הלוואות והחזר דרך כרטיס אשראי

הלוואות והחזר דרך כרטיס אשראי
הלוואות והחזר דרך כרטיס אשראי

עסקים הדורשים הלוואות בגדלים שונים נקראים חברות חוץ בנקאיות ומבקשים אישור. אחת השאלות הראשונות שנשאלו הייתה דרך לקבל החזר החודש.

ישנן מספר דרכים לקבל החזר הלוואה, באמצעות המחאות, הוראות עמידה או כרטיסי אשראי. שיטת החזר כרטיס האשראי היא אחת הנוחות ביותר.

קבלת הלוואות חוץ בנקאיות

הקונה מבקש את ההלוואה במחיר קבוע, לחיצת הנושה מאשרת בקשה זו, נותנת את הכסף לחשבון הבנק של העסק, ובמקביל חותמת על בעל הסכם האשראי המכסה את הריבית והעמלות. הסכום הכולל המשויך לעלויות הוא חלק ממספר התשלומים עליהם סוכם.

אם לדוגמא אתם מתכננים לקחת הלוואות והחזר דרך כרטיס אשראי והיא מתוכננת להחזר של ארבע שנים, היא תחויב בכרטיס אשראי, כולל 40 ושמונה תשלומים, לפי חלוקה שתוצב מראש בין הצדדים. כמות קבועה או כמות משתנה. אפשרות נוספת היא לאפשר גרייס להתאושש מהמשבר הכלכלי או להתכונן לרכישת ציוד חדש שנרכש בכספי הלוואה.

תקופת החסד המרבית הינה שנה ואישור להפעלת הטבה זו נובע מהצורך לתת לחברה תקופה מקדימה ללא נטל תקציבי, כך שתוכלו להפסיק את הפרויקט ולפעול בחופשיות בהתאם לתזרים המזומנים, מבלי שיוחלו עליו סכומים נוספים.

תשלומים דרך כרטיס אשראי

הרוצה לשלם בכרטיס אשראי כדי לוודא שלחברת האשראי יש מסגרת רחבה מספיק לתשלומים אלה בכרטיסים הספציפיים שעבורם יש לשלם את החבילות.

אם המסגרת בכרטיס אשראי שלכם אינה מספיקה לכל ההחזרים, הלקוח פונה לחברת כרטיסי האשראי ורוצה להגדיל את התיבה למשך פרק זמן מסוים עד לרוב התשלומים הנכונים.

כרטיס אשראי עסקי משמש לנושאים יומיומיים, קניית צרכים עסקיים שונים כמו אביזרים למשרד, כיבוד לאורחים ועובדים ועוד.

בהצהרה החודשית כי העסק קיבל את הוצאותיו השונות, סכום האשראי שנקבע כסכום או כמות קבועים ישתנה בהתאם לתשואה הקבועה, ומנהל החשבון ירשום את הנושא בספרי החברה.

הלוואות והחזר דרך כרטיס אשראי אצלנו בפורטל

הפורטל שלנו מציעה שפע של אפשרויות החזרה למגוון לקוחות וכולם בוחרים באפשרות המועדפת עליהם בהתנהגות נוזלית. השימוש בחיובי כרטיסי אשראי אינו מחייב רישום אינספור צ'קים או חתימה על הזמנה קבועה.

בנוסף תמצאו אצלנו גם:

  • הלוואות בכרטיס אשראי
  • הלוואות בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת
  • הלוואה בכרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת
  • הלוואה בכרטיס אשראי
  • הלוואות בכרטיס אשראי חוץ בנקאי
  • הלוואות בכרטיס אשראי ללא מסגרת

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

קניית רכב בצקים ללא מקדמה

כל מה שצריך לדעת על קניית רכב בצקים ללא מקדמה קניית רכב בצקים ללא מקדמה יכולה להיות מיזם מרגש, אבל גם כזה שמגיע עם כמה סיכונים. לכן חיוני להבין את תהליך קניית הרכב. כשזה מגיע למימון, הקפד לקבל אישור מראש לפני ביקור בסוכנות. פעולה זו תעניק לך יותר מינוף במהלך המשא ומתן ותמנע הפתעות בריבית

קרא עוד »

הלוואת מדינה לעסקים

הלוואת מדינה לעסקים – המדינת מציעה הלוואות לעסקים קטנים האם אתה בעל עסק קטן שמחפש הון להתרחבות, ייתכן שמדינה תוכל לסייע. במהלך הקורונה המדינה השיקה מספר תוכניות שנועדו לשמור על חברות קטנות פתוחות ולהסיר מכשולים לגישה להון. כאשר מחפשים הלוואה לעסקים קטנים, חיוני לקחת בחשבון את סוג המימון ואת הדרישות של העסק שלך. יתר על

קרא עוד »

הלוואה צמודה למדד

הלוואה צמודה למדד: חשיבה עמוקה והקשר העמוק שבין הכסף לחיים בעולם הפיננסי, המונח "הלוואה צמודה למדד" אינו סתם ביטוי פיננסי, אלא מבט פילוסופי עמוק לתוך הקשר העמוק שבין הכסף והחיים. התנאים של הלוואה כזו מעידים על המבנה הפיננסי שלנו ועל ערכים המובנים שבתוך ההתמודדות עם הכסף והשפעתו על חיינו. הכסף ככלי וכחשיבות חיונית הכסף אינו

קרא עוד »

הלוואה של 600 אלף שקל

הלוואה של 600 אלף שקל: החלטה פיננסית שדורשת התייעצות מקצועית הלוואה בסכום גבוה כמו 600,000 שקל היא החלטה פיננסית חשובה ומאוד וצריכה מחשבה מעמיקה. הלוואה בסכום גדול זה עשויה לשמש למגוון מטרות, כולל השקעה בנכס נדל"ן, פתיחת עסק, רכישת רכב או תשלום חובות קיימות. במאמר זה נבחן את הצעדים הדרושים כדי לקבל הלוואה בסכום זה,

קרא עוד »
הלוואות למוגבלים לא שוק אפור

הלוואה על חשבון קרן השתלמות

לקיחת הלוואה על חשבון קרן השתלמות אם אתם בשלב שבו אתם זקוקים להלוואה על מנת לממן את הרכישה או עסקה אחרת, עדיף שתגלו ותבחרו במחיר יעיל וחסכוני ותשתמשו בכסף מההלוואה שלכם. הלוואות על חשבון קרן למידה בהחלט עשויות להיות ממוקמות בקטגוריה זו במקרים רבים. רוב התושבים בישראל מדמיינים בנקים, חברות כרטיסי אשראי, וכן מוסדות פיננסיים

קרא עוד »
הלוואות למוגבלים לא שוק אפור

הלוואה על חשבון נכס קיים

הלוואה על חשבון נכס קיים יכולה להיות פיתרון פנטסטי הזמין הן במערכת הבנקאית והן מבחוץ למגוון סוגיות. רבים מאיתנו חושבים על משכנתא כרכישת נכס חדש לגמרי, אולם רוב האנשים לא מבינים שמשכנתא זמינה במקרה של נכס קיים שיש לנו, לא רק כאשר קונים אחד חדש. מה זה הלוואה על חשבון נכס קיים? הלוואה כנגד בית

קרא עוד »
כרטיס אשראי נטען רב פעמי

כרטיס אשראי נטען רב פעמי

כרטיסי אשראי נטענים רב פעמיים הם אמצע תשלום פופולריים בישראל המאפשרים למשתמשים להטעין יתרה ולשלם עסקאות באמצעותם. הם מצוינים לכל מי שרוצה שליטה יותר טובה על הוצאותיו ורוצה להקטין את סכומי החשבונות החודשיים. מה זה כרטיס אשראי נטען רב פעמי? כרטיס אשראי נטען רב פעמי הוא סוג של כרטיס אשראי שאפשר להטעין או להפעיל מספר

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים