הלוואות למוגבלים שוק שחור

הלוואות למוגבלים שוק שחור
הלוואות למוגבלים שוק שחור

מוגבלים בבנק הם לרוב עם בעיות כלכליות רבות. זאת בשל העובדה שלאנשים עם מוגבלות אין גישה לאשראי והלוואות.

מחקר שנערך לאחרונה הראה כי מספר האנשים עם מוגבלות גדל ב-20%. המשמעות היא שיש יותר אנשים עם מוגבלות מבעבר. רבים מהם אינם מסוגלים לקבל הלוואות, ואלו שעדיין יכולים להתקשה להחזיר את ההלוואות שלהם.

מי צריך הלוואות למוגבלים שוק שחור?

אם אתם מוגבלים בבנק, ייתכן שלא תוכל להרשות לעצמך בית. זו בעיה שאנשים רבים מתמודדים איתה במדינה שלנו. הרבה אנשים נאלצים לחיות עם נטל התשלום עבור נכותם, מה שעלול להוביל למצוקה כלכלית.

שוק ההלוואות לנכים גדל במהירות רבה מאוד בשנים האחרונות אחרי מגפת הקורונה.

שווי שוק ההלוואות למוגבלים שוק שחור מוערך ב-20 טריליון דולר. צפוי שמספר האנשים עם מוגבלות יגיע ל-100 מיליון עד 2020, ומספר זה יגדל למיליארד עד 2050.

הלוואות למוגבלים שוק שחור פורחת מאוד בשנים האחרונות. זה הפך לעסק רווחי עבור אנשים עם מוגבלויות. הביקוש להלוואות מהשוק השחור עולה בשנים האחרונות. אנשים שאינם יכולים להרשות לעצמם להחזיר את חובותיהם נאלצים למכור את נכסיהם וללוות כסף מכרישי הלוואות, שלעתים קרובות מתבררים כלא חוקיים.

איך מקבלים הלוואות למוגבלים שוק שחור?

הבנקים נותנים הלוואות לאנשים שאינם מסוגלים לפרוע את חובותיהם. זו בעיה גדולה מאוד בעולם כיום והיא מחמירה כל הזמן.

מה אתה עושה אם אתה צריך להיכנס לחובות? התשובה תלויה בנסיבות שלך, אבל בסופו של דבר רוב האנשים לוקחים איזושהי הלוואה מבנק או ממוסד פיננסי. גם אם הם מסוגלים להחזיר אותו, הם עדיין צריכים להתמודד עם ההשלכות של החלטה זו בהמשך.

הרבה אנשים שלוקחים הלוואות אלו לא יודעים מה הם עושים כשזה מגיע אליהם. בסופו של דבר הם לוקחים יותר ממה שהם יכולים להרשות לעצמם ובסופו של דבר משלמים ריביות גבוהות עבור ההלוואות שלהם, כמו גם עמלות אחרות עבור דברים כמו איחור בתשלומים ועמלות איחור.

הבנקים לפעמים אפילו לא יודעים על בעיות מהסוג הזה כי יש כל כך הרבה אנשים שמוציאים אותן מבלי לדעת עליהן או

למוגבלים בבנק בדרך כלל יש הרבה בעיות כלכליות. הם לא יכולים להרשות לעצמם לשלם את החשבונות שלהם והם צריכים כסף כדי לחיות. זהו תחום שבו יש הרבה הזדמנויות עבור המלווים בשוק השחור. מוגבלים יכולים ללוות כסף מהמלווים הללו מבלי לעבור דרך הבנקים או כל מוסד רשמי אחר.

יתרונות של הלוואות למוגבלים שוק שחור?

ההערכה היא שיש כ-40 מיליון הלוואות למוגבלים שוק שחור בעולם. לעתים קרובות אין להם גישה להלוואות, כרטיסי אשראי או שירותים פיננסיים אחרים.

הסיבה העיקרית לכך היא שבנקים ומוסדות פיננסיים אינם רוצים להלוות להם עקב סיכון גבוה למחדלים והיסטוריית אשראי גרועה.

על מנת לפתור בעיה זו, חלק מהמדינות החלו ליצור שוק שחור שבו אנשים עם מוגבלות יכולים לקבל הלוואות בריבית נמוכה (בדרך כלל בסביבות 3%) מלווים פרטיים שלא אכפת להם מהיסטוריית האשראי שלהם או מחוסר הניסיון שלהם.

בעולם הפיננסים קיים שוק שחור להלוואות. זה לא נדיר שאנשים לווים כסף מחברים וקרובי משפחה כדי להשלים את הכנסתם. הסיבה היא שהם לא יכולים לקבל הלוואות בנקאיות רגילות, או לא מסוגלים לעמוד בהן.

חסרונות של הלוואות למוגבלים שוק שחור

נושא הלוואות למוגבלים שוק שחור הוא נושא קוצני כבר תקופה ארוכה. הבנקים נרתעו מלספק אותם בגלל הריביות הגבוהות והעובדה שהם אינם מכוסים במסגרת חוקית כלשהי.

המבוא ייתן סקירה קצרה של בעיה זו, כיצד היא נפתרה וכיצד ניתן לפתור אותה בעתיד.

הלוואות בשוק השחור אינן חדשות. הם קיימים עוד מימי קדם. אבל הם נתפסו זה מכבר כמכשול בפני ניידות חברתית ופיתוח כלכלי במדינות מתפתחות כמו אפריקה, אסיה ואמריקה הלטינית. הם ידועים גם בתור הלוואות לא פורמליות או שווקי אשראי לא רשמיים, שבהם אנשים יכולים לקבל כסף מבלי להתמודד עם מוסדות פיננסיים רשמיים כמו בנקים או חברות שירותים פיננסיים (FSCs). עם זאת, ישנן עדויות הולכות וגדלות המצביעות על כך שהלוואות אלו עלולות להזיק לאנשים עם מוגבלויות ומחלות נפש: במקרים רבים, הן מובילות לחובות שלא ניתן לפרוע גם כאשר אין לאנשים מקור הכנסה אחר.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

גמ"ח הלוואות תל אביב

גמ"ח הלוואות תל אביב – ארגוני גמ"ח (גמילות חסדים) ארגוני גמ"ח או השמם המקורי – גמילות חסדי – אם חשבתם שרק הבנקים מספקים הלוואות ללא ריבית, טעיתם. כיום ניתן לפנות גם לארגוני GMA, ומקובל להאמין שארגונים אלה קיימים רק בציבור החרדי, אך ארגונים אלה מוכנים להעניק לא רק הלוואות ציבוריות חרדיות מהסוג הנ"ל, אלא גם

קרא עוד »

הלוואות לעסק חדש

איזה סוגי הלוואות לעסק חדש אם אתם רוצים לפתוח עסק חדש אתם תהיו חייבים לקבל הלוואה. אולי אם חסכתם סכום עתק בזמן שהייתם שכירים או שקיבלתם ירושה גדול, לא באמת תצטרכו הלוואה אך אלו מקרים נדירים במיוחד. ממי אפשר לקבל הלוואות לעסק חדש ומה מומלץ? זה הזמן לחשוף את כל האפשרויות. המימון הגדול עוד ללא

קרא עוד »

הלוואה מיידית עד הבית

כסף מסובב את העולם והוא קובע את אורח החיים שלנו, רמת החיים שלנו ולצערנו גם אם יהיה לנו מה לאכול. כמובן שיש דברים גדולים מכסף כמו דת, אמונה, בריאות וכד' – אולם ללא כסף קשה עד בלתי אפשרי להתקיים. לעתים נקלע למצב שההוצאות גוברות על ההכנסות שלנו או שנצטרך סכום כסף מסוים לצורך מהיר: לימודים,

קרא עוד »
הלוואה דחופה מהיום להיום

הלוואה דחופה מהיום להיום

האם אתם זקוקים להלוואה דחופה מהיום להיום? האם אתה זקוק לקבל הלוואה דחופה מהיום להיום? האם חרגת ממסגרת האשראי החודשית שלך בבנק שלך? כעת אתה נלחץ ממנו להישאר בגבולות? במקרה כזה, ההלוואות המיידיות שלנו פועלות מהיום ועד היום ללא צורך לעמוד בתור בבנק; אין צורך בערבויות או בטחונות מכיוון שהכספים יופקדו ישירות לחשבונות הבנק שלך

קרא עוד »

הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות

הצורך בהלוואה יכול לתפוס אותנו באינספור מקרים במהלך החיים שלנו. לעתים נצטרך הלוואה לצרכי לימודים, לעתים לתיקון או רכישת רכב חדש, הלוואה לרכישת דירה למגורים/השקעה, הלוואה לטיסה לחו"ל ועוד אינספור מקרים אחרים. המקור הראשון שנפנה אליו בדרך כלל יהיה הבנק אולם במקרים רבים אחרים ייתכן ונצטרך לפנות לחברה חוץ בנקאית לקבל ההלוואה. מה קורה במידה

קרא עוד »
כרטיס אשראי עסקי חוץ בנקאי

משיכת מזומן כרטיס אשראי חוץ בנקאי

מידע על משיכת מזומן כרטיס אשראי חוץ בנקאי מקדמות במזומן הן אופציה פופולרית בעולם כרטיסי האשראי, ומציעה למחזיקי הכרטיס גישה לכסף במהירות. אבל לפני שאתה מושך מזומן מחשבון כרטיס האשראי שלך, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. עמלות מקדמה במזומן וחיובי ריבית יכולים להצטבר במהירות, מה שהופך אותם לדרך יקרה להשגת כספים. לפני שתחליט להוציא

קרא עוד »
תרומות לסגירת חובות

תרומות לסגירת חובות

עזרה וסיוע כלכלי לסגירת חובות כיום, יותר מ- 50 אחוז מהבתים בישראל חיים כיום באובר דראפט. שיעורי הריבית במשק לא יפסיקו לעלות השנה ושיעור האינפלציה מגיע לגבהים חדשים. בעקבות הודעת הבנק המודיעה שהם נמצאים בתחתית הבאר לפני הגשת פשיטת רגל יש תקופה בה הבנקים מבצעים את הטעויות היקרות ביותר. אם אתה נמצא בחובות, חיוני לצאת

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים