הלוואה לחתונה

חתונה כמו של ההורים שלכם? אז זהו שלא!

ההורים של רובינו התחתנו בבית כנסת, באולם קטנטן של מכר או חבר ואוי בכלל ברבנות או אצל רב קהילתי כלשהו. היום, הסיפור הוא אחר לחלוטין. מדובר על הפקת אירוע. חתונות ואפילו הקטנות שביניהן של 100 אישי למשל הן עניין מורכב. במידה שאין לכם מקור מימון עבור החתונה הזו כדאי שתקראו את השורות הבאות.

האם חסכתם כסף בצד?

אם כן, יש לדעת בדיוק כמה בן הזוג וכמה בת הזוג מביאים כל אחד בתורו וכן כבר להתחיל בביקורים ופגישות היכרות במקום הרלוונטי עבורכם. כך למשל, אם אתם מתכוונים להתחתן במתחם  גן ואולם אירועים ברחובות והשפלה קבלו הצעת מחיר ממספר גני אירועים באזור ראשון לציון, רחובות, חולון וכדומה.

האם ההורים יעזרו?

יש להבין באופן ברור לחלוטין האם ההורים מוכנים או יכולים לסייע. במידה שההורים של החתן והכלה מתכננים לתת צ'ק שמן אחרי החתונה – ניתן להיות אסרטיביים וקצת להקדים את הזמן ולבקש מהם את הכסף מראש. יש הורים שבלי קשר למתנת החתונה מוכנים לממן אחוז מסויים מהחתונה מבלי רצון לקבל כלום חזרה (אם יש לכם הורים כאלה – אז אתם במצב טוב ושפר עליכם מזלכם).

כמה אורחים יהיו בחתונה שלכם?

זהו אולי הנתון הכי משמעותי בכל עניין סידור החתונה. יש משפחות קטנות שמקסימום בלחץ גדול יצליחו לארגן 50 איש. חתונה שכזו אינה מתאימה לרוב האולמות בארץ והיא תתאים למסעדה, גן אירועים קטן או בית קפה שבו ניתן לקבל גם שירותי קייטרינג מקומיים. בחתונות גדולות יורת של 100 אורחים עד ל-300 (שם נמצא רוב העם המתחתן) יגדלו ההוצאות באופן משמעותי וידרש גן ואולם אירועים במרכז הארץ גדול או גן רחב ידיים. לחתונות הענק של 400 עד 800 אורחים דרושה הכנה מיחודת וגם כמות מזומנים רצינית מאוד.

DJ מגניב וצלם מהטובים שיש

אלו גם עולים כסף – יש לסכום את כלל העלויות אותן אתם אמורים להוציא על קייטרינג, צלמים, די גיי ושאר הפקות ומיתוגים באירוע – כמו חליפות שמלות וכדומה.

עוד פרמטרים

באיזה יום בשבוע תתחתנו? האם ידעתם שחתונה ביום חמישי עולה יותר? עד 20% אחוז יותר אפילו. כמו כן תמחורים שונים נודעים לימי השבוע האחרים – חתונה בשישי בצהריים למשל נחשבת להכי זולה ואטרקטיבית מבחינת המחיר. האם מדובר על חתונה בימי החורף או באביב? אל מול חתונה קיצית או סתווית. חתונות הקיץ הן היקרות ביותר ובפרט בעונה החמה של חודש אוגוסט.

אז כמה זה אמור לעלות לנו ומהיכן יגיעו שאר המימון שלנו?
אחרי שסיימנו להעריך את הסכום יש לנו ולהורים שלנו לתת לנו ובהתחשב בהצעות המחיר אותם קיבלו בני הזוג מכל אותם גני אירועים וחתונות, הגענו לישרות האחרונה שתגיד לנו כמה כסף ניתן להלוות.

החישוב הסופי של גובה ההלוואה ומה הולכת ההלוואה לממן עבורנו

אם ההלוואה אמורה לכסות רק את ההכנות ההיקפיות אז סביר להניח כי לא מדובר על סכום גדול. ניתן לשער כי מדובר על כ-20 30 אלף שקלים. במידה שמדובר על הלוואה לחתונה שבאה לממן חתונת ענק של 800 איש במתחם של אולם אירועים בראשון לציון, למשל, הרי שכאן אתם כבר צריכים להתחיל "לקרוא לילד בשמו" ולהבין על איזו הלוואה לחתונה תשימו את ידכם.

2 סוגי הלוואת שיכולות להיות רלוונטיות במקרה של בני זוג צעירים שעומדים להינשא הן: הלוואת גישור והלוואה ארוכת טווח. את הראשונה לקוחים לפני האירוע וניתן לסגרו בבת אחת אחריה. ההלוואה ארוכת הטווח מאפשרת פריסה לשנים רבות במידה וכרגע אתם עוסקים בהוצאות אחרות של קניית דירה למשל ואין ביכולתכם לשלם כל כך הרבה כספים בבת אחת.

ממי לקוחים את הלוואה לחתונה

אם לא מדברים אל גורמים שאינם חוקיים כמו השוק האפור, אז קיימים אפיקי הלוואה מול הבנקים ומול חברות האשראי. קיימות גם אפשרויות להלוואת חוץ בנקאיות וכן כיום יש מיזמים חברתיים של הלוואה מאנשים פרטיים. מהות ההלוואה מתבססת על הפריסה שלה לכמות חודשים, כמות הריבית אותה נידרש לשלם פר תשלום ומהם התנאים של ההלוואה במידה שחילה משהו אינו מתרחש כשורה.

רוב הזוגות

לוקחים הלוואה בת כ-50 אל, שקלים ומקווים שיקרה הדבר הטוב ביותר והוא עודף כסף ממתנות האורחים. עודף זה יסייע לסגור את ההלוואה באופן מיידי או לפחות להתקרב אל היעד של סגירת ההלוואה. מי שלא, ישלם חודש בחודשו את התקבולים האלו ובתקווה שיצליח להשיג סכום כסף משמעותי על מנת לסגור את החוב מהר ככל שניתן. שהיה בהצלחה ובמזל טוב.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:
הלוואה למסורבים

הלוואה למסורבים

הלוואה למסורבים בעולם המודרני החיים שלנו בשנים האחרונות דורשות מאיתנו לנהל חיים אחראיים כלכלית. לעיתים קרובות מתרחשים אירועים בלתי צפויים, המחייבים הלוואה למסורבים למטרות שונות כמו סגירת חובות גדול באופן בלתי צפוי בחשבון העובר ושב, מימון טיפול רפואי ללא דיחוי או מימון נסיעות לטעינת מצברים או רכישת רכב בבעלות קודמת (וכן הלאה). כאשר מחפשים הלוואות

קרא עוד »
הלוואה עד 5000 בצקים

הלוואה עד 5000 בצקים

קבלת הלוואה עד 5000 בצקים אם אתה זקוק הלוואה עד 5000 בצקים לפרק זמן קצר, ייתכן שתרצה לשקול הלוואה מיידית. הלוואות כזו מוצעות על ידי חברות מסוימות המאפשרות לאנשים עם אשראי רע להגיש בקשה להלוואה. בדרך כלל יש להם ריביות גבוהות יותר מהלוואות מסורתיות, אך תגלה שהם אלטרנטיבה טובה לאפשרויות אחרות. הלוואות בצקים לעומת הלוואות

קרא עוד »

הלוואות ללא ריבית גמ"ח

הלוואות ללא ריבית, המוכרות גם כהלוואות ללא ריבית גמ"ח, הן תופעה פיננסית שהתפשטה בשנים האחרונות, בעיקר בתרבויות דתיות ומסורתיות. הלוואות אלו מצויות בעיקר בקרב קהילה היהודית החרדית והחרדית, והן מהוות אפשרות פיננסית לאותם שאינם מעוניינים בעסקאות הלוואה בריבית עקב מחויבות דתית או עיקרית. יתרונות: הבטחת נכסים לאורך זמן – הלוואות ללא ריבית גורמות לקוחותיהן להתמקד

קרא עוד »

הלוואות מיידיות ללא תלושי שכר

מהן הלוואות מיידיות ומה השימושים שלהם? הלוואות מיידיות ללא תלושי שכר בעבר ניתנו לאחר דיונים ממושכים, מורכבים אישורים, וערבויות גבוהות שהיה צריך לספק, ובהרבה מקרים, הם ישמשו לתשלום במשך תקופה ארוכה של המלווה. עם זאת, התקופה האחרונה יצרה אפשרויות חדשות לכל מי שזקוק לסכומי כסף גדולים בזמן קצר. זו יכולה להיות הלוואה למימון מעבר דירה,

קרא עוד »
הלוואה בצ'קים 10000 שקל

הלוואה מיידית במזומן בצפון

כל האמת על הלוואות מזומנים מיידיות בצפון. הלוואת מזומנים מיידית בצפון אין כל ספק, עם האפשרויות הרבות העומדות לרשותך, נראה כי מייד הלוואת מזומנים בצפון יכול להיות המפתח לניהול אפקטיבי של חשבון הבנק שלך בסוף יְוֹם. אתה לא יכול לעשות כל מה שאתה רוצה בחשבון הבנק שלך בדרך הרגילה. רוב הזמן, אם תרצה לקבל הלוואות

קרא עוד »
הלוואות בשוק האפור

הלוואה עד 6000 שח

הלוואות עד 6000 שח לפעמים אנחנו לא מאמינים, אבל נקלעים לסיטואציות שאנחנו קצרים מאוד. זה יכול לבוא לידי ביטוי במכונית חדשה במחיר מציאה או בחופשה משתלמת מאוד באיים הקריביים, אך נותר לנו מעט להגשים את החלום. אם כבר היינו מעלים את הרעיון של הלוואה, היינו חושבים פעמיים ועושים פניית פרסה כי הלוואה דורשת המון קליפ,

קרא עוד »

הלוואות בצקים בבאר שבע

תהליך קבלת הלוואות בצקים בבאר שבע: הלוואות בצקים הן הלוואות שניתנות על ידי בנקים או מוסדות פיננסיים אחרים ללקוחותיהם על סמך הצקים שלהם. התהליך מתחיל עם הפנייה של הלקוח לבנק או למוסד פיננסי, והצגת הצקים שברשותו. לאחר אישור הבנק או המוסד הפיננסי, סכום ההלוואה מועבר לחשבון הבנק של הלקוח. סיבות להלוואות בצקים: סיבות לקבלת הלוואות

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים