הלוואה מותנית

הלוואה מותנית
הלוואה מותנית

מהי הלוואה מותנית ולמי היא מיועדת?

הלוואה מותנית היא הלוואה ייחודית, אשר ניתנת מטעם משרד החינוך, באמצעות בנק דיסקונט, והינה מיועדת לתלמידים במקצוע ההוראה, אשר מתעתדים גם לעסוק במקצוע בעתיד. שמה של ההלוואה ניתן לה, מאחר שאם למעשה עומדים בתנאים שלה, היא איננה ניתנת כהלוואה, אלא כמענק – ולכן אין צורך להחזיר אותה. רק אם לא עומדים בתנאי שלה, היא הופכת להיות הלוואה לכל דבר, ויהיה צורך להחזיר את הסכום בהמשך. הרעיון הוא כמובן לעודד תלמידי הוראה ליטול הלוואה מותנית, ולעמוד בכל התנאים כשהמרכזיים שבהם הוא סיום הלימודים, ועיסוק במקצוע ההוראה.

מידע נוסף על ההלוואה המותנית

  • מי זכאי לקבל הלוואה מותנית? – זכאים האנשים הבאים: אנשים אשר לומדים לתואר ראשון אקדמי בתחום ההוראה, אנשים שלומדים הוראה מסגרת שאיננה אקדמית (ואז ההלוואה היא רק על השנתיים הראשונות של הלימודים), ואנשים אשר מבצעים הסבה אקדמית להוראה (ואז ההלוואה היא עבור שנת לימודים אחת).
  • מה עושים עם הלוואה מותנית? – יש לציין כי הסכום שהתלמיד נוטל באמצעות הלוואה מותנית, עובר ישירות למוסד הלימודי. כלומר, התפקיד של ההלוואה הוא אחד ויחיד – לממן את שכר הלימוד, כאשר גובה ההלוואה יכול להשתנות ותלוי בסטטוס התלמיד ובתוכנית ההכשרה שבה הוא חבר. אין אם כן יכולת להשתמש בכספי ההלוואה למטרות אחרות שאינן מימון הלימודים.
  • חריגים לתנאים – לא כל מי שלומד את מקצוע ההוראה יכול ליטול הלוואה מותנית. לעתים הדבר נובע מהטבות אחרות שיש במסלול שלו – כמו מורים בתחום היהדות להם יש הטבות אחרות ללימודים, ולכן אינם זכאים להטבה הנ"ל. גם מורים בפועל שלומדים הוראה לא יכולים לקבל את ההטבה, ויש רשימה נוספת שקיימת באתר משרד החינוך.

מה הלוואה מותנית מאפשרת?

חשוב מאד לציין שלמרות הסייגים השונים, הרי שרוב האנשים שנוטלים הלוואה מותנית, מצליחים בהחלט לקבל אותה כמענק מלא, והדבר מסייע להם מאד לקבל הכשרה כמורים מן המניין ולעסוק במקצוע ההוראה. על כן, כדאי בכל מקרה לפנות לחברות שעוסקות בתחום, ולברר האם גם אתם עומדים בתנאים הנדרשים.

אנחנו בחברת ZIX מספקים הלוואות בתחומים הבאים:

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:
גמ"ח הלוואות חרדי

גמ"ח הלוואות חרדי

גמ"ח הלוואות חרדי – ארגוני גמ"ח (גמילות חסדים) ארגוני גמ"ח או השמם המקורי – גמילות חסדי – אם חשבתם שרק הבנקים מספקים הלוואות ללא ריבית, טעיתם. כיום ניתן לפנות גם לארגוני גמ"ח, ומקובל להאמין שארגונים אלה קיימים רק בציבור החרדי, אך ארגונים אלה מוכנים להעניק לא רק הלוואות ציבוריות חרדיות מהסוג הנ"ל, אלא גם לחילונים

קרא עוד »
הלוואה מחוץ למסגרת

הלוואה מחוץ למסגרת

מבחינת לקיחת הלוואות יש שתי אופציות עיקריות שניתן לקחת: הלוואת בנק או הלוואה ללא בנק. לעומת הלוואות בנקאיות שהן האלטרנטיבה המסורתית, הלוואות שאינן בנקאיות מתבצעות עוד ועוד, עבור אלה שאינם מסוגלים להשיג הלוואה מבנקים. סוג אחד של הלוואה שאינה בנקאית הוא הלוואה שאינה נמצאת במסגרת. במאמר זה נחקור מה מחוץ למסגרת ומה היתרון של הלוואה

קרא עוד »
הלוואות לבעלי תיקים בהוצאה לפועל

הלוואות לבעלי תיקים בהוצאה לפועל

ההלוואות לבעלי תיקים בהוצאה לפועל הן כלי מימון נפוץ שמסייע לאנשים ולעסקים להתמודד עם הוצאות מיידיות או להשקעה. כדי לקבל הלוואה כזו, עליך להגיש בקשה לבנק או למוסד אשר מעניק הלוואות. המוסד יעריך את סיכויי השוטפים להחזרת ההלוואה על פי היכרותם עם ההוצאות הנוכחיות והכנסות המשתמש, ועל פי פרמטרים נוספים כמו ניתוח אשראי והיסטוריה פיננסית.

קרא עוד »

הלוואות לגיל השלישי

הלוואות לגיל השלישי: פתרון פיננסי לשלב הבוגר בחיים בעידן שבו הגיל השלישי הופך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, ובו הנפילה מהחברה אינה אופציה, תכנון פיננסי הופך לזיקוק מרכזי. חשיפה לסיטואציות פיננסיות משתנות ולצרכים הכספיים המשתנים באופן קבוע דורשים מגיל השלישי גמישות ויציבות כלפי עצמו. במסגרת זו, הלוואות לגיל השלישי עומדות ככלי פיננסי יעיל ומתאים, המאפשר

קרא עוד »

הלוואות דחופות למוגבלים בבנק

הלוואות דחופות למוגבלים בבנק בתנאים נוחים במגוון מסלולים הלוואות דחופות למוגבלים בבנק – כאשר החשבון שלכם בבנק מוגבל גורם למספר גדול של בעיות פיננסיות. הבעיה הגדולה ביותר והמהותית ביותר היא גרימה לפגיעה בכל הקשור לניהול תזרימי המוזמנים שלכם. זה לא משנה אם זה מדובר על משפחה, משק בית, אדם פרטי, בעלי עסקים, עצמאי, אירגון, חברה בע"מ,

קרא עוד »
הלוואות עד 300 אלף

הלוואות עד 300 אלף

הלוואות עד 300,000 ש"ח: המקור למימון פיננסי גמיש ונגיש הלוואות הן כלי פיננסי מרכזי המאפשר לאנשים ולעסקים לקבל מימון לצורך פעילותם הפיננסית. הלוואות עד 300,000 ש"ח מהוות אחת מהאפשרויות הנפוצות ביותר למימון צרכים אישיים או עסקיים, והן זמינות ממגוון רחב של מקורות, כולל בנקים, חברות פיננסיות, ופלטפורמות מימון מקוונות. יתרונות של הלוואות עד 300 אלף:

קרא עוד »
הלוואות בצקים ללא ערבים

הלוואות בצקים ללא ערבים

הלוואות בצקים ללא ערבים – האם זה אפשרי? מהן הלוואות הבצק לערבים ללא ערבים מדוע משתמשים בהן? למי הם בעד? מה הקריטריונים שלך? להלן סדר קצר: הלוואות בצקים ללא ערבים הלוואה מיידית ללא ביטחון או ערבות. זה נועד לעזור לאנשים עם צורך בהלוואה מהירה, גם אם הסכום הדרוש עשוי להיות גבוה. לקבלת הלוואות בצק, תצטרך

קרא עוד »

הלוואות לעסקים מסורבי בנקים

כשהבנקים סוגרים לך את הדלת ולא נותנים לכם הלוואה, אנחנו פותחים לך שער להצלחה. בין אם זה בגלל ציון חשבון נמוך, היסטוריית קרדיט לא טובה, או פשוט עסק שצומח מהר יותר ממה שהבנקים יכולים להפיק, אנחנו כאן כדי לעזור לך להתקדם. אז מה אנחנו מציעים? פתרונות מותאמים אישית, מתוך הבנה של צרכי העסק שלך. אנו

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים