הלוואה למחזיקי כרטיס אשראי

הלוואה למחזיקי כרטיס אשראי
הלוואה למחזיקי כרטיס אשראי

מחפשים הלוואה למחזיקי כרטיס אשראי? הוצאות מחיה גדולים והמצב הכלכלי יוצרים גירעונות המחייבים לקחת הלוואות. הלוואות בנקאיות לא תמיד זמינות; כשזה המצב אצלנו, חברות אשראי חוץ בנקאיות מציעות הלוואות בתכניות תשלומים נוחות וגמישות עם ריביות גבוהות מהבנק (בעת הצורך במצב דחוף הן הפתרון המושלם).

מהן הלוואה למחזיקי כרטיס אשראי ולמי זה מתאים?

לקוחות כרטיסי אשראי המחפשים הלוואות כחלופה להלוואות בנקאיות עשויים לשקול להגיש בקשה מגופי אשראי המתמחים במוצרים אלו. הלוואה זו אינה מתפשרת על גבולות האשראי הזמינים של הלקוחות וניתן לקבלה בתנאים נוחים יותר מהלוואות מבנקים, לרוב בריביות גבוהות יותר מאלה שמספקות מוסדות הלוואות מסורתיים. כרטיסי אשראי הופכים את הגשת הבקשה להלוואה זו לקלה, על ידי מילוי שאלון בקשת אשראי מקוון שניתן למצוא באתרי האינטרנט של הספק שלהם. ניתן לקבל הלוואות גם ממוסדות פיננסיים אחרים ומחברות כרטיסי אשראי שאתה עובד איתן, בתנאי שזה מתאים להנחיות ההלוואות שלהם וברשותך כרטיס חיוב/אשראי פעיל. לבסוף, הלוואות צריכות להתקבל רק על ידי בני 21+ עם חשבונות קיימים באחד מהבנקים/מוסדות הללו וגילו לפחות 21 לפני שביקשו אישור לאחת מההלוואות הללו.

מהי הריבית על הלוואה למחזיקי כרטיס אשראי?

הלוואה לא מובטחת הנגבית מלקוחות המחזיקים בכרטיסי אשראי נושאת ריבית גבוהה מהריביות הבנקאיות, בדרך כלל בין 8-12%. החישובים תלויים בגורמים כמו ניקוד האשראי, סכום ההלוואה ומשך הזמן שהלקוח צריך את הכסף עבורו וכן בסוג הכרטיס בו נעשה שימוש (בנקאי או חוץ בנקאי) יחד עם יכולתו של הלקוח להחזיר. עם כרטיסי קצה יוקרתיים סביר יותר שתפיק תועלת מתעריפים נמוכים יותר וכן מלוחות תשלומים גמישים, מה שהופך את ההחזר קל יותר מאשר בכרטיסים נמוכים.

כרטיסי האשראי מספקים למחזיקים יתרונות רבים שהופכים את הקנייה לכדאית, להלן העיקריים שבהם

צרכנים עם כרטיסי אשראי שלוקחים הלוואות דרך ארגונים חוץ בנקאיים מציעים כמה יתרונות ברורים על פני אלה שלוקחים הלוואות דרך בנקים או ארגוני הלוואות חוץ בנקאיים. החזר ההלוואה עשוי להימשך על פני חמש שנים או יותר, בהתאם לנסיבות האישיות ולהגבלות מסגרת האשראי בחשבונות העו"ש שלהם במוסדות פיננסיים. בין שנה לחמש שנים, הלוואות אישיות ממלווים לימי משכורת מיועדות לכל בנקאי ללא פניה בערבים או בטחונות, זמינות בתנאים מקובלים עם מימון הלוואות מהיר שמגיע ישירות לחשבון תוך 3 ימים – ללא צורך בהודעה או עלות פירעון מוקדם יתרחש בדרך כלל עם בנקים וחברות מסורתיות.

כיצד יכולים צרכנים להגיש בקשה להלוואה למחזיקי כרטיס אשראי

הוראות שלב אחר שלב

כדי להגיש בקשה להלוואה יש צורך לבקר באתר האינטרנט של עסק אשראי ולמלא טופס בקשה להלוואה מקוון, לאחר מכן לחתום עליו ולהמתין עד לקבלתו; לאחר אישורו, יש להעביר אותו ישירות לחשבון החיסכון שלך תוך שלושה ימים.

מהו לוח ההחזרים של הלוואת כרטיס האשראי שלי?

הלוואות כנגד כרטיסי אשראי כרוכות בדרך כלל בתשלומים בסך 84 תשלומים על פני חמש שנים – עד חמש שנים יכולות לעבור עד שתוכנית התשלומים הזו תגיע לפירעון!

האם יש דרישות לבטוחות או ערבויות?

על ידי חיפוש הלוואות של ספקי אשראי, אין צורך בדרך כלל בדרישות בטחונות או הפקדות בהשוואה להלוואות מסורתיות.

מתי כדאי לא לקבל כסף מחברת כרטיסים?

אם יתברר שחסר לך הכספים לעמוד בתשלומי הלוואות או שאתה מעורב בהליך הוצאה לפועל, חשבונך עלול להיתקל ועדיף לא לבקש הלוואות נוספות מחברות אשראי.

האם כדאי להתייעץ עם יועץ לגבי הלוואות לפני רכישת אחת?

אם יש לך ספקות או לא בטוחים לגבי בקשת קבלת הלוואה למחזיקי כרטיס אשראי, פנייה לסיוע מיועצת הלוואות לפני הגשת הבקשה יכולה לעזור להבטיח שהיא מתאימה לצרכים ולנסיבות הספציפיים של מצבך ויש לה תנאי החזר נוחים בריבית מקובלת.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

הלוואות לעובדי מדינה מפיקדון המעסיק

מה נותנת לכם הלוואות לעובדי מדינה מפיקדון המעסיק? התנאים הכי משתלמים שיש – עובדים ממשלתיים הזקוקים לפתרונות פיננסיים זכאים להלוואות ייעודיות. מדינת ישראל מציעה הלוואות לעובדיה בתנאים טובים יותר מאלו שמספקת ללקוחות רגילים על ידי בנקים. הדבר אפשרי באמצעות הסכמים מיוחדים של הגופים המלווים והבנקים עם המדינה. ההלוואה ניתנת למחלקות ממשלתיות בשיעורים נמוכים ובתשלום גדול,

קרא עוד »
גמ"ח הלוואות קטנות

גמ"ח הלוואות קטנות

יש צורך הולך וגובר לפתרונות הלוואות אלטרנטיביות הביקוש למימון וחלופות שאינן בנקאות גדל ככל שהנוף הכלכלי העולמי ממשיך להתפתח. המחקרים שנערכו בישראל מגלים כי ישנם מספר לא שגרתי של הלוואות עם ריביות גבוהות, ומשקי בית הנאבקים לגמור. נטל כספי זה מדגיש את הצורך בפתרונות הלוואה גמישים ובמחיר סביר, כמו הלוואת גמ"ח הפתוחה לכל הלקוחות בישראל.

קרא עוד »
הלוואות עד 300 אלף

הלוואה פרטית מיידית

הימים שבהם אפשר היה לקבל הלוואה ממוסד פיננסי והלוואה פרטית הייתה הלוואה של חבר או קרוב משפחה שוק האשראי בישראל הולך ונעשה יותר מפותח וגם מתוחכם. האפשרויות שיש לכם כצרכנים להלוואות שהן מהירות, בטוחות וקלות התפוצצו והן ניתנות לביצוע יותר מאי פעם. כשאנחנו מדברים על פרטיות, אנחנו מתייחסים להלוואות שלא ניתנות על ידי בנקים מסחריים

קרא עוד »

הלוואה מיידית לכל הבנקים

הצורה הנכונה לקבלת הלוואה מיידית לכל הבנקים ישנם גופים שונים המציעים הלוואה מיידית לכל הבנקים. למרבה הצער, מועמדים הזקוקים להלוואות במהירות עלולים להתבלבל בבחירתם מכיוון שאין הבנה של הבדלים מהותיים בין סוגי הלוואות שונים. אנו מתארים כאן כיצד ניתן לקחת הלוואה מיידית. קבלת הלוואה מיידית לכל הבנקים – פרמטרים שחשוב להכיר בשוק ההלוואות הישראלי קיימות

קרא עוד »
הלוואה 60 אלף שקל

הלוואות ללא ערבים

מידע על הלוואות ללא ערבים בשנים האחרונות ובעיקר אחרי הקורונה בסביבה הכלכלית שבה אנו חיים, זה ששוק ההלוואות שיהפוך עוד ועוד תחרותי. בשונה מבעבר, אז ניתן היה לקבל הלוואות רק מהבנקים, כיום ניתן לקבל הלוואות מעסקים קטנים, ואף הלוואות חברתיות. לחברות אלו יש יותר גמישות ומציעות תנאים טובים יותר להלוואות. כל שעליכם לעשות הוא לקבל

קרא עוד »
הלוואה 60 אלף שקל

בקשת הלוואה אונליין

ההתקדמות הטכנולוגית של המאה ה-21 ממשיכה להפתיע ולהגיע לכל היבט והיבט בחיינו. היום אנחנו לא יכולים לדמיין את עצמנו בלי סוללה בטלפון הסלולרי אפילו לשעה אחת. הסיבה לכך היא שהטלפון הסלולרי שלנו מאחסן בו את כל העולם שלנו. מצלמה ושיחות, הודעות טקסט, ווטסאפ ועוד מספר רב של פונקציות שאנחנו רוצים, ואנו מאמינים שנצטרך. כל פלא

קרא עוד »

הלוואות לעסק חדש

איזה סוגי הלוואות לעסק חדש אם אתם רוצים לפתוח עסק חדש אתם תהיו חייבים לקבל הלוואה. אולי אם חסכתם סכום עתק בזמן שהייתם שכירים או שקיבלתם ירושה גדול, לא באמת תצטרכו הלוואה אך אלו מקרים נדירים במיוחד. ממי אפשר לקבל הלוואות לעסק חדש ומה מומלץ? זה הזמן לחשוף את כל האפשרויות. המימון הגדול עוד ללא

קרא עוד »
הלוואות לבעלי תיקים בהוצאה לפועל

הלוואה לכיסוי חובות בהוצאה לפועל

במצבים מסוימים, עקב צרות כלכליות, אנשים עלולים להסתבך עם התחייבויות כספיות עצומות לממשלה, לחברות עסקיות או לאנשים פרטיים. בגלל זה, לפעמים חשבונות הבנק שלהם נתפסים והם מתקשים לנהל את חיי היומיום שלהם. אבל, כעת הם יכולים לקבל אשראי מערוצים שונים ולהסדיר את הדאגות הפיננסיות שלהם. בירור אופציה לקבלת הלוואה לכיסוי חובות בהוצאה לפועל בגלל שאדם

קרא עוד »
ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים