הלוואות לעסקים חדשים

הלוואות לעסקים חדשים
הלוואות לעסקים חדשים

אנשים רבים מעוניינים בהקמה של עסק חדש לגמרי אשר בסופו של דבר יאפשר להם לצאת לדרך חדשה בחיים לא רק מבחינה כלכלית – אלא אף מבחינה נפשית. יחד עם זאת, בכדי שנוכל להקים עסק חדש הלכה למעשה בצורה טובה באמת, אנו זקוקים להון מספק, אשר על פי רוב אין בידינו. על כן, אנו נתחיל לחפש הלוואות לעסקים חדשים. כאן כמובן ניתקל בבעיה – שכן גופים רבים לא ששים להלוות מאות אלפי ואף מיליוני שקלים לעסק חדש אשר מן הסתם לא ברור מה טיבו.

כאן נכנסה המדינה לתמונה, בכדי לעודד את פתיחת העסקים הקטנים והקלה במתן ההלוואות, ומספקת בכל מיני רכים אופציה לקבלת מימון ראשוני לבעלי העסקים.

הלוואות לעסקים חדשים – מהם התנאים שהמדינה מציעה?

  • הגוף הלווה – מי שמעניק הלוואות לעסקים חדשים בחסות המדינה, היא הקרן לסיוע לעסקים בערבות המדינה. יש לציין ולדייק שזו לא הקרן שמעניקה הלוואות, אלא זו קרן שמעניקה את הערבות, כשההלוואה עצמה ניתנת דרך הבנק.
  • מדוע הבנק מסכים? – ההיגיון מאחורי הלוואות לעסקים חדשים בסיוע המדינה הוא פשוט למדי. ברגע שהמדינה היא הערבה, הבנק יודע שגם אם הסכום לא יוחזר אליו מהלווה שהקים עסק חדש, הרי שהמדינה תחזיר לו את הכסף, ולכן הסיכון מבחינת והוא נמוך יותר, והוא מוכן להעניק את ההלוואה.
  • מי בודק את העסק? – לא כל עסק שרוצה לקבל הלוואות לעסקים חדשים במימון המדינה יקבל זאת. יש לפנות לחברת תבור, הזכיינית של המדינה לטיפול בנושא. החברה בודקת את העסקים השונים – ומאשרת אותם או דוחה לפי התוכנית העסקים. נכון להיום, מעל ל50% מהעסקים מאושרים.

תנאי סף חשובים

יש לציין שכדי לקבל את ההלוואה עליכם להיות עם עבר פיננסי ללא רבב, וכן לספק אחוז מסוים של בטחונות – 10% עד 300 אלף ש"ח ו25% מעל לכך. יש להיות עם הון עצמי של לפחות 20% מגובה ההלוואה, וכן לדעת שהסכום המקסימלי הוא כ500 אלף ש"ח להלוואה.

הלוואות לעסקים חדשים

הלוואה לעסקים חדשים
הלוואה לעסקים חדשים

איך אפשר לקבל הלוואה לעסקים חדשים מהבנקים?

במידה ואם מעוניינים להקים עסק חדש לגמרי, אתם כמובן תרצו לקבל הלוואה מתאימה, שתאפשר לכם להשקיע בחוזה שכירות, רכישת ציוד מקצועי, שכירת כוח אדם מתאים, רכישת מלאי, וכיו"ב. מהין אפשר ליטול הלוואה לעסקים חדשים? כיום, אנשים רבים כמובן מבקשים ליטול את ההלוואה דרך הבנק. להלוואה מהבנק יש יתרונות משמעותיים – אפשר ליטול ממנו הלוואה לעסקים חדשים בסכומים גבוהים יחסית, הריביות הן יחסית נמוכות, ותקופת ההחזר יכולה להיות ארוכה. אולם, איך נעמוד בתנאים שהבנק מציב?

הלוואות לעסקים חדשים – הכל על הקשר עם הבנק

  • רכישת אמון מול הבנק – ראשית, מומלץ תמיד לקחת הלוואה לעסקים חדשים מהבנק שבו כבר יש לכם חשבון עו"ש, וככל שיש לכם מערכת יחסים טובה יותר עם הבנקים בסניף שלכם – כך ייטב. אם הבנק רואה שמסגרת העו"ש שלכם שומרת על יציבות חיובית לאורך שנים – הוא בהחלט יאות יותר לתת לכם את ההלוואה בתנאים נוחים יותר, ולכן יחסים קודמים הם תנאי קריטי.
  • תוכנית עסקית – בנקים לא מוכנים לתת הלוואה לעסקים חדשים מבלי שהם רואים תוכנית עסקית מפורטת. עד כמה? כמה שיותר. ככל שתציגו בפניכם יותר תחשיבים מדויקים – כולל ההוצאות השונות מחוזה השכירות ועד לקיסם הקטן בעסק – כך הדבר יראה טוב יותר. יש להציג גם תחשיב הכנסות שנעשה ע"י איש מקצוע. ככל שהנתונים מגובים יותר – כך קל יותר לקבל הלוואה.
  • בטחונות והון ראשוני – בכדי לקבל הלוואה לעסקים חדשים, יש כמובן להציג לבנק בחונות, ולרוב גם להציג הון ראשוני. במידה ויש לכם בטחונות מתאימים, ערבים, וכמובן גם הון ראשוני גבוה ככל האפשר, ביחס להלוואה כמובן – כך גוברים הסיכויים לקבלת ההלוואה.

ומה אם הבנק דוחה אותנו?

אם הבנק לא מוכן לתת לנו הלוואה מכל סיבה שהיא שהוא מוצא לנכון, לא צריך לוותר על החלום. יש גופים נוספים אשר מן הסתם וודאי ישמחו לתת לכם הלוואות, ויש אף לא מעט קרנות שפועלות בתחום.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

הלוואות לגיל השלישי

הלוואות לגיל השלישי: פתרון פיננסי לשלב הבוגר בחיים בעידן שבו הגיל השלישי הופך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, ובו הנפילה מהחברה אינה אופציה, תכנון פיננסי הופך לזיקוק מרכזי. חשיפה לסיטואציות פיננסיות משתנות ולצרכים הכספיים המשתנים באופן קבוע דורשים מגיל השלישי גמישות ויציבות כלפי עצמו. במסגרת זו, הלוואות לגיל השלישי עומדות ככלי פיננסי יעיל ומתאים, המאפשר

קרא עוד »
הלוואות למוגבלים ומעוקלים בלי נכס

הלוואת אונליין

כיצד להגיש בקשה הלוואת אונליין קבלת הלוואה באינטרנט יכולה להיות אופציה טובה עבורך. זה הרבה יותר קל מאשר להשיג אחד באופן אישי, ותהיה לך הרבה פחות ניירת מעורבת. ייתכן שתוכל למצוא מלווה שיאפשר לך להחזיר את ההלוואה שלך בתשלומים, וזה יתרון גדול. אישור מוקדם עם הלוואת אונליין יכולה להפחית את ציון האשראי שלך הסמכה מוקדמת

קרא עוד »

הלוואות לפנסיונרים

הלוואות לפנסיונרים: ניהול פיננסי מתוחכם בשלב הבוגרות הלוואות הופכות לכלי פיננסי משמעותי לפנסיונרים המעוניינים לשפר את איכות חייהם, להשקיע או לסייע בחידושים בשלב הבוגר של חייהם. במאמר זה, נבחן את יתרונותיהן וחסרונותיהן של הלוואות לפנסיונרים, ונסקול את האפשרויות לניהולן בצורה משתלמת ובטוחה. שלב הבוגר של חייהם, רבים מן הפנסיונרים מוצאים עצמם במצבים פיננסיים מאתגרים. הלוואות

קרא עוד »
הלוואה למסורבים בבנק

הלוואה בלי שאלות

הלוואה בלי שאלות בכלל הלוואה בלי שאלות ניתנות לפעמים אפילו לאנשים ללא חשבונות בנק מוגבלים. הלוואה זמינה הן בגופים בנקאיים והן מהגופים שאינם בנקאיים המציעים עד הלוואה 200 אלף שקל בהליך קל ומהיר. בעלי חשבונות בנק מוגבלים יכולים להגיש בקשה לקבלת הלוואה בלי שאלות הגבלות על חשבונות בנק מונעות סוגים שונים של פעולה ובו בזמן,

קרא עוד »
הלוואות לבעלי תיקים בהוצאה לפועל

הלוואות לבידיאי שלילי

הלוואות BDI הן הסוג הנפוץ ביותר של הלוואות. הם משמשים את הרוב המכריע של האנשים שאין להם היסטוריית אשראי כלשהי. הם נקראים לפעמים "חובות רעים" או "מלכודות חובות". הבעיה העיקרית בהלוואות BDI היא שהן משמשות לרוב אנשים שאינם זקוקים להן ויכולים בקלות להיפטר מהן ברגע שיוכלו להחזיר אותן. זה קורה בשתי דרכים: בשנים האחרונות, מספר

קרא עוד »

הלוואות ללא הכנסה

כיצד להתמודד עם תקופות פיננסיות ללא הכנסה קבועה ברגעים בהם ההכנסה היא לא קבועה או נמוכה, גישה להלוואה יכולה להיות מפתח להתמודדות יעילה עם צרכי הכספים היומיומיים והחירום. הלוואות ללא הכנסה קבועה הן כלי פיננסי חשוב, אך יש לשים לב למגבלות ולאופציות הקיימות. במאמר זה, נביא לכם טיפים והמלצות להתמודדות עם תקופות פיננסיות ללא הכנסה

קרא עוד »
תרומות לסגירת חובות

הלוואה בנקאית ללקוחות כל הבנקים

מה נותנת הלוואה בנקאית ללקוחות כל הבנקים? ישראלים נוטים ללוות כסף מבנקים הן בשל הרגל והן בשל תנאים נוחים המוצעים. בעת ההלוואה, פנה לבנק בו מנוהל חשבון העובר ושב שלך – כשהכל מתנהל כשורה שם, עם תשלומי משכורת קבועים המבוצעים כהמחאות שלא שולמו מבלי שיתעוררו בעיות, רוב הסיכויים שתזכו להלוואה אטרקטיבית עם תעריפים נמוכים ותנאים

קרא עוד »
הלוואות לבעלי תיקים בהוצאה לפועל

הלוואות למוגבלים ומעוקלים בלי נכס

הלוואות למוגבלים ומעוקלים בלי נכס המותאמים לצרכים שלכם בימים שבהם הכלכלה העולמית לא מצליחה לשגשג כמו פעם, יש כמות די קטנה של הפסדים בכל היבטי החברה, כולל עסקים ארגוניים ואנשים פרטיים שלא הצליחו לעמוד בהתחייבויותיהם הכספיות. יש מאמץ מצד הבנקים בבנקים הגדולים להציע שירותים לכל דורש, בין אם זה בתאגידים גדולים, עסקים פרטיים או לקוחות

קרא עוד »
ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים