הלוואות לעסקים חדשים

הלוואות לעסקים חדשים
הלוואות לעסקים חדשים

אנשים רבים מעוניינים בהקמה של עסק חדש לגמרי אשר בסופו של דבר יאפשר להם לצאת לדרך חדשה בחיים לא רק מבחינה כלכלית – אלא אף מבחינה נפשית. יחד עם זאת, בכדי שנוכל להקים עסק חדש הלכה למעשה בצורה טובה באמת, אנו זקוקים להון מספק, אשר על פי רוב אין בידינו. על כן, אנו נתחיל לחפש הלוואות לעסקים חדשים. כאן כמובן ניתקל בבעיה – שכן גופים רבים לא ששים להלוות מאות אלפי ואף מיליוני שקלים לעסק חדש אשר מן הסתם לא ברור מה טיבו.

כאן נכנסה המדינה לתמונה, בכדי לעודד את פתיחת העסקים הקטנים והקלה במתן ההלוואות, ומספקת בכל מיני רכים אופציה לקבלת מימון ראשוני לבעלי העסקים.

הלוואות לעסקים חדשים – מהם התנאים שהמדינה מציעה?

  • הגוף הלווה – מי שמעניק הלוואות לעסקים חדשים בחסות המדינה, היא הקרן לסיוע לעסקים בערבות המדינה. יש לציין ולדייק שזו לא הקרן שמעניקה הלוואות, אלא זו קרן שמעניקה את הערבות, כשההלוואה עצמה ניתנת דרך הבנק.
  • מדוע הבנק מסכים? – ההיגיון מאחורי הלוואות לעסקים חדשים בסיוע המדינה הוא פשוט למדי. ברגע שהמדינה היא הערבה, הבנק יודע שגם אם הסכום לא יוחזר אליו מהלווה שהקים עסק חדש, הרי שהמדינה תחזיר לו את הכסף, ולכן הסיכון מבחינת והוא נמוך יותר, והוא מוכן להעניק את ההלוואה.
  • מי בודק את העסק? – לא כל עסק שרוצה לקבל הלוואות לעסקים חדשים במימון המדינה יקבל זאת. יש לפנות לחברת תבור, הזכיינית של המדינה לטיפול בנושא. החברה בודקת את העסקים השונים – ומאשרת אותם או דוחה לפי התוכנית העסקים. נכון להיום, מעל ל50% מהעסקים מאושרים.

תנאי סף חשובים

יש לציין שכדי לקבל את ההלוואה עליכם להיות עם עבר פיננסי ללא רבב, וכן לספק אחוז מסוים של בטחונות – 10% עד 300 אלף ש"ח ו25% מעל לכך. יש להיות עם הון עצמי של לפחות 20% מגובה ההלוואה, וכן לדעת שהסכום המקסימלי הוא כ500 אלף ש"ח להלוואה.

הלוואות לעסקים חדשים

הלוואה לעסקים חדשים
הלוואה לעסקים חדשים

איך אפשר לקבל הלוואה לעסקים חדשים מהבנקים?

במידה ואם מעוניינים להקים עסק חדש לגמרי, אתם כמובן תרצו לקבל הלוואה מתאימה, שתאפשר לכם להשקיע בחוזה שכירות, רכישת ציוד מקצועי, שכירת כוח אדם מתאים, רכישת מלאי, וכיו"ב. מהין אפשר ליטול הלוואה לעסקים חדשים? כיום, אנשים רבים כמובן מבקשים ליטול את ההלוואה דרך הבנק. להלוואה מהבנק יש יתרונות משמעותיים – אפשר ליטול ממנו הלוואה לעסקים חדשים בסכומים גבוהים יחסית, הריביות הן יחסית נמוכות, ותקופת ההחזר יכולה להיות ארוכה. אולם, איך נעמוד בתנאים שהבנק מציב?

הלוואות לעסקים חדשים – הכל על הקשר עם הבנק

  • רכישת אמון מול הבנק – ראשית, מומלץ תמיד לקחת הלוואה לעסקים חדשים מהבנק שבו כבר יש לכם חשבון עו"ש, וככל שיש לכם מערכת יחסים טובה יותר עם הבנקים בסניף שלכם – כך ייטב. אם הבנק רואה שמסגרת העו"ש שלכם שומרת על יציבות חיובית לאורך שנים – הוא בהחלט יאות יותר לתת לכם את ההלוואה בתנאים נוחים יותר, ולכן יחסים קודמים הם תנאי קריטי.
  • תוכנית עסקית – בנקים לא מוכנים לתת הלוואה לעסקים חדשים מבלי שהם רואים תוכנית עסקית מפורטת. עד כמה? כמה שיותר. ככל שתציגו בפניכם יותר תחשיבים מדויקים – כולל ההוצאות השונות מחוזה השכירות ועד לקיסם הקטן בעסק – כך הדבר יראה טוב יותר. יש להציג גם תחשיב הכנסות שנעשה ע"י איש מקצוע. ככל שהנתונים מגובים יותר – כך קל יותר לקבל הלוואה.
  • בטחונות והון ראשוני – בכדי לקבל הלוואה לעסקים חדשים, יש כמובן להציג לבנק בחונות, ולרוב גם להציג הון ראשוני. במידה ויש לכם בטחונות מתאימים, ערבים, וכמובן גם הון ראשוני גבוה ככל האפשר, ביחס להלוואה כמובן – כך גוברים הסיכויים לקבלת ההלוואה.

ומה אם הבנק דוחה אותנו?

אם הבנק לא מוכן לתת לנו הלוואה מכל סיבה שהיא שהוא מוצא לנכון, לא צריך לוותר על החלום. יש גופים נוספים אשר מן הסתם וודאי ישמחו לתת לכם הלוואות, ויש אף לא מעט קרנות שפועלות בתחום.

מחשבון הלוואה

טבלת חישוב להלוואות (פורמט קובץ אקסל).

*טבלה זו משתמשת בריבית של חמישה אחוזים על פני 72 תשלומים חודשיים (6 שנים), כדי לספק הדרכה כללית בהליכי הלוואה. הוא נבנה תוך שימוש בתשואה קבועה אחת – המכונה בדרך כלל באנגלית הרשמית 'שולחן שפיצר' מבלי להתחבר ישירות לאף מדד.

הצעת הלוואה תיקבע על פי הפרטים והנסיבות האישיות של כל לקוח, ולא תשתמש רק בטבלה זו כחומר עזר.

סכום הלוואהריביתתקופההחזר חודשי משוער
הלוואה עד 100006%6 שנים165.73₪
הלוואה עד 200006%6 שנים331.46₪
הלוואה עד 300006%6 שנים497.19₪
הלוואה עד 400006%6 שנים662.92₪
הלוואה עד 500006%6 שנים828.64₪
הלוואה עד 600006%6 שנים994.37₪
הלוואה עד 100,0006%6 שנים1,657.29₪
הלוואה עד 200,0006%6 שנים3,314.58₪
Picture of זיקס הלוואות
זיקס הלוואות

אנחנו בחברת זיקס הלוואות מספקים הלוואות למגוון גדול של לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נשמח לייעץ לכם בכל שאלה שיש לכם, אתם מוזמנים להישאר באתר כדאי לחפש את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מודעות:

הלוואות ללא בדיקת bdi

קבלת הלוואות ללא בדיקת bdi הרבה מאוד אנשים מעוניינים לקבל הלוואות ללא בדיקת bdi, ולמעשה יודעים מה המשמעות של זה. מהי בדיקת bdi, האם יש צורך לעשות זאת? מתי מתבצעת הבדיקה והתוצאות חשובות לבדיקת המלווה בתהליך אישור ההלוואה? הסעיפים הבאים קשורים לאישור ההלוואות והשפעתה על תנאי ההלוואה. למי מתאים הלוואות ללא בדיקת bdi? כל מוסד

קרא עוד »

קרן הלוואות למסורבי אשראי

קרן סיוע בהלוואות למסורבי אשראי קרנות הלוואות אשראי למחדלים מתייחסות לתוכניות פיננסיות שנועדו לסייע לאלו שנדחו לקבלת אשראי עקב מימון לקוי או חוסר יכולתם להגיש בקשה. הם הוכיחו ערך רב בהזדמנויות רבות כאשר אנשים דורשים כספים במהירות עבור הוצאות כמו מקרי חירום רפואיים או תוכניות נסיעות שהם לא יכלו לצפות מראש. מה זה קרן הלוואות

קרא עוד »
הלוואה עד 200 אלף

הלוואה מיידית ללא בדיקת bdi

הלוואה מיידית היא שירות פופולרי מאוד המעניק הלוואות לטווח קצר לאנשים שאין להם מספיק כסף להלוואה לטווח ארוך. מספר בנקים החלו להציע הלוואות מיידיות און ליין. הדבר יצר ביקוש עצום ללקוחות שלא רוצים לעבור תהליך ארוך של פניה לסניף בנק, מילוי טפסים והמתנה לאישור. מי יכול לקבל הלוואה מיידית ללא בדיקת bdi? תהליך בקשת הלוואה

קרא עוד »

הלוואות ללא ריבית לסטודנטים

הלוואות ללא ריבית לסטודנטים: פתרון פיננסי חדשני וידידותי ברגעים מכריעים בחיינו, כשאנו נעמדים בפני החלטות פיננסיות רבות, התמודדות עם הוצאות הלימודים והמחירים הגבוהים של חיים אקדמיים עשויים להימצא במרכז דאגותינו. אך האם אפשר לחלץ עצמנו מעומסי הכספים הללו? התשובה היא כן, והיא מתגלה בפתרון פיננסי מהפכני – הלוואות ללא ריבית לסטודנטים. מהן הלוואות ללא ריבית

קרא עוד »

הלוואה מיידית לכולם

מעבר מהיכולת לקיים: הלוואה מיידית לכולם בעולם הפיננסי, הלוואה היא כמו דמות סנדלוויץ', היכולת להוביל אותנו ממקום אחד למקום אחר במסענו הכלכלי. זהו כמו לנסות לגשת לשלט כתום אשר מצביע לכיוון אחר, על אף המשקל הפיננסי המוחמם על כתפינו. אך האם הלוואה מיידית לכולם היא רק כלי פיננסי, או שיש לה תמיד משמעות עמוקה יותר?

קרא עוד »
הלוואות לבעלי דירוג אשראי נמוך

הלוואות לבעלי דירוג אשראי נמוך

האם אתה נואש לכסף עכשיו ואתם לא מקבלים הלוואות לבעלי דירוג אשראי נמוך מהבנק שלכם? שימו לב, אם כי דחיית ההלוואה אינה סוף העולם. ייתכן שעדיין עומדות בפניהם אפשרויות במונחים של סיוע כספי למי שזקוק להלוואות למוגבלים בבנק. הצעות אלו למוגבלים בבנק למי שלא מוכנים לעזור לכם למצב שאליו הגעתם עשויות לספק הקלה מהלחץ הכלכלי,

קרא עוד »
הלוואה ברגע ללקוחות כל הבנקים

הלוואה באישור מיידי

בעידן האינטרנט בו ניתן לעשות הכל אונליין דרך האינטרנט ומהר רוב הסיכויים שגם בנקים וגם תאגידים פיננסיים אחרים יעברו בקרוב לאינטרנט. כעת, ניתן לשלוח בקשות להלוואה באישור מיידי באמצעות הטלפון כמעט מכל מקום בעולם. אבל מאיפה מתחילים ואיזה המקום האידיאלי לקבל הלוואה דיגיטלית? תשובות לשאלות אלו ניתנות במאמר. מהי בעצם הלוואה באישור מיידי באינטרנט? הלוואה

קרא עוד »
Picture of ZIX הלוואות
ZIX הלוואות

אצלנו באתר תמצאו מגוון רחב של הלוואות לתנאים מיוחדים, אתם מוזמנים להישאר באתר ולמצוא מה שאתם מחפשים