיידיות כשמן כן הן. מדבור על הלוואות, שתוך זמן קצר יחסית, לרוב בין 24 ל – 72 שעות – כבר יועברו לתוך חשבון הבנק שלכם. ההלוואות המיידיות

קרא עוד »

הלוואה לכל מטרה ללקוחות כל הבנקים

הלוואות לכל מטרה ללקוחות כל הבנקים הלוואות הן הסכמי ממון שבהם מישהו לווה כסף מבנק ומחזיר אותו לאורך זמן. מלווים בדרך כלל שואלים את המבקשים מדוע הם צריכים את ההלוואה וכיצד ישמשו אותה – שאלה זו ידועה כמטרת ההלוואה. על ידי מענה על שאלה זו בכנות ובדייקנות, המועמדים עוזרים למלווים להבין טוב יותר את הסיכון

קרא עוד »

הלוואות לכל לקוחות הבנקים

לקיחת הלוואות לכל לקוחות הבנקים לאחרונה, בנקים גדולים רבים החלו לספק הלוואות ללקוחות עו"ש כדרך לעזור לאנשים להחליף הלוואות משכורת ושירותים פיננסיים חלופיים אחרים באשראי בטוח יותר וניתן לניהול. בעת הגשת בקשה להלוואה, הבנק יבדוק את בקשתך, ניקוד האשראי, ההיסטוריה וההכנסה שלך על מנת להחליט כמה כסף ילווה לך באיזו ריבית. לרוב ההלוואות טווחי החזר

קרא עוד »
הלוואות ללא ריבית לנזקקים

הלוואות ללא ריבית לנזקקים

הלוואות ללא ריבית לעניים ונזקקים האם אתה צריך הלוואה ללא ריבית? זוהי אפשרות לאוכלוסיות הנמצאות במצב סוציואקונומי ספציפי, על מנת להבין מי זכאי ומה צריך לעשות כדי לזכאות, קראו את המאמר הבא. בעבר, מקום שנתן ההלוואות שהיה קיים היה המוסד הבנקאי וחלק מהדרישות לקבלת ההלוואה היו מאוד תובעניות. בתקופה האחרונה היו חברות מימון חוץ בנקאיות

קרא עוד »
ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים