הלוואות לעסקים חדשים

הלוואות לעסקים חדשים
הלוואות לעסקים חדשים

אנשים רבים מעוניינים בהקמה של עסק חדש לגמרי אשר בסופו של דבר יאפשר להם לצאת לדרך חדשה בחיים לא רק מבחינה כלכלית – אלא אף מבחינה נפשית. יחד עם זאת, בכדי שנוכל להקים עסק חדש הלכה למעשה בצורה טובה באמת, אנו זקוקים להון מספק, אשר על פי רוב אין בידינו. על כן, אנו נתחיל לחפש הלוואות לעסקים חדשים. כאן כמובן ניתקל בבעיה – שכן גופים רבים לא ששים להלוות מאות אלפי ואף מיליוני שקלים לעסק חדש אשר מן הסתם לא ברור מה טיבו.

כאן נכנסה המדינה לתמונה, בכדי לעודד את פתיחת העסקים הקטנים והקלה במתן ההלוואות, ומספקת בכל מיני רכים אופציה לקבלת מימון ראשוני לבעלי העסקים.

הלוואות לעסקים חדשים – מהם התנאים שהמדינה מציעה?

  • הגוף הלווה – מי שמעניק הלוואות לעסקים חדשים בחסות המדינה, היא הקרן לסיוע לעסקים בערבות המדינה. יש לציין ולדייק שזו לא הקרן שמעניקה הלוואות, אלא זו קרן שמעניקה את הערבות, כשההלוואה עצמה ניתנת דרך הבנק.
  • מדוע הבנק מסכים? – ההיגיון מאחורי הלוואות לעסקים חדשים בסיוע המדינה הוא פשוט למדי. ברגע שהמדינה היא הערבה, הבנק יודע שגם אם הסכום לא יוחזר אליו מהלווה שהקים עסק חדש, הרי שהמדינה תחזיר לו את הכסף, ולכן הסיכון מבחינת והוא נמוך יותר, והוא מוכן להעניק את ההלוואה.
  • מי בודק את העסק? – לא כל עסק שרוצה לקבל הלוואות לעסקים חדשים במימון המדינה יקבל זאת. יש לפנות לחברת תבור, הזכיינית של המדינה לטיפול בנושא. החברה בודקת את העסקים השונים – ומאשרת אותם או דוחה לפי התוכנית העסקים. נכון להיום, מעל ל50% מהעסקים מאושרים.

תנאי סף חשובים

יש לציין שכדי לקבל את ההלוואה עליכם להיות עם עבר פיננסי ללא רבב, וכן לספק אחוז מסוים של בטחונות – 10% עד 300 אלף ש"ח ו25% מעל לכך. יש להיות עם הון עצמי של לפחות 20% מגובה ההלוואה, וכן לדעת שהסכום המקסימלי הוא כ500 אלף ש"ח להלוואה.

הלוואות לעסקים חדשים

הלוואה לעסקים חדשים
הלוואה לעסקים חדשים

איך אפשר לקבל הלוואה לעסקים חדשים מהבנקים?

במידה ואם מעוניינים להקים עסק חדש לגמרי, אתם כמובן תרצו לקבל הלוואה מתאימה, שתאפשר לכם להשקיע בחוזה שכירות, רכישת ציוד מקצועי, שכירת כוח אדם מתאים, רכישת מלאי, וכיו"ב. מהין אפשר ליטול הלוואה לעסקים חדשים? כיום, אנשים רבים כמובן מבקשים ליטול את ההלוואה דרך הבנק. להלוואה מהבנק יש יתרונות משמעותיים – אפשר ליטול ממנו הלוואה לעסקים חדשים בסכומים גבוהים יחסית, הריביות הן יחסית נמוכות, ותקופת ההחזר יכולה להיות ארוכה. אולם, איך נעמוד בתנאים שהבנק מציב?

הלוואות לעסקים חדשים – הכל על הקשר עם הבנק

  • רכישת אמון מול הבנק – ראשית, מומלץ תמיד לקחת הלוואה לעסקים חדשים מהבנק שבו כבר יש לכם חשבון עו"ש, וככל שיש לכם מערכת יחסים טובה יותר עם הבנקים בסניף שלכם – כך ייטב. אם הבנק רואה שמסגרת העו"ש שלכם שומרת על יציבות חיובית לאורך שנים – הוא בהחלט יאות יותר לתת לכם את ההלוואה בתנאים נוחים יותר, ולכן יחסים קודמים הם תנאי קריטי.
  • תוכנית עסקית – בנקים לא מוכנים לתת הלוואה לעסקים חדשים מבלי שהם רואים תוכנית עסקית מפורטת. עד כמה? כמה שיותר. ככל שתציגו בפניכם יותר תחשיבים מדויקים – כולל ההוצאות השונות מחוזה השכירות ועד לקיסם הקטן בעסק – כך הדבר יראה טוב יותר. יש להציג גם תחשיב הכנסות שנעשה ע"י איש מקצוע. ככל שהנתונים מגובים יותר – כך קל יותר לקבל הלוואה.
  • בטחונות והון ראשוני – בכדי לקבל הלוואה לעסקים חדשים, יש כמובן להציג לבנק בחונות, ולרוב גם להציג הון ראשוני. במידה ויש לכם בטחונות מתאימים, ערבים, וכמובן גם הון ראשוני גבוה ככל האפשר, ביחס להלוואה כמובן – כך גוברים הסיכויים לקבלת ההלוואה.

ומה אם הבנק דוחה אותנו?

אם הבנק לא מוכן לתת לנו הלוואה מכל סיבה שהיא שהוא מוצא לנכון, לא צריך לוותר על החלום. יש גופים נוספים אשר מן הסתם וודאי ישמחו לתת לכם הלוואות, ויש אף לא מעט קרנות שפועלות בתחום.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:
הלוואה 60 אלף שקל

הלוואה 60 אלף שקל

כדי לקבל הלוואה בסכום של 60,000 שקלים, עליך לפנות לבנק או למוסד פיננסי ולהגיש בקשה. כל מוסד פיננסי עשוי להטיל תנאים שונים על ההלוואה, ולכן חשוב להתייעץ עם מומחה פיננסי לפני חתימת ההסכם כדי להבין בדיוק את התנאים וההשלכות של קבלת ההלוואה. מי מחפש וצריך הלוואה 60 אלף שקל? ישנם מספר סיטואציות בהן אדם עשוי

קרא עוד »

הלוואות למוגבלים בחשבון

מדוע הלוואות למוגבלים בחשבון נחשבות לכלי שימושי להגברת הגמישות הפיננסית שלנו המצב הפיננסי שלנו תלוי במספר עצום של גורמים ומשתנים. אם חושבים על כך ברצינות, כל התופעות והחוויות אשר אנו נתקלים בהם במהלך חיינו, עשויים להשפיע על מצבנו הכלכלי מקצה לקצה. הילד שלמדנו איתו בבית הספר עשוי להיות האדם אשר יקדם את העסק שלנו ושהקשר

קרא עוד »
הלוואה עד 25000

הלוואה עד 25000

הלוואה עד 25000 תנאים משתלמים כל אדם רוצה לחיות רמת חיים טובה, עם זאת זה לא צריך להיות יקר, אבל זה בהחלט מספק בהלוואה של עד 25000 שקל, המסוגל לשנות ולשנות את מראה הדימוי שלך, מבלי שיהיה לך כל ידע קודם. זו יכולה להיות השקעה לקנות את המכונית שהייתה בעבר בבעלות או רעיון מהתיכון, הלוואה

קרא עוד »

הלוואה דרך כרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת

הלוואה דרך כרטיס אשראי ללא תפיסת מסגרת כדאי להמשיך בחיים הרגילים לא משנה אם אתם: הורים, סטודנטים, אנשי עסקים, או אנשים שנמצאים בחו"ל שצריכים או עשויים להזדקק להלוואות נדרשות. ניתן לקשור הלוואות באלפי שקלים עם מיליוני שקלים, לבקש הלוואה, לקבל יכולת להחזיר כסף ולעמוד בצרכים שונים, בית ספר, מכונית או הקמת עסק. הלוואות עוזרות ללקוחות

קרא עוד »
הלוואה עכשיו של 10 אלף שח עד 15 שקים

הלוואה מיידית עד 15000

מהי הלוואה מיידית עד 15000? הלוואה מיידית עד 15000 הן מוצר לטווח קצר המאפשרים ללווים לקבל כסף במהירות. בנקים או מוסדות פיננסיים אחרים מספקים לעתים קרובות הלוואות אלו, שיכולות לשמש לתשלום חשבונות או הוצאות אחרות שייתכן שאין ללווים את תזרים המזומנים עבורן כיום. רוב הבנקים והגופים הפיננסיים מציעים הלוואות מיידיות ללווים, אם כי התהליך משתנה

קרא עוד »

הלוואה לסגירת הלוואות

הלוואה לסגירת הלוואות למה ואיך? הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חשפה לאחרונה כי נטל החוב של משקי הבית נמצא במסלול הולך וגובר וניתן לראות מגמה זו כבר שנים. לפיכך, ישראלים רבים פונים לבנקים ולסוכנויות אשראי חוץ בנקאיות בחיפוש אחר הלוואות כסיוע לאיחוד חובות כדי להקל על נטל משקי הבית. הלוואות מספקות למשקי בית פתרון יעיל ומציעות למשפחות

קרא עוד »
הלוואה על חשבון נכס קיים

הלוואה במזומן תוך שעה

הלוואה במזומן תוך שעה לכל מטרה, וכמעט בכל סכום כאשר מדובר בקבלת הלוואה לטווח קצר שניתן להשלים תוך פחות משעה, ניתן לקבל סכומים הנעים בין אלפי עד כמה מאות אלפי שקלים וליזמים שונים, שווי ההלוואות עשוי להשתנות ואף לעלות. . הם אינם מלווים בצורך בערבות וכמו כן, מטבע הדברים, כל מי שמשתמש בבנקים מסוגל לנצל

קרא עוד »

כרטיס אשראי ללא חשבון בנק

בשנים האחרונות אחת החברות החשובות ביותר בתחום האשראי והפיננסים הייתה כרטיסי אשראי ללא חשבונות בנק. כרטיס אשראי זה הוא כרטיס הניתן בשיתוף חברת כרטיסי אשראי בינלאומית מובילה, המאפשר טעינת הכרטיס במזומן או העברה ידנית לחשבון בנק וירטואלי שנפתח עבור בעל הכרטיס. אתה יכול להשתמש בכרטיס על בסיס רכישות מקוונות של מאות אלפי חברות ומיליוני חברות

קרא עוד »
ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים