הלוואה בריבית נמוכה

הלוואה בריבית נמוכה
הלוואה בריבית נמוכה

חשיבות הריביות של הלוואה בריבית נמוכה

חשוב להיות מודעים היכן ניתן להשיג ריבית נמוכה יותר. הבנקים הם האפשרות הראשונה והטובה ביותר. הם מוסד ענק ומפוקח שיספק בדרך כלל את שיעורי הריבית הנמוכים ביותר על הלוואות. אבל מה השלב הבא אחרי הבנק? מה קורה אחרי הבנק? למי פונים ראשון, ומי בא אחר כך ומהן הריביות הכי נוחות?

מה כדאי לבדוק אם אתם לא מצליחים לקבל הלוואה בריבית נמוכה?

ייתכן שבנק בראש הרשימה עשוי להציע לך תנאים טובים יותר מאשר מלווה למטה, אך לא ניתן להבטיח זאת ב-100%. אולם באופן כללי, סדר העדיפויות שפרטתי להלן חל על רוב המקרים. אם סרבו לך הלוואה, עליך לפנות למלווה הבא ברשימה זו.

בנקים

ברור לפני שאתם מתחילים בתהליך הכי חשוב שתבדקו עם הבנק שלכם. ארגון מרכזי עצום ורשמי שנמצא בפיקוח בנק ישראל והמדינה בכלל. בבנקים, יש סיכוי מאוד סביר שתקבל את הריביות הכי טובות שאפשר, מכל המלווים. אם תקבל סירוב מהבנק והם לא מעוניינים להעניק לך את ההלוואה? הצעד הבא:

חברות האשראי

לחברות האשראי יש ריבית שהיא שונה משאר החברות, הם אוהבים לקחת ריביות גבוהות מהרגיל ובכל זאת הן עדיין חברה גדולה, מרכזית, רשמית, מוכרת ומוכרת, שגם היא נתונה לפיקוח מסוים, גם אם לא. שפוי וקפדן כמו הבנקים. ומה אם תסרב גם מחברות האשראי? תמשיך הלאה…

הלוואה כנגד חסכונות או ביטוח שבו גם יש חסכונות

פנו לחברת הניהול ובדקו לגבי גובה ההלוואה והביטחונות שהם החיסכון שהביטוח צבר וכן כל תכנית חיסכון אחרת שיש לכם. זהו פתרון מצוין, מאחר ואתם עדיין מקבלים את ההלוואה מארגון מרכזי, רשמי וידוע ענק, אך מכיוון שההלוואות הללו מגובות בבטיחונות יציבים, ניתן לאשר אותן במהירות, ולרוב גם יותר מחברות כרטיסי האשראי. בתור הבנק. זה פתרון טוב למי שלא יכול לקבל.

הלוואה מול הפנסיה שלך או דרך קופת גמל

זהו אותו הליך כמו הלוואת חיסכון. צור קשר עם חברת הניהול כדי לדון בבחירות שלך ובשיעורי הריבית שהם מציעים. ריבית סבירה של זה יכולה להגיע עד 70% ממה שנמצא בתוך קופות הפנסיה או קופות הגמל שלך. החיסרון של הלוואה כנגד החסכונות, הפנסיה או החיסכון שלך הוא שתצטרך להחזיר את ההלוואה מדי חודש.

הלוואות משפחתיות

לבדוק אופציה עם בין משפחה לגבי עזרה כספית/הלוואה קצרה.

זהו שיעור הריבית הנמוך ביותר הקיים. הלוואות לא רשמיות לבני משפחה או חברים הן לרוב בריבית אפסית. הם עובדים לפי העיקרון של "קח כסף, החזר לי את הסכום המדויק בתשלומים חודשיים". מה גרם לי לבחור בו בעדיפות השישית, אפילו בידיעה שאין עניין? זה בגלל שזה קשה ולא כדאי לקחת כסף ממישהו שאתה מוקיר. גם אם התגברת על נושא הנעימות, זה עלול לעורר כל מיני מתחים במערכת היחסים שלך אתו אם תיפול בפיגור בהחזרים או אם הוא פתאום ידרוש כסף על הסף.

ההלוואה ממקום העבודה שלכם

הלוואות ממקום עבודה הן דבר שבשגרה ושכיחות במיוחד כאשר אתה מועסק בחברה הגדולה ביותר. הרבה מקומות עבודה מחפשים ליצור אמון וחברויות עם הצוות שלהם. הם גם רוצים ליצור בסיס חזק לעובדים שלהם וסביבה מרגיעה שתאפשר להם להיות פרודוקטיביים ומחויבים יותר.

בדרך כלל מדובר בהלוואות קלות מאוד, מאושרות בקלות ובמהירות. אתה לא צריך להחזיר אותם כל חודש. הסכום החודשי נלקח מההכנסה החודשית שלך. אין בעיה של אם עמדתם בהחזרים או לא הצלחתם לעמוד בהחזרים מכיוון שסכום ההלוואה נלקח ישירות מהמשכורת שלכם במקום לשלם את ההלוואה, אתם פשוט מרוויחים פחות. הבעיה מתעוררת רק כאשר אתה מתפטר או מפוטר. ברגע שתבין שאינך עובד יותר במקום עבודה שנתן לך הלוואה, תידרש להחזיר אותה במלואה במועד הפסקת העבודה, או לעבור לתשלום כל חודש.

הלוואות חברתיות

תחום חדש שהושק בשנים האחרונות – הלוואות בין אנשים גם הלווה וגם המלווים לא מכירים זה את זה ולכל אחד אין מושג מי זה השני. המתווך הוא אינטרנט, פורטל או מתווך שהוא זה שמפעיל מערכת זו. אתר המתווך מבטיח למלווים שירצו שאני מקבל את כספם בכל המקרים, ואפעיל נגדך פעולות גבייה במקרה הצורך כדרך להשגת עמלות לתמיכה בגישור בין המלווים לבינך. כל מי שמרוויח הכנסה קבועה יכול להפוך למלווה ברשת ההלוואות החברתיות.

הלוואות חוץ בנקאיות

חברות שמספקות הלוואות חוץ בנקאיות הן אלו שהן האחרונות לפנות אליהן. הם כמעט תמיד יסכימו ולא ידחו אותך. עם זאת, הם ייקחו ממך ריביות גבוהות ולא ריביות נמוכות.

ביצוע סקר שוק

סקרי שוק הם כאשר אתה מקבל הצעות מחיר מכמה ספקים עבור אותו פריט או שירות כדי לקבוע מי הכי משתלם.

אם מחיר המוצר או השירות נתון למו"מ ומשא ומתן סקרי שוק הם הצעד הראשון המומלץ בכל משא ומתן שמתקיים, כדי לגרום למשא ומתן לעבוד לטובתכם. סקר שוק אומר שצריך לפנות לכמה גורמים כדי לקבל הצעה שהיא מסוג דומה ומסוגים שונים.

אם אתם מסורבים בבנקים הרגילים ולא יכולים לקחת הלוואה מבנק, התקשרו ל-3 בנקים ובקשו הצעות. אפשר גם לבחון את אותן הלוואות מול בנקים אחרים וגורמים אחרים כדי לקבוע אם יש לך עלויות בלתי צפויות או שיש לך את היכולת לקחת הלוואה בעלות נמוכה יותר מהבנק.

במיוחד בסוגיה כמו הלוואות, שבה הריביות והעלויות עבור סוג זה של מוצרים גמישות ומשתנות, ונתונות לשינויים על בסיס משא ומתן ונתוני לווים וגורמים נוספים, חיוני להצטייד באפשרויות מחיר מגוונות לאחר ביצוע מחקר שוק יסודי לפני שמתחילים להתמקח. סביר יותר שהם יקשיבו אם יש לך הצעות נמוכות יותר והם יקבלו את ההצעה.

קבלת הצעת מחיר עבור הלוואה בריבית נמוכה ממספר מקורות

משא ומתן הוא פעולת המיקוח, שבה אתה עושה מניפולציות כדי לשכנע את המלווה להציע לך שיעורי ריבית טובים עוד יותר.

תוכל לקבל הצעות נמוכות יותר במקרה שאתה מוקף באנשים הנכונים. אתה יכול להתייעץ עם חברים ומכרים שקיבלו עסקאות טובות יותר. הביטחונות, הערבים וההמתנה לקרנות ירושה ובני משפחה עם קשרים מבוססים שמוכנים לערוב להלוואה יכולים לסייע לכם בניהול המשא ומתן.

שיטה זו היא שיטה ידועה לגרום לכל גורם להסכים לשלם את עלות הרווח המינימלית והגבוהה ביותר. זה די פשוט ויעיל.

שיטת משא ומתן זו כוללת פנייה למספר גורמים בו זמנית וקבלת הצעות.

אתה בוחר את המחיר הנמוך ביותר מבין שלוש אפשרויות שיש לך ואז מציג אותו לשני המלווים שהציעו הצעות פחות מושכות. אם אתה מצליח לקבל הצעה גבוהה יותר או פחות יקרה עכשיו זה הזמן להציג את ההצעה האחרונה שלך לשני המלווים שנגדם בדקתם את נתוני השוק בהתחלה. אפשר להמשיך כך עד שתמצא הצעה טובה יותר.

מילים אחרונות על הלוואה בריבית נמוכה

ניתן לשנות את עלות ההלוואה כך שתוזיל את הריבית. ולקחת הלוואה בריבית נמוכה וזו משימה הרבה יותר קלה ממה שהייתה בעבר. אתה יכול לבקש הלוואה ממקור אחר מאשר בנק אם הם מסרבים. ישנן ריביות ידועות לכל המקורות.

חשוב מאוד לערוך סקר שוק ומשא ומתן על מנת להוזיל את הריבית גם במעט.

אם אתה יכול לכלול בטחונות או ערבים בהלוואה אתה יכול לבקש הפחתה בריבית. זאת בשל העובדה שהמלווה פחות מסוכן.

כמו כן, אתה יכול לחפש רישומי BDI שלא מייקרים את ההצעות. אם יש לך רישום BDI שלילי, עליך להסיר אותו ולהגיש בקשה שוב לקבלת הלוואה.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:
הלוואה דחופה מהיום להיום

הלוואה דחופה מהיום להיום

האם אתם זקוקים להלוואה דחופה מהיום להיום? האם אתה זקוק לקבל הלוואה דחופה מהיום להיום? האם חרגת ממסגרת האשראי החודשית שלך בבנק שלך? כעת אתה נלחץ ממנו להישאר בגבולות? במקרה כזה, ההלוואות המיידיות שלנו פועלות מהיום ועד היום ללא צורך לעמוד בתור בבנק; אין צורך בערבויות או בטחונות מכיוון שהכספים יופקדו ישירות לחשבונות הבנק שלך

קרא עוד »
הלוואה עד 25000

הלוואות בצ'קים ללא מסמכים

יש לא מעט הלוואות חוץ בנקאיות ואחד האופציות המעניינות היא הלוואות בצ'קים ללא מסמכים. יש משהו שצריך לדעת לפני קבלת ההלוואה כזו ועל התוצאות הטובות ביותר, יהיה זה נבון לבחור במקום זאת במוסדות פיננסיים מוסמכים במסגרת הסכמי הלוואות חוקיים ולהשתמש בהלוואות בצ'קים מהם במקום זאת – מכיוון שניתן להעריך בקלות קריטריונים לזכאות עם עסקים כאלה

קרא עוד »
כרטיס אשראי חוץ בנקאי מומלץ

הלוואות למוגבלים ללא נכס

הלוואות למוגבלים ללא נכס הן הלוואות שמספקות ללקוחות עם מגבלות פיננסיות אפשרות לקבל הלוואה מבנק או סוכנות פיננסית מבלי להציג נכס משמעותי כפייהביקושי לקוחות המעוניינים לקבל הלוואה ולא נושאים נכסים יכולים לקבל הלוואה לכל מטרה, כולל קריאדיט עם כלים מקוריים, מענקים, מסייעים ואוצר מדינתי. ההלוואות ללא נכס ניתנות בתנאים שונים, תוך התחשבות ביכולת הפיננסית של

קרא עוד »

הלוואות לנכים

אילו הלוואות לנכים ניתן למצוא כיום? אם אתם עצמכם או קרוביכם סובלים מנכות, וזו הוכרה על-ידי המוסד לביטוח לאומי או משרד הביטחון, חשוב מאד לדעת, שאתם גם זכאים לדרוש הלוואות לנכים. יש לציין כי ככלל, נכים יכולים לדרוש כמובן הלוואות רגילות כמו כל אזרח במדינה. אולם, הייחוד של הלוואות לנכים הוא לרוב בכך שהן ניתנות

קרא עוד »

הלוואה מהירה ללא מסמכים

אם אתם זקוקים להלוואה מהירה ללא מסמכים הגעתם למקום הנכון. אתר ZIX מציע לכם מגוון הלוואות אטרקטיביות לכל מטרה וכל הלוואות מסוגים שונים: הלוואות חוץ בנקאיות, הלוואות לעסקים, הלוואות מידיות, הלוואות למוגבלים בחשבון ועוד. הלוואות מהירות ללא צורך בהגשת מסמכים יהיו לרוב הלוואות קטנות עד 20 אלף שקלים ואצל חברות אשראי או מימון מסוימות עד

קרא עוד »
הלוואה 250 אלף שקל

הלוואה 250 אלף שקל

הלוואה בכל סכום עד 250 אלף שקל האם אתה מחזיר כרטיס אשראי או מכסה גירעונות, משפץ בית, מממן את העלויות של חתונת ילדים או סתם צריך כסף עבור כל דבר אחר? במקרים כאלה הלוואה עד 250 אלף. יכולים להציע הקלה ושקט נפשי תוך קבלת גישה לכספים שאתה מחפש – בנקים כמו גם חברות חוץ בנקאיות

קרא עוד »

הלוואות לשכירים

כל מה שצריך לדעת על הלוואות לשכירים שכירים רבים מתעניינים בהלוואה בתור פתרון מימון למטרות שונות. הלוואה היא מכשיר פיננסי חיוני המונע צבירת חובות והוצאות מיותרות. יש הלוואות המותאמות לצרכי שכירים מבחינת גובה הכנסה, פריסת תשלומים והסדרי ריבית. הלוואות אלו מאפשרות לשכירים לשמור על רמת חיים גבוהה גם ללא תלות במצב חשבון הבנק. ההלוואות המיועדות

קרא עוד »

הלוואה לסגירת חובות

מחפשים הלוואה לסגירת חובות? הגעתם למקום הנכון חובות שהצטברו בגלל אוברדרפט, עסק שלא הצליח להתרומם, השקעה כלכלית לא מושכלת או לחילופין לימודים, יכולים בהחלט להעיב על החיים שלכם ואף לגרום לנזק נפשי וגופני בטווח הארוך. הרבה פעמים חובות כבדים הופכים למעין מצב של מלכוד, החוב הולך וגדל עם הזמן, אך ההכנסה נשארת קבועה ולא מספיקה לכסות

קרא עוד »
ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים